Hear hear!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Breuls het volgende:
Kunnen al die MSN-pubers niet gewoon een NAAM als naam nemen, in plaats van hele zinnen? Zo communiceert het toch voor geen meter?
Precies ja. Bij mij staat er gewoon Arno | Nolius. Duidelijk en simpel. Niet al dat gezever...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Breuls het volgende:
Kunnen al die MSN-pubers niet gewoon een NAAM als naam nemen, in plaats van hele zinnen? Zo communiceert het toch voor geen meter?
Soms is het toch ook leuk AF EN TOE iets te melden, bijvoorbeeld dat je jarig bent, geslaagd bent, je rijbewijs hebt enz. Dus gewoon BIJZONDERE gebeurtenissen die medeMSNers boeien. Dus niet van: Ik heb een nieuwe DVD of de cd van '......' ruleerd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Breuls het volgende:
Is dit het begin van het einde?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon Arno | Nolius. Duidelijk en simpel. Niet al dat gezever...
Trillian roeleertquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:53 schreef Blind_Guardian het volgende:
Daarom gebruik ik dus Trillian. Namen zelf aanpassen, eevoudige layout, geen 30 meter hoge tekst meer in je scherm met een kutfontje omdat de afzender die zo leuk vindt. Maar gewoon lekker leesbare tekst dus
Ja, bahquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:11 schreef NoliusTha best Loves Chrissie
![]()
JX ! in Oo
stenrijk
![]()
![]()
![]()
het volgende:
eSSe, onze populaire nieuwsposter:
[afbeelding]
Stomme BreZaAh![]()
Pubers? Heb hele volwassen mensen die dat doen. Je hebt Yvonne toch ook wel in je MSN staan? Nou, I rest my casequote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:18 schreef Breuls het volgende:
Hej, guess what, daar hebben ze het grote venster in MSN voor, waar je een bericht in kunt tikken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Soms is het toch ook leuk AF EN TOE iets te melden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |