SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:12 schreef Kerry-anne het volgende:
raarvogeltje:dat lijkt me wel hornySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt carter is THE MAN hij weet altijd alles maakt haast nooit fouten echt een best ventje is datquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:19 schreef Blasphemer het volgende:
Ik hoop dat Carter en Abby bij elkaar blijven
Carter = Held
als dit ging over carter en susan,quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt daar speelde ook wat.
Met Carter staat me vaag iets van bij... maar daar ben ik niet zeker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life Is A Bitch And So Am I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life Is A Bitch And So Am I
Tja, het lezen is op eigen risico... maar jezelf inhouden is moeilijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:14 schreef foetre het volgende:
he cool nou eigenlijk vervelend maar weer wat geleerd thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |