Verdomme, die Italiaan dus: Galileo Galilei.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Een veer valt dan even snel als een blok lood van 10 kilo. Ik weet niet eens meer wie de eerste was die dit aantoonde (Newton?), maar dat is toch wel zo'n beetje duidelijk.
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, ik zal het onthouden voor een volgende keer.
Nerd,.
Ja, ik doe ook wel 'es wat met paint. Best een tof programma he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[afbeelding]
Koop dingen!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een mand. En glazen. En rosé. En bordjes en bestek. En nu ga ik naar de supermarkt om lekker brood en dingen erop te kopen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?.
Nee! Het is tof!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook wel 'es wat met paint. Best een tof programma he?
Dan moet je de ervaringscurve ook integreren met behulp van de coolheidsconstante.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee! Het is tof!
Daarbij, de tofheidsfactor kan niet worden uitgedrukt als een afgeleide van de ervaringscurve..
Maar waarin druk je die uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan moet je de ervaringscurve ook intergreren met behulp van de coolheidsconstante.
In Boenkels.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar waarin druk je die uit?
In de asbak?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar waarin druk je die uit?
En correleren met de 1337-factor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan moet je de ervaringscurve ook integreren met behulp van de coolheidsconstante.
Rosé !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een mand. En glazen. En rosé. En bordjes en bestek. En nu ga ik naar de supermarkt om lekker brood en dingen erop te kopen.
Wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Rosé !. Sorry.
Euh. Neequote:Ga je dadels kopen ? En olijven ? En bloedsinaasappelsap ? En cashewnootjes ?
Ga dat lekker in het Keldertje posten ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:28 schreef Jerruh het volgende:
malawi: ik heb het in me
Cashewnootjes zijn echt wel lekker,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Euh. NeeIk koop wel lekkere dingen
Nee, daar krijg je schmutzige handen van.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef Tijn het volgende:
Doen pastrelli's het goed PR/Joog/mij?
jaloers op mijn Oh zo machtige gewoonte van uitgebreide ongebreidelde macht der gewoonte van het posten van uitgebreide ongebreidelde emtionele weegave van een groot man?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het Keldertje posten ofzo
een topic zonder smiley's was toch niet zo'n goed idee he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Kasjóé!.
Ik voel me hyper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()