abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20481374
Als je een neuspiercing wilt laten zetten en je kiest voor een recht staafje. Word hij dan met een knopje aan de binnenkant van je neus vastgezet/gedraaid, zoals bij andere piercings (zoals bij een tongpiercing)?

Ook zie ik 2 varianten, 1 recht staafje (zoals bij een tongpiercing) en een zoals dit:

Kan iemand de voor- en nadelen opnoemen of het verschil van beide staafjes?
En klopt het dat de gebogen staafje geen bolletje aan de binnekant van je neus heeft, omdat het steentje op je neus hem al op de neus vasthoudt?

[ Bericht 30% gewijzigd door Untitled op 08-07-2004 03:07:27 ]
pi_20484925
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 02:34 schreef Untitled het volgende:
Als je een neuspiercing wilt laten zetten en je kiest voor een recht staafje. Word hij dan met een knopje aan de binnenkant van je neus vastgezet/gedraaid, zoals bij andere piercings (zoals bij een tongpiercing)?

Ook zie ik 2 varianten, 1 recht staafje (zoals bij een tongpiercing) en een zoals dit:

[afbeelding]

Kan iemand de voor- en nadelen opnoemen of het verschil van beide staafjes?
En klopt het dat de gebogen staafje geen bolletje aan de binnekant van je neus heeft, omdat het steentje op je neus hem al op de neus vasthoudt?
Voor je neus ben ik nog nooit een staafje tegengekomen met een knopje aan de binnenkant, ik zou ook echt niet weten hoe je die vast zou moeten draaien.

Ikzelf heb een staafje die recht is met een klein bolletje (wat niet los kan ) aan de onderkant. Maar ik heb ook wel eens verbogen staafjes gehad, al vond ik die lastig in en uit doen. Ik vind ze zonder frutsels het prettigst.
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:08:39 #153
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20494168
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:26 schreef Camoth het volgende:

[..]

Voor je neus ben ik nog nooit een staafje tegengekomen met een knopje aan de binnenkant, ik zou ook echt niet weten hoe je die vast zou moeten draaien.

Ikzelf heb een staafje die recht is met een klein bolletje (wat niet los kan ) aan de onderkant. Maar ik heb ook wel eens verbogen staafjes gehad, al vond ik die lastig in en uit doen. Ik vind ze zonder frutsels het prettigst.
Ik draag mijn knopjes in mijn neus niet meer (misschien ga ik dat nog wel doen binnenkort) en er is een behoorlijk groot gat achtergebleven. Groeit waarschijnlijk niet meer toe. Ik denk dat dat komt omdat ik van alles in mijn neus gedragen heb zoals bv. oorringetjes en knopjes die ik zelf omboog. Vooral die ringetjes hebben de boel behoorlijk uitgescheurd. Als ik beter had geweten..... Who cares!
Proud Powerpauper
pi_20494979
kwil wel een tepelpiercing, maar hoe duur is dat eigenlijk?
doet het ook pijn? ik kan wel tegen pijn maja......tzal vast wel pijn doen denk ik....:P
hoelang mag je daarna niet zwemmen?
alvast bedankt
  donderdag 8 juli 2004 @ 20:13:33 #155
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20496202
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:49 schreef target101 het volgende:
doet het ook pijn? ik kan wel tegen pijn maja......tzal vast wel pijn doen denk ik....:P
alvast bedankt
Het is te duur voor je. Het doet pijn. Je mag heel lang niet zwemmen.
Proud Powerpauper
pi_20497923
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 20:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Het is te duur voor je. Het doet pijn. Je mag heel lang niet zwemmen.
avondhumeurtje??:O
pi_20498068
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 18:49 schreef target101 het volgende:
alvast bedankt
Mijn piercer doet alle piercings voor 50 euro, maar waarschijnlijk zal een tepelpiercing niet ver uit die buurt liggen. Hoeveel pijn het doet hangt af van je eigen pijngrens denk ik, ik heb geen tepelpiercing maar ik kan me niet voorstellen dat het pijnloos is. Ik weet niet of je wel of niet ermee mag zwemmen, ik zou het aan de piercer vragen.
  donderdag 8 juli 2004 @ 22:18:00 #158
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20498684
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:50 schreef Camoth het volgende:

[..]

Mijn piercer doet alle piercings voor 50 euro, maar waarschijnlijk zal een tepelpiercing niet ver uit die buurt liggen. Hoeveel pijn het doet hangt af van je eigen pijngrens denk ik, ik heb geen tepelpiercing maar ik kan me niet voorstellen dat het pijnloos is. Ik weet niet of je wel of niet ermee mag zwemmen, ik zou het aan de piercer vragen.
Een tepelpiercing doet gewoon pijn. No pain no game. Als het geen pijn doet waarom zou je het dan doen
Regelmatig vallen mensen (lees: mannen, van vrouwen heb ik het nog niet gehoord) flauw als de tepels gepierced worden.
Mijn eigen ervaring is dat het een van de pijnlijkste piercings is.
Proud Powerpauper
pi_20501390
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:18 schreef Nuek het volgende:

[..]

(knip)
Ohw... baggie, zat er net over te denken er eentje te nemen. Ik wil er nog twee, me lip en me tepel...word eerst me lip dan denk ik maar zo...
  vrijdag 9 juli 2004 @ 07:27:57 #160
3415 Webby
1 omhoog!
pi_20504401
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:16 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb een kleine week geleden een wenkbrauw- en een oorpiercing (door het kraakbeen) laten zetten. Die oorpiercing is nog steeds behoorlijk pijnlijk. Wie weet hoe lang het duurt eer die gevoeligheid wegtrekt?
De directe continue pijn was bij mij na 2 tot 4 weken goed over. Maar er blijft iets door je oor / kraakbeen zitten. Als je er enkele nachten achter elkaar op slaapt dan wordt hij toch weer even gevoelig. Het eerste half jaar kon ik er max 1 nacht op slapen, nu langer voor het gevoelig wordt. Maar ik heb dan ook 1 kraakbeen piercing helemaal bovenin en een industrial.
In het begin was ik supernetjes met de verzorging, maar na de genezing hield dit op. Omdat ik lang haar heb worden de piercings snel vies. Ze raken dan ook weer eerder geirriteerd. Ik heb er nu maar een vast ritueel van gemaakt dat als ik mijn haar was ik na het uitspoelen ook meteen mijn piercings even meepak..
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  vrijdag 9 juli 2004 @ 08:07:12 #161
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20504498
Een algemene tip: 1x per maand effe al je piercings uit doen en in een glas met van dat gebittenbruismiddel leggen. Daarna in een pannetje water koken. Zijn ze weer als nieuw Superschoon.
Proud Powerpauper
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:16:13 #162
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_20505850
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 22:18 schreef Nuek het volgende:

[..]

Een tepelpiercing doet gewoon pijn. No pain no game. Als het geen pijn doet waarom zou je het dan doen
Regelmatig vallen mensen (lees: mannen, van vrouwen heb ik het nog niet gehoord) flauw als de tepels gepierced worden.
Idd het doet gewoon pijn, maar boeien. Moet alles in het leven makkelijk gaan dan?
De tepels zijn behoorlijk hard waardoor de piercer best wel wat kracht moeten zetten om er doorheen te komen (natuurlijk i.v.m. andere piercings).

De pijn: verschilt voor iedereen, maar het schijnt de meest pijnlijke van allemaal te zijn. Ik moet zeggen dat je een flinke pijnscheut krijgt, maar dat gaat al gauw over in een soort roes.
Na 1 1/2 - 2 uur ging die roes bij mij over en is er een soort schrale pijn aanwezig. Dit was bij mij na een dag weer weg, maar je houd de eerste 2 weken een soort constante prikkeling.
ik heb mijn twee tepels los van elkaar (zat een jaar tussen) laten piercen. De tweede deed bij mij meer pijn dan ik had verwacht, maar die roes daarna van al die adrenaline en spanning die loskomt is geweldig (verslavend).

Bij het piercen van de tepels schijnt er weinig bloed bij aan de pas te komen, maar dat was bij mijn vriendin wel anders. Dat bloedde flink. Stond de piercer ook van te kijken. Het spoot er niet uit hoor..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:36:54 #163
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_20506209
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 08:07 schreef Nuek het volgende:
Een algemene tip: 1x per maand effe al je piercings uit doen en in een glas met van dat gebittenbruismiddel leggen. Daarna in een pannetje water koken. Zijn ze weer als nieuw Superschoon.
Dassun goeie!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 22:54:58 #164
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20521493
Net mijn navel naar 2.0 gestretched
Proud Powerpauper
pi_20590370
ik heb een beginnersvraag.

Ik wil graag een tongpiercing, maar ik laat me vertellen dat je daar van kunt gaan slissen, en dat als dat gebeurt, je er niet meer vanaf komt... ??
Is dat een mogelijkheid? Gebeurt dat vaak? Mijn cariere is dan namelijk voorbij!
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:42:37 #166
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_20591247
Als je carriere er vanaf hangt, neem dan geen risico. Tja..
Ik weet niet wat je doet, maar ik neem aan dat je er in eerste instantie wel even last van hebt.
pi_20591663
het is niet erg als ik er een paar weken last van heb, maar het is lastig als ik de rest van mijn leven slis of niet?

dus het komt vaak voor?
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:58:40 #168
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_20593052
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:01 schreef simonsvision het volgende:
het is niet erg als ik er een paar weken last van heb, maar het is lastig als ik de rest van mijn leven slis of niet?

dus het komt vaak voor?
Ik heb tot nu toe niemand gezien met een tongpiercing die ervan is gaan slissen. In het begin praten ze wel allemaal een beetje met een dubbele tong, maar zo gauw het genezen was, was dit probleem ook helemaal over. Dit werd namelijk veroorzaakt door de dikke tong of het geirriteerde gevoel onder de tong.

Maar de kans is natuurlijk altijd aanwezig. Kies een piercer die je op je gemak kan stellen en voor jou gevoel ook deskundigheid heeft op dat gebied. Twijfel je ook maar een beetje, niet doen.. Kies dan een andere piercer of zie helemaal af van een tongpiercing.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_20593234
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 09:50 schreef simonsvision het volgende:
ik heb een beginnersvraag.

Ik wil graag een tongpiercing, maar ik laat me vertellen dat je daar van kunt gaan slissen, en dat als dat gebeurt, je er niet meer vanaf komt... ??
Is dat een mogelijkheid? Gebeurt dat vaak? Mijn cariere is dan namelijk voorbij!
Ik heb een tongpiercing, en ik heb geen enkel probleem met praten gehad. Ik sliste niet en ik praatte sowieso ook niet anders. Mijn moeder heb ik nog twee dagen voor de gek weten te houden. Ik heb gewoon gezellig met haar zitten kletsen en ze had helemaal niks door. Alleen s'ochtends was het vaak een beetje gezwollen en had ik niet echt zin om te praten, maar verder slis ik niet, het tikt niet tegen m'n tanden ofzo. Nergens last van.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:33:00 #170
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20603919
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:06 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik heb een tongpiercing, en ik heb geen enkel probleem met praten gehad. Ik sliste niet en ik praatte sowieso ook niet anders. Mijn moeder heb ik nog twee dagen voor de gek weten te houden. Ik heb gewoon gezellig met haar zitten kletsen en ze had helemaal niks door. Alleen s'ochtends was het vaak een beetje gezwollen en had ik niet echt zin om te praten, maar verder slis ik niet, het tikt niet tegen m'n tanden ofzo. Nergens last van.
Maar het komt wel voor dat mensen er van gaan slissen of er anders door gaan praten (of zingen).
Goeie zangers/zangeressen zul je nooit zien met een tongpiercing als ze in de studio staan om hun liedjes op te nemen. Je kunt het soms nl. wel horen.
Proud Powerpauper
pi_20604375
Mijn oorpiercing begint nu eindelijk minder pijn te doen. En ik weet ook waarom. Ik zat er veel te veel aan te wriemelen, dat nu bewust achterwege gelaten en het voelt ineens een heel stuk beter
#geen
pi_20604678
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 19:33 schreef Nuek het volgende:

[..]

Maar het komt wel voor dat mensen er van gaan slissen of er anders door gaan praten (of zingen).
Goeie zangers/zangeressen zul je nooit zien met een tongpiercing als ze in de studio staan om hun liedjes op te nemen. Je kunt het soms nl. wel horen.
Nou, die Marieke heeft er ook een en die zingt ook....onee, je zei GOEIE zangeressen
pi_20604722
Ik heb trouwens ook dat vreemde gevoel aan de onderkant van m'n tong gevoelt de eerste tijd dat ik de piercing had. Alsof een stukje vel vast zit, heel idioot gevoel, maar dat trok vanzelf weg gelukkig.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:16:47 #174
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20606503
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef Camoth het volgende:
Ik heb trouwens ook dat vreemde gevoel aan de onderkant van m'n tong gevoelt de eerste tijd dat ik de piercing had. Alsof een stukje vel vast zit, heel idioot gevoel, maar dat trok vanzelf weg gelukkig.
Ik heb er nu alleen een vreemd gevoel als ik em uit doe om schoon te maken.
Mijn scrumper voelt nog regelmatig vreemd maar dat komt door het bolletje wat kan draaien dus dan voel je em opeens ergens anders waar ie normaal niet zit enzo...
Proud Powerpauper
  dinsdag 13 juli 2004 @ 21:26:23 #175
21709 SuperwomanXXX
Ziet alles!!!
pi_20606733
Ik heb gisteren een piercing laten zetten in mijn oor...en zoals ik op het plaatje zie op de eerste pagina zit het dus in mijn Tragus!!....Ik vind het helemaal geweldig...de pijn viel reuze mee..even een naar gevoel met zetten..maar na 10 minuten is de meeste pijn helemaal verdwenen!

Grtz Jenny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')