quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef Vahlto het volgende:
[..]
* AudreyHepburn noteert.
De Wave is voor mietjes. Er is maar één Leatherman voor echte mannelijke mannen die mannelijk zijn (met haar, onbetamelijke geluiden en zweetlucht) en dat is de Supertool!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
"Leatherman, want ook jij kan McGyver zijn!
Witchfynder had mij gisteren een reclame laten zien van een zeer truie picknickmand, waar alleen de geruite plaid, roeibootje en witte parasolletjes bij ontbraken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik eet nu even een hapje, ik heb honger. [/mededeling]
Feel the love!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik van wie deze opmerking komt.
Vrouw vastbinden aan een stoel, 2 dagen chocola voeren en dan loslaten, dat moet wel genoeg zijn inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:29 schreef NiNi het volgende:
MacGyver![]()
Chocola en touw ---> BOM!
Geen rietje. Wel een schijfje citroen graag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:20 schreef Dagonet het volgende:
Daar hebben ze wel spa blauw met een rietje.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
?
Kiep de zool alajf!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:26 schreef NiNi het volgende:
Feel the love!
Moet je eens kijken wat er gebeurd als je de chocola niet voert maar gewoon op de grond voor ze neerlegt. Vlak buiten hun bereik.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Vrouw vastbinden aan een stoel, 2 dagen chocola voeren en dan loslaten, dat moet wel genoeg zijn inderdaad![]()
voedsel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
?
Of gewoon na het voeren het aantal calorieën dat erin zit laten lezen .quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat er gebeurd als je de chocola niet voert maar gewoon op de grond voor ze neerlegt. Vlak buiten hun bereik.
Eet smakelijk dan maar,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
voedsel.
eten.
enzo.
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Teruglezen zuigt..
Dus daar zat ik, rukkend op de kappersstoel..
Vergeet de spiegel voor de puistjes nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Of gewoon na het voeren het aantal calorieën dat erin zit laten lezen .
Nee, ze wilde dat ik stopte.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is het gelukt?
En het smaakt ook nog !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan maar,.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, ze wilde dat ik stopte..
Dus ik zeg: "Okay, ik kapper al mee.."
Zegt ze: "Seth.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |