Helaas wel, ik heb boulimia (gehad, al kom je er nooit helemaal af). Lieverd, wat ik echt merk, is dat als je open staat voor dit soort 'kritiek', mensen commentaar op je hebben. Ik zou het echt maar aannemen als jaloezie, want zoals je hier op het forum wel merkt, iedereen zou wel zo zwanger willen zijn als jij. En waarschijnlijk ben je door je eetstoornis en hormoontjes extra gevoelig voor kritiek. Dat is overigens jouw goed recht, mensen moeten gewoon dat soort opmerkingen niet maken. Misschien een leuke voor jou: 'miss_d, je bent echt behoorlijk dik geworden hoor, heel anders dan mijn dochters, die zijn slank', 'Ja, maar ik heb een vriend, jouw dochters niet.'quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja. Jij dus ook? Hoop van niet.
Je hebt ook echt geen plofkop. Ja, je bent wat voller geworden in je gezicht, maar mag het ook?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Sugar het volgende:
Guys, ff voor de duidelijkheid: ik klaag niet over een plofkop en vind het zelf ook niet.
Schrik ervan dat iemand anders dat vindt, want ik associeer het met dik zijn, lelijk zijn en dus willen stoppen met eten. Ik vind dus zelf niet dat ik een plofkop heb.
loik! misschien iets afspreken? al vind ik de 'mama'-collectie hier niet altijd even leuk hoor. echt zo'n winkel waar je eigenlijk vaak even moet gaan kijken of ze er nog iets leuks hebben hangen. er is in Utrecht nog wel een andere (vrij dure) zw.sch.mode-winkel met heel mooie spullen: Happy Days. als je dan toch in Utrecht bent moet je daar eigenlijk ook even kijken. in de uitverkoop is 't soms nog wel te doen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:03 schreef lily het volgende:
Aken is zeker wel te doen (15 km) maar ik ga nog liever naar Utrecht![]()
Dat doe ik nogquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef snoopy het volgende:
Kijk nu in elke spiegel en elk raam hoe ik er van opzij uitzie![]()
* uit Lurkquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:52 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was een vrouw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |