Jazeker, dat was Haleh! Die is tijdens de zomerstop gigantisch afgevallen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:49 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
K de afleveringen op ned2 nog niet gezien, maar was dat Haleh(die zo heel dun is nu)?of hoe ze heet
![]()
Jammer dat niet alles te vertalen is... "Greencard" tegen Kovac, geniaal!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
En toch, het is een eerste klasklootzak, maar soms kan hij toch wel weer grappig zijn.
Derde consult van de concierge!
En waar de hell is Jerry mee bezig!Slijmbal!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Romano
![]()
Nee, dat kon niet. Die abortus moest gepleegd worden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dat verhaal met die zwangere vrouw sloeg nergens op trouwens. Ze vroegen op het einde aan die man of hij wilde beslissen, terwijl ze toch gewoon (omdat de situatie toch sterk was veranderd) de abortus hadden kunnen uitstellen en het de vrouw zelf na die operatie vragen? Als zij weet dat haar overlevingskansen bijna 0 was, zou ze waarschijnlijk ook geen abortus meer willen.
Hopelijk staat hij niet meer op ook.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef Wieteke het volgende:
poe hee, die laatste scene luchtte vast op bij iedereen! Gggrrr, het bloed is onder mijn nagels vandaan, zeg.
your wish was grantedquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Wordt die Romano nog een keer door iemand ongenadig in elkaar getimmerd?
Zou in ieder geval hoog tijd worden.
En ik zie Susan nu weer voor het eerst. Die is juist de andere kant op gegaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jazeker, dat was Haleh! Die is tijdens de zomerstop gigantisch afgevallen...
Vast wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk staat hij niet meer op ook.
Ja, maar toch is het een enorm leuke vrouw om te zien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:36 schreef scanman01 het volgende:
En ik zie Susan nu weer voor het eerst. Die is juist de andere kant op gegaan.
Mag ik vragen wat je daar "geniaal" aan vindt? Ik vind het gewoon enorm racistisch.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jammer dat niet alles te vertalen is... "Greencard" tegen Kovac, geniaal!
Waarom? Juist niet... daar ging het Corday ook om toen zij die man vroeg. Ze wilde de baby redden en dan moest ie nog wel 3 weken blijven zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Die abortus moest gepleegd worden.
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Waarom? Juist niet... daar ging het Corday ook om toen zij die man vroeg. Ze wilde de baby redden en dan moest ie nog wel 3 weken blijven zitten.
het was of nu abortus en de moeder laten leven (voor zolang het duurt dan)quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Juist niet... daar ging het Corday ook om toen zij die man vroeg. Ze wilde de baby redden en dan moest ie nog wel 3 weken blijven zitten.
Ik kan ernaast zitten, maar was zij tijdens de opnames niet zwanger (echt zwanger dus)? Dat doet soms nare dingen met een vrouw...quote:En ik zie Susan nu weer voor het eerst. Die is juist de andere kant op gegaan.
Geweldig om op tv te zien, minder als je in werkelijkheid zo'n asshole om je heen hebt... Ik heb een baas gehad die Romano-neigingen had... Godzijdank zat hij zelden op de "werkvloer";)quote:Nee, Romano . Het is zo'n gigantische klootzak dat 't leuk is .
Valt me idd tegen... of doet hij dit om Romano milder te stemmen zodat de hele ER er profijt van heeft? Afwachten...quote:En wat is die Jerry een matennaaier.
No, you just stuck a ... (stick?) up my chocolate factory.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef Kerry-anne het volgende:
romano! woehoe! wat een heerlijk klootzak....
die opmerking helemaal aan het begin over stick it...en dan iets met chocolate...ik kan hem niet reproduceren maar hij was Romano ten top!
ik ben t niet vergeten! wahey!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tip: Zet je TV alvast aan (op NL2). Dan vergeet je 't zeker niet.
Ik noem het geniaal omdat het in dit verband precies tekenend is voor hoe Romano met zijn medemensen omgaat. Net zoals hij vrouwen beledigt. Met een zeer brede woordenschat de mensen stuk voor stuk beledigen. In dit verband des te mooier dat hij aan het eind zijn vet kreeg (de beledigingen die hij toen spuide werden niet allemaal vertaald geloof ik, maar ze vielen binnen dit verband).quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je daar "geniaal" aan vindt? Ik vind het gewoon enorm racistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |