Daarom moet je ook door je knieen zakken als je iets op wilt pakken met een rokje aanquote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:00 schreef Untitled het volgende:
Als je alleen ondergoed draagt, en je bukt om iets te pakken, dan kijkt iedereen rechtstreeks naar je ondergoed, maar een extra broek eronder vind ik op extreem warme dagen ontzettend warm.
Met een rokje aan moet het niet zo heel moeilijk zijn om te te laten fietsen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:14 schreef trueblue het volgende:
[..]
Daarom moet je ook door je knieen zakken als je iets op wilt pakken met een rokje aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En gewoon niet fietsen met een rokje. Sommige dingen gaan nou eenmaal niet samen.
Ik zie genoeg vrouwen op de fiets, met wind en alles, dus dat moet toch kunnenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:14 schreef trueblue het volgende:
Daarom moet je ook door je knieen zakken als je iets op wilt pakken met een rokje aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En gewoon niet fietsen met een rokje. Sommige dingen gaan nou eenmaal niet samen.
... en het probleem daarvan is...?quote:Als je alleen ondergoed draagt, en je bukt om iets te pakken, dan kijkt iedereen rechtstreeks naar je ondergoed,
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 03:48 schreef GaRleC het volgende:
Meisjes met korte rokjes moe verboden worden...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt eraan wat voor een rokje en hoe je fietst.... ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:14 schreef trueblue het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik wou net zeggen.. want de meeste dames die een rokje dragen zullen er toch wel een leuk figuurtje bij hebben hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:13 schreef sanger het volgende:
Gewoon een string of verder helemaal niets, gewoon opletten dat je niet al te opvallend bukt of fietst. En als je het al doet dan moet maar net iemand het zien.
En diegene die het ziet zal heus niet klagen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:31 schreef Evil-Cherry het volgende:
Boeie, in je bikini zie je meer.
Gewoon, een onderbroek. Met 30 graden kan het me allemaal geen reet weer schelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:23 schreef dvr het volgende:
Een streepje volstaat.
Ja en daar ben je man voor, om er zo over te denkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:45 schreef ook_gek het volgende:
Beetje vaag dat er moeilijk word gedaan over een stuk string dat je ziet als je bukt.
Maar het is toch ook dubbelquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:56 schreef Untitled het volgende:
[..]
Ja en daar ben je man voor, om er zo over te denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent geilquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:38 schreef Monidique het volgende:
Ik draag meestal niets onder mijn rokje.
Licht er aan wat voor lichaam er aan vast zitquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij bent geilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Licht er aan wat voor lichaam er aan vast zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een mannelijk in dit gevalquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Licht er aan wat voor lichaam er aan vast zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef schatje het volgende:
Klein lief wit slipjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meneertje seksmaniakquote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met of zonder een lief plaatje er opquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:21 schreef schatje het volgende:
Klein lief wit slipjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voornaam: Dominiquequote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:38 schreef Monidique het volgende:
Ik draag meestal niets onder mijn rokje.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:41 schreef BrauN het volgende:
Jij bent geilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Meneertje seksmaniakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:30 schreef Shai-Hulud het volgende:
[..]
Voornaam: Dominique
Geslacht: Manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:18 schreef Shai-Hulud het volgende:
Zonde...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop