Slaap lekker.. FOR TROY!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gaat heen.
Net als ik trouwens.
Trusten.![]()
Weg! Weg!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee ik ben zelfstaand, niet knut dus. Het gaat echt geweldig met mij nu!!!! Meest geweldige meid die ik ooit heb leren kennen!!! Owwww wat voel ik me goed zeg, het is gewon eng!!!!!![]()
Weltrusten Nini, lekkerwijf dat je bent enzo!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Gaat heen.
Net als ik trouwens.
Trusten.![]()
Zeg, schat, weltrusten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:27 schreef Shirley het volgende:
OMG!!!![]()
*schaamt zich diep en trekt zich terug in de lurkstand....*
Niet Bitchen jij, laat mij ook vrolijk zijn!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Weg! Weg!![]()
Kut, gauw editten he.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef Tijn het volgende:
Dat is zoiets als tegen een Fransman zeggen dat 'ie geen Frans moet praten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef BossFight het volgende:
[..]
Niet Bitchen
En niet vergeten: Never walk around with a loaded gunquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef Tijn het volgende:
Ik ga ook maar 'es. Truste mensen.
Big day tomorrow
Denk je nou echt dat ik hier kan lurken? Mafkees.... nou zeg op, wat is GPD? Ik heb het nl. nooit eerder gezien hier.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zeg, schat, weltrusten..
Jezus, mag een man niet eens meer een spelfout maken aan het eind van de dag? Freak.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef TallMan het volgende:
[..]
Kut, gauw editten he.
hebben die pillendraaiers tegenwoordig ookal een tagquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:29 schreef Bosbeetle het volgende:
GPD mên !
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hebben die pillendraaiers tegenwoordig ookal een tag.
haha, oke vooruit dan maar. Tis al allemaal goed, ik vind het prima hoor. Nini vind ik opzich wel cool, ken heel het mens niet maar ze ziet er leuk uit, Qua uiterlijk en uitstraling!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is zoiets als tegen een Fransman zeggen dat 'ie geen Frans moet praten.
Of een ander slecht stereotype waarbij je 'em vraagt z'n stereotype kenmerk niet meer te doen.
Het was een grappige spelfout, mijn inkoppertje werd alleen teniet gedaan door jouw edit.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jezus, mag een man niet eens meer een spelfout maken aan het eind van de dag? Freak.
Net als melaatsen vroeger. Die hadden zo'n ratel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Tiemie het volgende:
hebben die pillendraaiers tegenwoordig ookal een tag.
Oh, feliquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor het 2jarig bestaan
Anyways, ik zei weltrusten omdat ik naar bed ga.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hier kan lurken? Mafkees.... nou zeg op, wat is GPD? Ik heb het nl. nooit eerder gezien hier.
Iets met pillen. Verder is het me de afgelopen 2 jaar ook niet echt opgevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:33 schreef Shirley het volgende:
Nou,zeg op!! Wat is GPD!
GPD Voor je Leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:33 schreef Shirley het volgende:
Nou,zeg op!! Wat is GPD!
Zeg op? Zeg op? IK HEB GEEN SKAJP! VOOR DE HONDERDSTE KEER!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:33 schreef Shirley het volgende:
Nou,zeg op!! Wat is GPD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |