Magrittequote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:27 schreef thomas26 het volgende:
Ik claim deze ! Morgen verwerk ik deze wel in mijn huidig icoontje.
[afbeelding]
Hoi Majic, mag ik deze gebruiken? Ik moet hem nog even opslaan op mijn eigen webruimte, maar ik denk dat ik hem vandaag al in gebruik neem.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:37 schreef majic het volgende:
![]()
is al een claim op gelegd door een ander.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik heb er ook eentje geclaimd, dank u!
Ik heb hem al sinds vrijdag, maar heb het nu pas gemeld, foutje van mij :-)quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef phèdre het volgende:
[..]
is al een claim op gelegd door een ander.
jaja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds vrijdag, maar heb het nu pas gemeld, foutje van mij :-)
Was het maar waar! die zijn op een paar na allemaal niet van mezelf hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:33 schreef Gianluca het volgende:
je kan goed airbrushen
Je moet het maar even met de betreffende user zelf uitvechten, maar technisch gezien is het zo dat degene die het hier als eerste MELD in de thread volgens "de onofficieele regeltjes" de eigenaar is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds vrijdag, maar heb het nu pas gemeld, foutje van mij :-)
Tuurlijk..als je nog wil weten waar het is - op een zeer mistige ochtend gemaakt op een stuk verlaten platteland te Overijsselquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:02 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Hoi Majic, mag ik deze gebruiken? Ik moet hem nog even opslaan op mijn eigen webruimte, maar ik denk dat ik hem vandaag al in gebruik neem.
En als er weer wat 'vrolijke' komen, houd ik me ook aanbevolen...
Als je hem rood zou willen maken voor mij? Normaal is blauw/zwart mijn favo kleur (heb ook zwarte pc met blauwe lights) maar gezien de regel die je hebt is het niet meer dan logisch dat ik een kleur kies. Ik zou rood prefereren, alvast mijn dank!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef majic het volgende:
[..]
Je moet het maar even met de betreffende user zelf uitvechten, maar technisch gezien is het zo dat degene die het hier als eerste MELD in de thread volgens "de onofficieele regeltjes" de eigenaar is.
Wat ik wel kan doen is het icon een andere kleur geven voor jou - wat is je favo kleur?
Hij is erg mooi, en laat ik nou op een iets minder verlaten stuk platteland van Overijssel wonen... Het duurt denk ik wel even voor ik hem in gebruik kan nemen, want ik behoor tot de 'recent geregistreerde users' die een foutmelding krijgen bij het uploaden van avatars.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:52 schreef majic het volgende:
[..]
Tuurlijk..als je nog wil weten waar het is - op een zeer mistige ochtend gemaakt op een stuk verlaten platteland te Overijssel
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je hem rood zou willen maken voor mij? Normaal is blauw/zwart mijn favo kleur (heb ook zwarte pc met blauwe lights) maar gezien de regel die je hebt is het niet meer dan logisch dat ik een kleur kies. Ik zou rood prefereren, alvast mijn dank!
Graag even je icon wat je hebt "genomen" als plaatje in je posting zetten, dit voor toekomstige plaatjes-kijkersquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:30 schreef Miss_Nexhil het volgende:
<< Thnxx.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:37 schreef majic het volgende:
[..]
Graag even je icon wat je hebt "genomen" als plaatje in je posting zetten, dit voor toekomstige plaatjes-kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |