abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20945828
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 21:56 schreef Arinna het volgende:

[..]

In feite is het simpel: je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje dat je wilt en doet afbeelding opslaan. Zet em ergens op je computer. Dan ga je naar profiel aanpassen, daar kan je ergens je user icon managen of hoe ze het daar noemen en daar kan je weer bladeren in de mappen op je computer. Selecteer het plaatje dat je wil en hoppa. Bij mij was het wel zo dat de naam niet goed was (te lang ofzo) dus toen heb ik het plaatje gewoon onder een kortere naam opnieuw op mijn computer opgeslagen en zo geupload.
Ik deed precies wat jij zei, maar mooi niet allé daar was error #2 weer.
Echt lief dat je me wilt helpen, maar ik doe het volgens mij precies zoals jij het op schrijft.
quote:
Het claimen hier in het topic is een kwestie van zeggen welk plaatje je gepakt hebt: kopieer de link naar het plaatje (rechtermuisknop op het plaatje, eigenschappen, daar staattie) en zeg dat dat degene is die je wil...
Wil ook al niet echt he, kun jij zien in deze wat ik dan fout heb gedaan?
quote:
Ik hoop dat het hiermee wel lukt, ik weet namelijk niet precies wat ik me bij je #2 probleem moet voorstellen...

(een topic openen is trouwens heel gemakkelijk: klik in het forum waar je je topic wilt hebben staan bovenaan de pagina op 'nieuw topic' en je krijgt een soortgelijk scherm als waar je je reacties tikt, alleen moet je nu ook een titel eraan meegeven...)
Dank je, hier ben ik echt mee geholpen, ik ga alleen nog even opletten, en uitproberen.
heel erg bedankt voor de uitleg, en ik hoop dat ik die eenhoorn er toch nog op krijg.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')