Dolby Digital 5.1 is het..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:51 schreef Leipo666 het volgende:
DTS is geluidsstream.. staat meestal achterop het hoesje of het Dolby Digital 5.1 of DTS is
hmm jammer, de special edition heeft namelijk wel DTSquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dolby Digital 5.1 is het..
Alsof het wat boeitquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:55 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hmm jammer, de special edition heeft namelijk wel DTS
dan vervalt mijn interesse en zoek ik wel verde naar de SE
Dat ligt eraan hoeveel je er koopt.. zou ik even over moeten nadenken.. in principe exclusief.. maar we kunnen de verzendkosten ook delen..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef Skv het volgende:
prijzen incl of excl verzenden?
staat is prima.. alle DVD's zijn als nieuw.. ik heb Silence een keer gekeken, maar hij is met iets te eng..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:30 schreef J_CDA het volgende:
Silence of the Lambs 5 euro. Heb je geen pic van die dvd?
Hoe is de staat van de dvd + het hoesje?
lijkt me dus prima.. mail me even op jvanelden [at] hotmail.com als je wil..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:23 schreef Treinhomo het volgende:
Silence of the lambs en Shrek voor 13 euro, inclusief verzenden ?
oh deze had ik nog niet gezien.. uhh. mail me ook even op jvanelden [at] hotmail.com, dan maken we iets voor elkaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:10 schreef ShaoliN het volgende:
10 euro excl verzendkosten voor Happy Gilmore en Silence of the Lambs?
ok mail maar weer als je weer online bent..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:59 schreef showercap het volgende:
als je shrek niet kwijt kunt, meld het maar :-) vraagprijs + verzendkosten kunnen zo op je rekening staan via internet-bankieren....als je shrek nog hebt, wil ik de passievrucht ook wel overkopen....
en anders overbied ik wel....:P
ik heb je gemaild....hoop wat van je te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |