Wijn, Bier, voedsel en allemaal klaar voor gebruik indien gewenstquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tenzij je bier nodig hebt want één van de weinige dingen die de Leatherman Supertool niet kan is bier leveren.
Jij woont toch op een campus? Gijzel de kat en eis een blikopener! Werkt altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
De enige tools die ik tot mijn beschikking heb bij mijn koken zijn:
1 pan met deksel
1 pan zonder deksel
1 diep bord (te gebruiken als deksel op pan zonder deksel)
1 mes
1 lepel
1 plat bord.
Dat is alles..
Ben je op kamp of zo of ben ik de eerste persoon die nog minimalistischer leeft dan ik tegengekomen???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
De enige tools die ik tot mijn beschikking heb bij mijn koken zijn:
1 pan met deksel
1 pan zonder deksel
1 diep bord (te gebruiken als deksel op pan zonder deksel)
1 mes
1 lepel
1 plat bord.
Dat is alles..
* euforisch moment *quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef engessa het volgende:
[..]
Jij woont toch op een campus? Gijzel de kat en eis een blikopener! Werkt altijd.
Ik ken iemand die als hij op vakantie gaat zijn scheermes thuis laat en zijn Leatherman meeneemt. Scherp dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Hoe scherp is dat mes?
Ik bedoelde meer dat andere mes.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als hij op vakantie gaat zijn scheermes thuis laat en zijn Leatherman meeneemt. Scherp dus.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef on_air het volgende:
Leatherman.
Gezien de tijd die het in beslag neemt om één van de messen uit te klappen zijn de wapentechnische toepassingen van de Leatherman Supertool beperkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Met een Leatherman kun je zelfs ongewenste individuen verwijderen uit bepaalde topics. Voor eeuwig!
Gewoon eetmes, maar ik kan er tomaten mee snijden, heb ik net proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Hoe scherp is dat mes?
Mooi! Nu kun je met die deksel je blik tomaten openslaan gelijk een otter die oesters openslaat terwijl hij koddig op zijn rug in de zee dobbert.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* euforisch moment *
Ontbrekende pandeksel gevonden onder de koelkast.
* stil.
* mooi.
:').
Je moet altijd overal op voorbereid zijn. Je leatherman bewaar je dan ook bij voorkeur compleet uitgeklapt om alle onverhoopte situaties meteen te lijf te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]De meest lieflijke toepassing van staal.
![]()
[afbeelding]
[..]
Gezien de tijd die het in beslag neemt om één van de messen uit te klappen zijn de wapentechnische toepassingen van de Leatherman Supertool beperkt.
Doe niet zo cryptisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat andere mes.
Lekker. Vegetarisch, maar lekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gewoon eetmes, maar ik kan er tomaten mee snijden, heb ik net proefondervindelijk vastgesteld.
Menu:
zilvervliesrijst.
sperziebonen.
gebakken tomaten, voor door de rijst, bij gebrek aan bliktomaat.
Terug jatten! Of hun voorraad plunderen!quote:En waarom ik zo weinig spullen heb ? Ze liggen ergens op mijn kamer, maar ik weet niet waar, of mijn huisgenoten hebben ze gejat. Zo zou ik bijv. 3 borden en ook nog wat vorken hebben, maar dankzij deze factoren dus niet meer.
Op het moment dat je de Leatherman als wapen moet gebruiken dan heb je een paar handelingen (zoals rennen) over geslagen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Je moet altijd overal op voorbereid zijn. Je leatherman bewaar je dan ook bij voorkeur compleet uitgeklapt om alle onverhoopte situaties meteen te lijf te kunnen gaan.
Al geloof ik dat hier niet echt alle voedingsstoffen inzitten die je als vegetarier nodig hebt, maargoed. Ik eet wel weer cheddar straks, daar zit eiwit in.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:16 schreef Dagonet het volgende:
Lekker. Vegetarisch, maar lekker.
Mits peper en zout.
Hun kamers zijn toxic wasteland of voorzien van een vriendje, waar ze de godganse dag mee liggen te neuken, dus ik kijk wel uit.quote:Terug jatten! Of hun voorraad plunderen!
Heb jij altijd iets te mekkeren?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben ik op de Fok!huishoudbeurs terecht gekomen?
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
* Vahlto noteert.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
* Vahlto raaskalt verder:. Jasmijnthee.
. Vruchtenkwarkjesdingetjes.
. Witte druiven.
.
Gelukkig weet ik van wie deze opmerking komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef NiNi het volgende:
Heb jij altijd iets te mekkeren?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Met een Leatherman kun je zelfs ongewenste individuen verwijderen uit bepaalde topics. Voor eeuwig!
Daar hebben ze wel spa blauw met een rietje.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |