eenschquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Vind dit toch wel een van de beste televisie-koppels ever!
*zucht*
Pfff, ik was net op tijd thuid...!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:25 schreef DarkElf het volgende:
mooi gezegd Carol...
oh zo meteen doug
en lukawat een lieverd is dat
en mark en rachel..
jeetje wat eenuitzending
Lucy is dus neergestoken door een schizofrene patient, Carter raakte daarbij gewond. Lucy had hem gewaarschuwd dat er iets niet goed was met de patient en Carter ging daar niet op in... Hou de komende afleveringen in de gaten...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:32 schreef Hilje23 het volgende:
vraagje, waarom zat carter te huilen op de plee? Ik heb vorige week gemist, en volgens mij heb ik dus de dood van Lucy gemist! kUT
Uitgebreide samenvattingen incl recenties, quotes etc van alle episodes tm seizoen 9 (niet compleet dus):quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:33 schreef Hilje23 het volgende:
getver...ik ben weer helemaal besmet! Helemaal jullie schuld! Ik zit hier even mee te lezen en daar ga ik! wil nou alles weten!
Zwaar offtopic, mijn excuses, maar wat is slowchat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:59 schreef furanku het volgende:
Plz.. niet al te veel slowchat.. wordt naar mijn idee dan te onoverzichtelijk.
Is Carol nu dus ook exit?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Eenmalig, dit is de allerlaatste keer dat ie verscheen in ER.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:15 schreef phèdre het volgende:
morgen?
Maandag is dat... Of sla jij het weekend over?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:15 schreef mitt het volgende:
Morgen weer een van de vele mooie scenes tussen Peter en Carter, het echte duo van ER na vertrek van Doug
Meesterlijk is idd het juiste woord. Ik heb het meteen aven "aangeschaft"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:59 schreef furanku het volgende:
Plz.. niet al te veel slowchat.. wordt naar mijn idee dan te onoverzichtelijk.
Introsong: Bush - Letting the Cables Sleep (meesterlijk nummer)
Raar is dan ook dat ik geen enkel ander nummer van Bush leuk vind..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meesterlijk is idd het juiste woord. Ik heb het meteen aven "aangeschaft"
---LYRIC---
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |