abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:41:55 #1
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_19462385
er is vast al meer geschreven over hotdogs, maar persoonlijk vind ik dat er gebakken uitjes bij horen.

Wat doen anderen bij de kale hotdog?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_19462427
Broodje, worst en ketchup. Er moet niet meer en niet minder op.
Learn the rules and break them.
pi_19463492
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:43 schreef Elocyp het volgende:
Broodje, worst en ketchup. Er moet niet meer en niet minder op.
Simpele ziel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik geef de TS gelijk. Broodje, worst, ketchup, klein beetje mayonaise en uitjes, that is...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 01:55:56 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_19463507
Gebakken uitjes?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Brrr, vies vies vies!
Gewoon een vette kwak mosterd en mayonaise, yum!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_19463864
gebakken uienringen dan, maar dat hoort meer bij braadwurst.
Ik pleur heel veel ketchup erop, maar dat doe ik eigenlijk ook overal.
pi_19466746
Een échte hotdog bestaat uit:
- broodje, knackworst, zuurkool, mosterd...
Alle andere dingen zijn geen hotdogs... (zonder zuurkook wil ik m'n ogen nog voor toeknijpen).
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it...
pi_19466814
Mosterd, broodje, worst.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_19472490
mosterd, ketchup en eventueel mayo

met gebakken uitjes klinkt niet verkeerd
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2004 @ 14:38:58 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_19472613
alleen zuurkool en wat sausjesdrap
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_19478365
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Mosterd, broodje, worst.
brengt wel een hoop viezigheid met zich mee, eerst je handen vol met mosterd en daarna het broodje en dan een droge worstje erop
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 mei 2004 @ 18:29:22 #11
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_19497723
een paar sla blaadjes, 1 spaanse peper, schijfje augurk, rauwe ui tomaten ketchup, mayonaise, mosterd (gladde zaanse)

geen gebakken ui, die zijn zoeter dan ongebakken ui, en daarom vind ik dat niet lekker...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zaterdag 29 mei 2004 @ 21:26:32 #12
85882 Wolfjesfan
Morgen ga ik de ramen lappen.
pi_19501728
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:57 schreef rvrb_ke het volgende:
Een échte hotdog bestaat uit:
- broodje, knackworst, zuurkool, mosterd...
Alle andere dingen zijn geen hotdogs... (zonder zuurkook wil ik m'n ogen nog voor toeknijpen).
Helemaal mee eens, Maar laatst kreeg ik er ook gebakken spekreepjes op dat maakte het helmaal af.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 30 mei 2004 @ 16:42:51 #13
60456 Gesloten
Niet open
pi_19514970
Broodje, worst, ketchup, kaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop