Zou raar zijn als ie ineens klein wasquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:11 schreef Rottdog het volgende:
LadyS hij blijft huge geweldig![]()

Boven mijn hoofd anders werd die foto zo raar. Bijna geen contrast tussen armen en shirt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:10 schreef beefcake het volgende:
(Snoopy waar zijn je armen)

Jaaaaaa, errug is dat he? Ik werd persoonlijk letterlijk kotsmisselijk van die zwabberende baarmoeder in je lijfquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:53 schreef Jambo het volgende:
Snoopy wat een mooi beschaafd buikje heb je.
LadyS, ook een hele mooie buik. ik kan het geen buikje noemen zoals bij Snoopy![]()
En we doen inderdaad maar geen buikfoto's van na de bevalling. Toen ik net 1 dag bevallen was kwam een vriendin langs die 28 weken zwanger was op dat moment. Helaas zag je geen verschil, onze buiken waren even groot.![]()

Is idd al weer een tijdje geleden, zal morgen het mannetje weer eens lief aankijken...quote:Op zondag 13 juni 2004 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik maar denken dat er ein-de-lijk een nieuwe buikfoto van Loena stond

Dat heb je een paar maanden geleden al gedaanquote:Op zondag 13 juni 2004 00:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Is idd al weer een tijdje geleden, zal morgen het mannetje weer eens lief aankijken...

oke, oke, de boodschap is doorgekomenquote:Op zondag 13 juni 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
Snoopy, leuk om eindelijk(lekker ff inwrijven hoorje buikkie te mogen aanschouwen

Ja, breng hem even op een ideequote:Op zondag 13 juni 2004 17:48 schreef phluphy het volgende:
Pluisje, je buik ziet er veel te gezellig uit, als ik baby was bleef ik daar nog lekker een paar weekjes zitten!![]()

quote:Op zondag 13 juni 2004 00:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Is idd al weer een tijdje geleden, zal morgen het mannetje weer eens lief aankijken...

Sow, jij zat echt op die foto te wachten he Miss_dynastyquote:Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Loena, die is gegroeid!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |