abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20736391
Ik claim deze:
There is no other!
pi_20736394
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 03:41 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik claim deze: [afbeelding]
Thnx trouwens!
There is no other!
pi_20736401
claimt:

en als die al bezet is dan wil ik graag deze

pi_20736460
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 03:44 schreef joohgf het volgende:
claimt:

[afbeelding]

en als die al bezet is dan wil ik graag deze

[afbeelding]
Kijk even op pagina 10.
There is no other!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 09:30:51 #280
35114 Koekiemonster76
Fietsen is leuk
pi_20737365
Joepie!

was nog niet geclaimd... (nu wel dus..)

Grmbl... ben weer een complete nitwit..Hoe krijg ik dat ding nu naast mijn posts?

Ik neem aan dat ik 'm als gif lokaal moet opslaan en dan uploaden. Alleen dat opslaan wil niet echt lukken... Krijg de melding: Fout bestandstype: het bestand met type 'image/bmp' is niet toegestaan voor plaatsing op de server. als ik hem wil uploaden.

Wat gaat er niet goed?

Edit: Het is nu wel gelukt als web-icon, maar nog steeds niet als user-icon. Het topic over de user-icons is ook niet echt verhelderend..

Edit2: Het is inmiddels gelukt..(Veel graven in andere topics..)

[ Bericht 25% gewijzigd door Koekiemonster76 op 20-07-2004 10:36:10 ]
Als je niet doorloopt, weet je nooit of je de overkant gehaald had..
pi_20747333
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 03:41 schreef Cyberdogg het volgende:
Ik claim deze: [afbeelding]
Fokkerdefok ik zie dat Mavi um al gebruikt.
There is no other!
pi_20747396
Dan neem ik deze:

[ Bericht 9% gewijzigd door Cyberdogg op 20-07-2004 17:57:39 ]
There is no other!
pi_20750395
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 04:07 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Kijk even op pagina 10.
pagina 10?

en ik heb nog niemand gezien die m gebruikt,
hij stond op pagina 5 nog bij de ongeclaimde icons
pi_20750736
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef majic het volgende:
Het eerste setje icons vandaag. Thema is enigzins abstract, met de nadruk op rust en prettige kleuren. Je mag ze van de huidige locatie af gewoon gebruiken, maar ik vind het ook geen probleem als je ze naar picserver upload. (Ook beter voor jezelf - als ik de zaak ooit offline gooi heb je je icon nog!) . Ik doe in principe geen requests, maar update wel regelmatig dit topic met sets nieuwe icons!

Wie welke krijgt moeten jullie zelf maar uitvechten

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Mogelijk al in gebruik door users :
[afbeelding]
Ik vind dat paard (zwart/wit) heel mooi, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 24 juli 2004 @ 23:38:41 #285
39682 Megter
Inderdation!
pi_20836958
Ik claim deze:
En nu hopen dat nog veel meer mensen een prachtige icon uitkiezen!
Die van de stagiairs :')
  zondag 25 juli 2004 @ 10:32:11 #286
45530 Mistix
Twenty Something
pi_20841053

geclaimt
  zondag 25 juli 2004 @ 23:44:35 #287
1087 Merisse
broddeltante
pi_20856627
Ik zou deze
<----
heel graag willen. Ik vind 'm prachtig. Bedankt!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20857199
Echt gave icons zijn het!
pi_20858203
ik heb deze:
nog niet langs zien komen ofwel?

want ik vind hem toch wel heel gaaf

dus ik claim hem.

Majic:
echt toppie!
pi_20866311
<------------

Deze claim ik

Gavuh icons man!!
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_20879948
<<< Claim & thanks
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_20879972
Nog slechts 10 posts te gaan, komt er een vervolg-topic?
pi_20898658
Ik krijg iedere keer een #2, en ben onderhand al een week bezig.
Ik doe het precies zoals uitgelegd is.
Ik zou graag de éénhoorn willen, maar het lukt me dus niet
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_20918061
Hmm ziet er nog niet helemaal uit, maar bedankt voor de hulp !
  woensdag 28 juli 2004 @ 23:43:20 #295
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_20922814

Deze wil ik wel.
Echt super tof!
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
pi_20927647
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 20:32 schreef paddy het volgende:
Hmm ziet er nog niet helemaal uit, maar bedankt voor de hulp !
Dit is toch een andere weer of hoe heb ik dat? tenminste die die ik nu zie bij jou? Als het nog niet gelukt is: wat gaat fout?

@Majic: Zeker nieuw topiekje maken! Met een mooie overzichtsopeningspost erin ofzo met alles wat je tot nu toe hebt en nog niet gebruikt is. Zoiets als wat Troel gemaakt heeft.
als ik minder druk ben met afstuderen kom ik wel weer eens op de msn
pi_20931929
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:17 schreef Arinna het volgende:

[..]

Zeker nieuw topiekje maken! Met een mooie overzichtsopeningspost erin ofzo met alles wat je tot nu toe hebt en nog niet gebruikt is. Zoiets als wat Troel gemaakt heeft.
pi_20933390
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:17 schreef Arinna het volgende:

[..]

Dit is toch een andere weer of hoe heb ik dat? tenminste die die ik nu zie bij jou? Als het nog niet gelukt is: wat gaat fout?

@Majic: Zeker nieuw topiekje maken! Met een mooie overzichtsopeningspost erin ofzo met alles wat je tot nu toe hebt en nog niet gebruikt is. Zoiets als wat Troel gemaakt heeft.
als ik minder druk ben met afstuderen kom ik wel weer eens op de msn
Ik zit vanaf maart achter de computer, dit is via een weblog gedaan.
Ik wou de éénhoorn maar heb geen idee hoe jullie zoiets claimen. Ik krijg iedere keer een #2 (al meer dan een week)
Ik krijg via een weblog nu dus wel een plaatje, maar alleen op het forum en niet op de frontpage.
En hoe je een topic moet openen Sorry dat komt allemaal nog wel, met wat uitleg van mensen die er wel verstand van hebben Ik wil eerst zien dat ik de unicorn kan claimen.
pi_20941280
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zit vanaf maart achter de computer, dit is via een weblog gedaan.
Ik wou de éénhoorn maar heb geen idee hoe jullie zoiets claimen. Ik krijg iedere keer een #2 (al meer dan een week)
Ik krijg via een weblog nu dus wel een plaatje, maar alleen op het forum en niet op de frontpage.
En hoe je een topic moet openen Sorry dat komt allemaal nog wel, met wat uitleg van mensen die er wel verstand van hebben Ik wil eerst zien dat ik de unicorn kan claimen.
In feite is het simpel: je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje dat je wilt en doet afbeelding opslaan. Zet em ergens op je computer. Dan ga je naar profiel aanpassen, daar kan je ergens je user icon managen of hoe ze het daar noemen en daar kan je weer bladeren in de mappen op je computer. Selecteer het plaatje dat je wil en hoppa. Bij mij was het wel zo dat de naam niet goed was (te lang ofzo) dus toen heb ik het plaatje gewoon onder een kortere naam opnieuw op mijn computer opgeslagen en zo geupload.

Het claimen hier in het topic is een kwestie van zeggen welk plaatje je gepakt hebt: kopieer de link naar het plaatje (rechtermuisknop op het plaatje, eigenschappen, daar staattie) en zeg dat dat degene is die je wil...

Ik hoop dat het hiermee wel lukt, ik weet namelijk niet precies wat ik me bij je #2 probleem moet voorstellen...

(een topic openen is trouwens heel gemakkelijk: klik in het forum waar je je topic wilt hebben staan bovenaan de pagina op 'nieuw topic' en je krijgt een soortgelijk scherm als waar je je reacties tikt, alleen moet je nu ook een titel eraan meegeven...)
pi_20945647
http://majic.gamepoint.net/iconz/09-06/unicorn.gif Mag ik deze? NU dit is dus weer niet gelukt hoe kan dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')