Euh.. volgens mij bedoelen we hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:18 schreef poemojn het volgende:
Leuke jurk, staat erg goed.Ik sluit me verder wel aan bij de rest.. De laarzen zijn mooi maar wat meer winters, lijkt me een andere stijl dan de jurk..
Maarre.. wat is er mis met sandalen? Ik vind slippers juist niet zo.En sandalen met hakje en dunne bandjes kunnen imo best leuk zijn.
Of kun je niet meer op hakken lopen, Sugar?
Nee hoop dat dat gauw komt, ik vind het maar saai zoquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:37 schreef Merisse het volgende:
Nog zo'n strakke platte buik, ik zie echt helemaal niks Texelonia.
Ach lieverd, je zult het wel vaker horen, maar als ik jou zo op foto's zie heb je in ieder geval een ding waar je niet onzeker over hoef te zijn, en dat is je figuur. Ik weet zeker dat we bijna allemaal maar wat graag met je zouden willen ruilen! Jij ziet zelfs kans om er zwanger nog sexy uit te zien!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:13 schreef Sugar het volgende:
Onzekerheid over lijf is mijn enorme zwakke plek en tel daar hormonen bij op...
Ik moet zo naar de vlos en zit nu met de tranen over mijn wangen. Heb nu dus ff alle tijd nodig om make-up te doen en weg te komen. Als ik het durf, laat ik jullie het geheel nog eens zien, oke? Met sandaaltjes, kuiten en jurk.
Als je blijft twijfelen over jurk wil ik 'm wel overnemen. Het is helemaal mijn stijl en smaak en als ik het goed inschat pas ik er wel in.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:31 schreef Sugar het volgende:
En ik ben nog steeds niet overtuigd van jurk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |