Helemaal perfect zo! Zijn dat die schoentjes die je ook onder je rok aanhad? Ik vind je prachtig zo hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef Sugar het volgende:
Omdat ik vind dat ik het móet durven...![]()
En ik ben nog steeds niet overtuigd van jurk...
Ze probeert de baby te horenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:01 schreef pluisje het volgende:
Alicia kijkt er ook zo heerlijk serieus bij
nee hoor, ik vermijd die dingen zoveel mogelijk, heb ze wel eens aan als ik echt een lig dag heb of zoals het verblijf in het ziekenhuis, maar verderquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Zwangerschapsonderbroeken moeten dus niet altijd...
Ik zou het ook niet zo gauw aandoen,denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:11 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nee hoor, ik vermijd die dingen zoveel mogelijk, heb ze wel eens aan als ik echt een lig dag heb of zoals het verblijf in het ziekenhuis, maar verder![]()
Dank jequote:Op donderdag 3 juni 2004 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Bubblebabe, wat een mooie strakke buik! Geen last van je piercing?
Een modelbuik!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:11 schreef BubbleBabe het volgende:
* pluisje doet ook weer eens een buikje showen..
Ik was vandaag bij de gyn, en die vertelde me dat de baby al op 39 weken zit dus dat ik best een stukje eerder zou kunnen bevallen (dat kan niet! dat mag niet! moet nog vloeren leggen, kamers schilderen, koelkast kopen!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang baby maar goed beseft dat papa en mama eerst nog "even" moeten verhuizenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef pluisje het volgende:
[..]
Een modelbuik!![]()
En een eigenwijze baby
ik kon op een gegeven moment geen gewone onderbroeken meer verdragen, m'n buik was eg gevoelig en ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zou het ook niet zo gauw aandoen,denk ik.
Tenzij het echt nodig is, maar ik zou nt weten waarom.![]()
Kan zijn, heb er nog geen ervaring mee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ik kon op een gegeven moment geen gewone onderbroeken meer verdragen, m'n buik was eg gevoelig en ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.
Heb ik ook hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ik kon op een gegeven moment geen gewone onderbroeken meer verdragen, m'n buik was eg gevoelig en ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef bixister het volgende:
ik vond het heel fjin om er iets helemaal overheen te kunnen trekken, ipv zo'n randje ergens onderaan.
zie helaas alleen een kruisje..quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef Martineke het volgende:
[afbeelding]
ziet er iemand uberhaupt verschil [afbeelding]
ach, er zijn ook best elegante 'tenten'. nou ja relatief dan. zie bijv. www.noppies.nl. (ik kan helaas niet direct naar plaatjes linken van die site). ik had daar allerlei varianten van, van strings t/m pijpjes-slips. zelfs panties had ik van noppies, heerlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:48 schreef Knorretje het volgende:![]()
doe ik ook wel eens, maar ook dan niet met het 'type tent', heb een zooitje kanten slips liggen die als ik wil ook over de buik kunnen getrokken worden en die zitten voor mij nog steeds heerlijk (gelukkig)
ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:15 schreef babyfeet het volgende:
zie helaas alleen een kruisje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |