abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19781822
* uit Lurk

Sugar, ik vind jou er hartstikke mooi uitzien.
en naar al jou foto's kan ik echt nog geen dik hoofd ontdekken.

Ik snap niet waarom mensen zo tegen jou reageren.
Maar het lijkt steeds meer op pure afgunst.

Door je eetstoornis zie je het misschien zelf minder.
Maar je bent echt mooi zwanger en met recht trots daarop.

Mensen weten soms echt niet wat ze zeggen en hoezeer ze iemand daarmee raken.

*terug in Lurk
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:47:23 #227
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19781890
Inderdaad, vaak speelt jalouzie een rol (ook al zou je het niet verwachten)

Sugar, Dutchie klaagde ook over een "plofkop", denk je dat ze daar nu nog om maalt?
Het is maar tijdelijk, en daarbij, wie zegt dat een plofkop lelijk is?

* phluphy heeft ook een behoorlijke plofkop en haar hubby vind het heerlijk zacht
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:48:11 #228
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19781918
Lief Jolene... Doet me goed!

Belana, klopt, ik denk ook echt dat ze het niet slecht bedoelt. Is daarom ook mijn probleem dat het me toch zo raakt...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:49:43 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19781955
Guys, ff voor de duidelijkheid: ik klaag niet over een plofkop en vind het zelf ook niet.
Schrik ervan dat iemand anders dat vindt, want ik associeer het met dik zijn, lelijk zijn en dus willen stoppen met eten. Ik vind dus zelf niet dat ik een plofkop heb.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 13:51:28 #230
43556 miss_dynastie
pi_19782004
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ja. Jij dus ook? Hoop van niet.
Helaas wel, ik heb boulimia (gehad, al kom je er nooit helemaal af). Lieverd, wat ik echt merk, is dat als je open staat voor dit soort 'kritiek', mensen commentaar op je hebben. Ik zou het echt maar aannemen als jaloezie, want zoals je hier op het forum wel merkt, iedereen zou wel zo zwanger willen zijn als jij. En waarschijnlijk ben je door je eetstoornis en hormoontjes extra gevoelig voor kritiek. Dat is overigens jouw goed recht, mensen moeten gewoon dat soort opmerkingen niet maken. Misschien een leuke voor jou: 'miss_d, je bent echt behoorlijk dik geworden hoor, heel anders dan mijn dochters, die zijn slank', 'Ja, maar ik heb een vriend, jouw dochters niet.' Probeer ad rem terug te zijn en je er verder geen reet van aan te trekken
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:53:00 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19782045
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Sugar het volgende:
Guys, ff voor de duidelijkheid: ik klaag niet over een plofkop en vind het zelf ook niet.
Schrik ervan dat iemand anders dat vindt, want ik associeer het met dik zijn, lelijk zijn en dus willen stoppen met eten. Ik vind dus zelf niet dat ik een plofkop heb.
Je hebt ook echt geen plofkop. Ja, je bent wat voller geworden in je gezicht, maar mag het ook?
Je bent zwanger!
Je zorgt gewoon goed voor dat kleine beebje in je buik. En nogmaals je ziet er prachtig uit, en iedereen die wat anders zegt kan wmb de hik krijgen!
* Brighteyes heeft gesproken*
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:03:16 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19782345
Miss_D: adrem zijn lukt me meestal wel. Sterkte voor jou!

En: ik wil best wel weer leuke buikjes zien van veel swangeren! Mensen? Nu jullie toch in bikini in tuin liggen, maak foto's dan!

[ Bericht 27% gewijzigd door Sugar op 10-06-2004 14:42:03 (toch maar geen plofkop-show...) ]
pi_19783716
Ik zie geen plofkop hoor

Het kan inderdaad zijn dat je gezicht wat voller is geworden (ik weet niet hoe je eruit zag voordat je zwanger was natuurlijk) maar das niet meer dan normaal, toch

* LadyS vindt dat Sugar een mooie buik én een mooi hoofd heeft
pi_19784559
Tjongejonge Sugar, hoe komen die mensen er toch bij zeg? Ik zie het echt niet
En al heb je wel een iets bollere toet gekregen, het is nog steeds niet extreem of zo hoor.

* piglet denkt gewoon dat er stiekem een babymeisje in je buik zit en dat er daarom je gezicht 'iets' veranderd is Het bakerpraatje klopt namelijk bij m'n collega

Dikke
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:18:53 #235
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19784829
Veel mensen denken je ook een plezier te doen door te zeggen dat je er echt zwanger uitziet, dat je er zo lekker bij gedijt, of dat het vast een flinke baby zal worden. Het is echt in 99,9% goed bedoeld.

Ik krijg het ook regelmatig te horen, terwijl die 6,5 kilo niet bepaald zoden aan de dijk hebben gezet hoor
Hoorde trouwens van mijn moeder dat mijn vader het afgelopen jaar meer is aangekomen dan ik, dus als die het in zijn hoofd haalt om zo'n opmerking te maken...
pi_19785803
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef lily het volgende:
Aken is zeker wel te doen (15 km) maar ik ga nog liever naar Utrecht
loik! misschien iets afspreken? al vind ik de 'mama'-collectie hier niet altijd even leuk hoor. echt zo'n winkel waar je eigenlijk vaak even moet gaan kijken of ze er nog iets leuks hebben hangen. er is in Utrecht nog wel een andere (vrij dure) zw.sch.mode-winkel met heel mooie spullen: Happy Days. als je dan toch in Utrecht bent moet je daar eigenlijk ook even kijken. in de uitverkoop is 't soms nog wel te doen.
pi_19785835
Vanmorgen vroeg een collega zich af of er niet 3 baby's in mijn buik zaten. Terwijl mijn buik toch echt niet overdreven groot is
En 5 minuten later vond een ander weer dat ik helemaal niet zo enorm was. Sjongejonge...
En toch ga je weer de hele dag nadenken over die eerste opmerking. Kijk nu in elke spiegel en elk raam hoe ik er van opzij uitzie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_19785928
* uit Lurk

Snoopy, was de eerste een man?

* terug in Lurk
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 15:52:18 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_19785956
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef snoopy het volgende:
Kijk nu in elke spiegel en elk raam hoe ik er van opzij uitzie
Dat doe ik nog om te kijken of ik met die kleren mijn buik nou wel of niet in moet houden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_19785971
Nee, het was een vrouw.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_19786070
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:52 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was een vrouw.
* uit Lurk

Raar hoor.
Als ik jullie foto's allemaal bekijk zie ik overal mooie buiken.

Lady S, daar zie ik een vriendin van me in terug.
Ging nog een weekendje met man naar maastricht kwam terug met alleen sokken aan.
Hield zoveel vocht vast dat geen schoen meer paste en ook geen slippers meer.

Wil niet zeggen dat het bij jou zo is Lady S.

Geniet maar van jullie buikjes met die zo kostbare inhoud...

* terug in Lurk
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:31:11 #242
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19791917
Sugar, wederom je ziet er weer prachtig uit, dat commentaar van mensen dat kan idd echt alleen maar jaloezie zijn hoor!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_19793642
snoopy, gisteren kon ik mijn slippers ook niet meer aan hoor
Gelukkig was het vandaag een stuk minder

35 weken en 1 dag lekker zo een hobbel om te liggen en zitten
  † In Memoriam † donderdag 10 juni 2004 @ 20:41:13 #244
43556 miss_dynastie
pi_19793785
Wat schattig
pi_19796662
LadyS ik zie nix
Mail em ff anders pleeeeees
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_19796683
Laat maar ik zie em!!
Hijs echt leuk!!
Kareltje! Of ist niet Karel?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:06:08 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19798443
LadyS zooo liev

Sugar zoals ik gisteren al zei; ik vind jou juist hartstikke mooi!
Andere mensen zijn gewoon jaloers hoor!
pi_19799284
LadyS wat lief!!

Lieve lieve Sugar...ik wil toch echt nog even zeggen dat ik je supermooi vind...zoals meerdere mensen al zeiden, mensen weten soms niet eens dat iets niet altijd zo (goed) overkomt als ze bedoelen. Ik snap sowieso al niet wat die mensen bedoelen, die het over een plofkop hebben. Ik moest het nog ff kwijt
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:06:25 #249
16245 CarOnline
met lange O
pi_19800417
Moooooie buiken en Sugar, niets van aantrekken!
t Slaat echt nergens op, mensen zeggen nou eenmaal de raarste dingen om zichzelf beter te voelen
Screw them.
We're going home.
pi_19804077
Tis geen Sugar buikkie, maar deze is van vanmorgen 7 uur
Vandaag precies 17 weken, dus 18e week in.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')