Oei, ik ga het vanavond (00:20) zeker kijken! Even over de aflevering op NET5 nu, ik was net iets te laat met opnemen, ik heb het gezien vanaf het moment dat er een helikopter op een schoolplein landde, heb ik nu scènes gemist of was dat het allereerste?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb t ook gezien, wat is het toch ook een schatje![]()
Het is ook mijn favoriet, maar ik hoop wel dat ik iemand met een attitude als Romano niet in real life zal tegenkomenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer aan het kijken
Deze vind ik de coolste van de staffOok omdat hij altijd/meestal gelijk heeft, en die attitude is wel okey.
[afbeelding]
Op het eind volgens mijquote:Op maandag 31 mei 2004 23:55 schreef furanku het volgende:
00:21 komt oprah er nog weer op voor degene die het gemist hebben..
waar komt carter btw in voor? Ik zag nog een stukje met de olsen twins..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb net de herhaling gezien van Oprah, Met Noah W. Vooral het eerste deel, hoe ze een spoed-scene deden, vond ik erg interessant! Het was wel snel-snel, maar ik werd er wel wijzer van! Poeh, uren bezig met een scene van 2 minuten... Ik heb wel spijt dat ik het niet heb opgenomen, mijn kinderen (die weten dat het "nep" is) kijken ook graag ER (vanwege de spoed-scenes!) en ze hadden het vast erg interessant gevonden om te zien hoe iemand "gewond" wordt gemaakt!Ik heb het op videoband. Ik zou het echt graag op de computer zetten maar ik weet niet echt hoe dat moet. Heb ik vast weer allemaal kabeltjes voor nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over die spoiler, dat had ik eigenlijk niet willen wetenMaar goed, meestal gaan die spoilers dan ook over seizoen 8 of 9...
Gelukkig ben ik goed in dingen snel weer vergeten![]()
In het begin vond ik het ook een lul, maar na een tijdje begin ik die gast te waarderen, op de werkplek zie ik hem dan liever niet als baas.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet graag iemand tegenkomen die jij niet zo aardig vindt.
Ik heb dat vorige week moeten doen omdat ik een paar daagjes weg was, maar toen kwam ik er steeds niet aan toe.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik de enige die de afleveringen van een hele week opneemt zodat ik de reclame kan spoelen, en dan meestal op zondag een soort marathon houdt? Scheelt veel tijd en irritatie op die manier.
Vandaar dat ik het tussen spoilerhaakjes heb gezetquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:55 schreef BoredBadger het volgende:
En over die spoiler, dat had ik eigenlijk niet willen wetenMaar goed, meestal gaan die spoilers dan ook over seizoen 8 of 9...
Gelukkig ben ik goed in dingen snel weer vergeten![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Opzich kunnen ze 'm zo terug kunnen laten komen omdat er toch een vrij grote periode altijd over de seizoenstops gaat (ook in de serie zelf).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er ook zin in! Zit Carter er meteen weer in eigenlijk? Dus, doen ze alsof hij tijdens de stop in de kliniek heeft gezeten en er nu weer uit is?
Jup, van wat ik in de gids las.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Opzich kunnen ze 'm zo terug kunnen laten komen omdat er toch een vrij grote periode altijd over de seizoenstops gaat (ook in de serie zelf).
En ik ook van jou Mitt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |