abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19463552
Nee, dit is geen vulgaire mannen-vraag, voordat dat gedacht wordt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik vraag me als vrouw zijnde af...
Het mooie weer staat straks weer voor de deur en dus trek ik een rokje uit de kast.
Alleen vraag ik me dan altijd af, wat ik eronder moet dragen, zodat ik bv wel op de fiets kan stappen of iets van de grond kan rapen.

Als je alleen ondergoed draagt, en je bukt om iets te pakken, dan kijkt iedereen rechtstreeks naar je ondergoed, maar een extra broek eronder vind ik op extreem warme dagen ontzettend warm.

Hoe doen jullie dat?
Dragen jullie nog een extra broekje/hotpants of iets?
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2004 @ 02:06:21 #2
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_19463668
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 02:00 schreef Untitled het volgende:
Als je alleen ondergoed draagt, en je bukt om iets te pakken, dan kijkt iedereen rechtstreeks naar je ondergoed, maar een extra broek eronder vind ik op extreem warme dagen ontzettend warm.
Daarom moet je ook door je knieen zakken als je iets op wilt pakken met een rokje aan
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En gewoon niet fietsen met een rokje. Sommige dingen gaan nou eenmaal niet samen.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 02:19:35 #4
32422 engessa
Who's dirty?
pi_19463690
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 02:14 schreef trueblue het volgende:

[..]

Daarom moet je ook door je knieen zakken als je iets op wilt pakken met een rokje aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En gewoon niet fietsen met een rokje. Sommige dingen gaan nou eenmaal niet samen.
Met een rokje aan moet het niet zo heel moeilijk zijn om te te laten fietsen.
pi_19463709
Ik zie het probleem niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Sorry voor offtopic
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_19463733
quote:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zie genoeg vrouwen op de fiets, met wind en alles, dus dat moet toch kunnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar dragen die dan een extra broekje eronder?

Ik vind het alles behalve comfortabel, een broekje onder een rokje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19463751
Btw er bestaan toch ook soort boxers voor vrouwen? Probeer zoiets eens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 03:48:55 #8
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_19463912
Meisjes met korte rokjes moe verboden worden...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_19463918
quote:
Als je alleen ondergoed draagt, en je bukt om iets te pakken, dan kijkt iedereen rechtstreeks naar je ondergoed,
... en het probleem daarvan is...?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 04:01:31 #10
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_19463924
ik draag altijd een hotpants eronder, of als ik netjes uitga helemaal niets, is lekker spannend voor mijn partner
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar dan fiets of buk ik dus duidelijk niet...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I can resist everything except temptation.
pi_19464284
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 03:48 schreef GaRleC het volgende:
Meisjes met korte rokjes moe verboden worden...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:13:41 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_19464363
Gewoon een string of verder helemaal niets, gewoon opletten dat je niet al te opvallend bukt of fietst. En als je het al doet dan moet maar net iemand het zien.

En diegene die het ziet zal heus niet klagen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_19464411
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ligt eraan wat voor een rokje en hoe je fietst.... ik heb er geen problemen mee.
Natuurlijk moet je soms even weer wat naar beneden duwen... maar ach, op het strand zien ze nog veel meer denk ik dan.

Mocht ik echt naar een gelegenheid waar 'een foutje' niet gepast is zeg maar, dan wil ik nog wel eens een slip nemen met kleine pijpjes ( boxer ), dan voel je je wat prettiger...
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_19464602
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 08:13 schreef sanger het volgende:
Gewoon een string of verder helemaal niets, gewoon opletten dat je niet al te opvallend bukt of fietst. En als je het al doet dan moet maar net iemand het zien.

En diegene die het ziet zal heus niet klagen.
ik wou net zeggen.. want de meeste dames die een rokje dragen zullen er toch wel een leuk figuurtje bij hebben he
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_19465552
Gewoon een string er onder, zó snel zie je niet iets
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Je kunt iid ook een hotpants aandoen, als ondergoed, dan is het niet zo heel warm lijkt me.
Fietsen gaat redelijk, al hangt dat ook van de lengte van je rokje af, en bukken gewoon door je knieën.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:00:48 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19468551
Meestal niets
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 13:21:54 #17
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_19470657
Ik zou ook gewoon een string aandoen, met een rokje kun je je nou niet alles permiteren (extreem bukken oid), maar ja, je ziet zelfs dan nog niet zo snel iets.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 28 mei 2004 @ 13:26:04 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_19470768
Ik draag gewoon mijn ondergoed onder een rokje... of dat nu een string, slipje of een strak broekje met pijpjes is.
Het is vooral in het begin even wennen en oppassen maar voor je het weet, hanteer je alle trucjes weer om te voorkomen dat er iets zichtbaar is wat je niet zou willen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_19470898
Boeie, in je bikini zie je meer.

Gewoon, een onderbroek. Met 30 graden kan het me allemaal geen reet weer schelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19471000
Zag laatst ook een meisje op de fiets met een heeeeel kort rokje. En druk dat ze was met één hand tussen d'r benen om tegenliggers 't uitzicht te ontnemen. Tja... Trek dan gelijk een broek(je) aan i.p.v. een kort rokje als je er bang voor bent dat men wat ziet.

Rokjezzzz...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:21:53 #21
16715 Mylene
*schatje*
pi_19472103
Klein lief wit slipje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:49:13 #22
75702 Lay_D_Indo
SELAMAT TAHUN BARU 2004!!!
pi_19472894
Wat ben ik blij dat ik een auto heb... hihi
En rokjes genoeg.

Verder draag ik altijd een string onder mijn rokje, en mocht iemand per ongeluk iets zien...
Dan kan me dat niet echt veel schelen. Dan hoop ik dat ze van het uitzicht genieten...

Greetz...
pi_19473835
Een streepje volstaat.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:44:46 #24
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_19474363
Draag gewoon een string, en als je het echt erg vindt dat ze dan tegen je billen aankijken kan je ook gewoon een glad, zwart of wit heupslipje of nog beter, een boxer aantrekken.
Als ik naar iets zakelijks een rokje aanheb trek ik ipv een string zo'n gladde, strakke, seamless zwarte boxer aan. Dan blijft het netjes als ik per ongeluk toch buk ofzo.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_19474460
Rokjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 17:37:24 #26
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19477297
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 13:31 schreef Evil-Cherry het volgende:
Boeie, in je bikini zie je meer.

Gewoon, een onderbroek. Met 30 graden kan het me allemaal geen reet weer schelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_19478774
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:23 schreef dvr het volgende:
Een streepje volstaat.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19480602
Een heupboxer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:45:38 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19481499
Beetje vaag dat er moeilijk word gedaan over een stuk string dat je ziet als je bukt.
Maar als je een heupbroek aan heb is het de bedoeling dat JUIST die zelfde string er boven uit komt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:05:13 #30
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_19481920
gewoon een onderbroek maar dan wel een mooie dus als je een spijkerrokje hebt een knalrode, maar moeilijker een witte rok(!!) een huidskleurige dan maar?
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_19482809
zo'n strakke boxer met van die pijpjes
hoef je je niet druk te maken dat iemand iets ziet...
pi_19483073
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 20:45 schreef ook_gek het volgende:
Beetje vaag dat er moeilijk word gedaan over een stuk string dat je ziet als je bukt.
Ja en daar ben je man voor, om er zo over te denken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 22:03:32 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19483273
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:56 schreef Untitled het volgende:

[..]

Ja en daar ben je man voor, om er zo over te denken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar het is toch ook dubbel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ben wel goed met bh,s
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ergens in LIF staat een topic over borst vergroting. En daar word lof gesproken over mij wegens m,n geweldige reactie,s. Iets wat ze niet gewend zijn van een man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dus ik kan het wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 22:03:33 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19483274
Ik draag vaak rokjes en ik kan me prima bewegen zonder dat iemand gewlijk m'n ondergoed zit. Dat leer je vanzelf aan. Ik doe trouwens nooit een string aan onder een zomerrokje, voel me dan echt te 'naakt', alsof je in je blote kont rondloopt. Dat is in feite ook zo!! Gewoon een slipje dus eronder, soms een boxertje.
Een wielrenbroekje eronder vind ik weer erg not-done, lijkt me erg zweten en is gewoonweg niet nodig als je geen lompe dingen doet.
pi_19491301
Inderdaad zon wielrenner broekje dat is wel zon grote afknapper. Boxershort ook trouwens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 mei 2004 @ 14:30:26 #36
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_19493370
Ligt er ook een beetje aan welke kleur je rok is en hoe strak ie zeg maar zit..
Als ie wit is, dan huidskleurig ondergoed!
als ie redelijk strak zit, en je ziet met een gewone onderbroek naadjes ofzo, dan een mooi boxertje of een string!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 29 mei 2004 @ 14:32:34 #37
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_19493398
Niks. Maar ja met de meeste rokken die ik heb is dat geen probleem. Bij een heel kort rokje doe ik een string aan in dezelfde kleur als het rokje.
power to the people
pi_19493484
Ik draag meestal niets onder mijn rokje.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 14:41:32 #39
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19493522
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:38 schreef Monidique het volgende:
Jij bent geil
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 mei 2004 @ 16:36:00 #40
52513 whosvegas
The Trickster
pi_19495292
Wat een onzedelijk gedrag toch weer hier, tijd om een burka verplicht te stellen in Nederland. Al dat vrouwelijk bloot doet de maatschappij geen goed. En dan ook dat gezeik over emancipatie, vrouwen horen helemaal niet in korte rokjes over straat te lopen, wel horen ze thuis voor de kinders te zorgen en hun man te plezieren (en het volledige huishouden te doen). Moeten ze toch naar buiten dan absoluur helemaal gesluierd onder begeleiding van haar man.
Are you nuts??
  zaterdag 29 mei 2004 @ 16:39:15 #41
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_19495354
ik vaak een vrouwenboxer of hotpants, vanmiddag gewoon felgekleurd bikinibroekje..
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:12:41 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19495922
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:41 schreef BrauN het volgende:

[..]

Jij bent geil
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Licht er aan wat voor lichaam er aan vast zit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19496435
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19496553
gewoon een string duh

wat moeten ze er anders onderaan dragen, een "normale" onderbroek zie je er doorheen, en das ook geen stijl, of je trekt zo een broekje eronderaan, wat jij wilt..

het heet blijkbaar vrouwenboxer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:41:13 #45
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19496582
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Een mannelijk in dit geval
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19497848
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef schatje het volgende:
Klein lief wit slipje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:13:08 #47
16715 Mylene
*schatje*
pi_19498708
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meneertje seksmaniak
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:19:36 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19498881
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef schatje het volgende:
Klein lief wit slipje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Met of zonder een lief plaatje er op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19501821
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:38 schreef Monidique het volgende:
Voornaam: Dominique
Geslacht: Man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:41 schreef BrauN het volgende:
Jij bent geil
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19501882
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Meneertje seksmaniak
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Je zei het alleen zo lief
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 30 mei 2004 @ 09:26:28 #51
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_19507908
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 21:30 schreef Shai-Hulud het volgende:

[..]

Voornaam: Dominique
Geslacht: Man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zondag 30 mei 2004 @ 09:31:58 #52
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19507937
tvp
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19511801
Ik draag nooit rokjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_19512158
Zonde...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 30 mei 2004 @ 14:19:28 #55
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_19512196
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:18 schreef Shai-Hulud het volgende:
Zonde...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
reach out and touch faith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop