Ja kut he? Jeanie 4 life. Het laatste wat Kerry tegen Jeanie zei was dat er altijd een plek voor haar zal zijn op de ER, dus misschien komt er ooit nog wel een aflevering waarin ze terugkomt. Ik hoop alleen dat ze gewoon lopend binnenkomt en niet met een ambulance, stervend aan AIDS....:'(quote:waar is Jeanie? Had ze nou zelf een kindje of er 1 geadopteerd? daar ging ze nu voor zorgen he? is ze nu helemaal weg?
Poeh, da's lastig... De langste banden duren volgens mij 4 uur, met LP is dat 8 uur, en de afleveringen van Net5 duren al bijna een uur...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:02 schreef BoredBadger het volgende:
[..]
En iemand vroeg hoe ik het ging doen met ER en vakantie. Nou ik ga de hele maand juli op vakantie. Maar aangezien NET5 als het goed is seizoen 7 in 1 maand (juni) kan uitzenden, moet het wel lukken toch.
En als ik dingen wil opnemen als ik op vakantie ben, koop ik de allerlangste banden ooit en zet die op LongPlay. Moet je alleen niet al te lang op vakantie gaan. En anders iemand anders laten opnemen, die ook net zo'n fan is van ER (anders vergeten ze het...:() en die ook een beetje in de buurt woont. Je woont niet toevallig in Limburg he?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meesterlijk is idd het juiste woord. Ik heb het meteen aven "aangeschaft"
Ik meen me te herinneren dat Carol vertelt heeft dat Doug wel degelijk een aantal keren bij zijn kinderen is geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:37 schreef dutchie het volgende:
Maar over Carol en Doug; ben ik nou de enige die Doug een egoïstische doch lekkere eikel vind? Verdwijnt ineens naar Seatlle, laat zijn liefje achter, en komt verdorie niet eens naar zijn 2 oogappeltjes kijken.![]()
Heee, ja, nu op SBS6! Ik kan wel even kijken, ik doe voorlopig geen oog dicht... Luilak is hier zojuist losgebarsten...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Die "aardige" Romano heeft nu een hele slechte rol in "Robocop" (nu op tv)
Boys of summer?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Weer huilen vandaag bij het slot van Carol en Doug!! En Mark met zijn dochter....
Heeft iemand trouwens de tekst van het nummer van Don henley??? Dank trouwens voor de info!!
Dat mag toch pas vanaf 2 uur?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Heee, ja, nu op SBS6! Ik kan wel even kijken, ik doe voorlopig geen oog dicht... Luilak is hier zojuist losgebarsten...![]()
Het was hier al om half 1... Normaal pas rond half 5.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat mag toch pas vanaf 2 uur?.
Taking you home - (don henley/stan lynch/stuart brawley)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Heeft iemand trouwens de tekst van het nummer van Don henley???
http://www.imdb.com/name/nm0005204/quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het was hier al om half 1... Normaal pas rond half 5.
Ik ontdek net dat Paul McCrane (Romano) ook in Fame, Hotel New Hampshire en X-files heeft gespeeld... Sorry voor de mensen die niet geinteresseerd zijn in de acteurs van ER, maar ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig welke rol hij daar had... (foto's?)
Daar kon ik niks vinden, maar... bekijk deze foto eens en verbaas je...!quote:
Dat is FAME ja... Ik kan me hem (met haar) nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar kon ik niks vinden, maar... bekijk deze foto eens en verbaas je...!
http://www.americanphoto.(...)iews/Plans-38272.jpg
Volgens mij... ergens in het midden...?
edit
toen ik deze foto zag, wist ik het zeker... De botte Romano uit ER, die ik zo geweldig vind, is dezelfde als de persoon die ik 20 jaar geleden in Fame zag, en me absoluut niet kon boeien...
http://www.emergencyroom.it/pics/foto/a019.jpg
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar kon ik niks vinden, maar... bekijk deze foto eens en verbaas je...!
http://www.americanphoto.(...)iews/Plans-38272.jpg
Volgens mij... ergens in het midden...?
edit
toen ik deze foto zag, wist ik het zeker... De botte Romano uit ER, die ik zo geweldig vind, is dezelfde als de persoon die ik 20 jaar geleden in Fame zag, en me absoluut niet kon boeien...
Nou, die kon mij wel boeien destijds in Fame. Zielig vond ik hem toen, en nu, in ER nog steedsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
ik 20 jaar geleden in Fame zag, en me absoluut niet kon boeien...
T'is een triest mannetje ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:36 schreef Tronica het volgende:
[..]
Nou, die kon mij wel boeien destijds in Fame. Zielig vond ik hem toen, en nu, in ER nog steeds![]()
Maar dat zijn 2 heel verschillende soorten zielig, denk ik... Toen ik hem als Montgomery in Fame zag, dacht ik gapend "volgende scene please...." en als ik hem als Romano zie verschijnen, word ik meteen alert...!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:36 schreef Tronica het volgende:
[..]
Nou, die kon mij wel boeien destijds in Fame. Zielig vond ik hem toen, en nu, in ER nog steeds![]()
Hij zat in het begin van de film, toen hij en z'n maten de man die later Robocop wordt totaal aan flarden schieten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Was die vent, die in Robocob net die handgranaat op tafel zette, ook Paul McCrane?
Hmmm, dat heb ik niet gezien. Het is trouwens niet "mijn soort film", dus ik zit maar met een half oog te kijken... Gauw maar weer terug on topic dusquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zat in het begin van de film, toen hij en z'n maten de man die later Robocop wordt totaal aan flarden schieten.
Ik heb dat precies andersom, toen ik hem als Montgomery zag had ik de neiging om zeer alert te blijven en als ik hem als Romano zie heb ik alleen maar medelijden met zo'n slaapverwekkend groot ego.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar dat zijn 2 heel verschillende soorten zielig, denk ik... Toen ik hem als Montgomery in Fame zag, dacht ik gapend "volgende scene please...." en als ik hem als Romano zie verschijnen, word ik meteen alert...!
Tjee, ik ben echt verrast...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |