abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 juni 2004 @ 22:51:36 #101
78097 frank303
Niks teveel gezegd
pi_20026431
Ga noooooooit naakt met je vriendin pannekoeken bakken......
pi_20026506
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 22:38 schreef purplerose het volgende:
Ik heb wel es een blunder gehad (of naja hij eigenlijk, hij was degene die het deed ) een best ranzige blunder eigenlijk

Ik had in een de kroeg een leuke dude ontmoet en mee naar huis genomen, was een lekker jonge knul nog en we waren zo een beetje op bed naakt aan het zoenen enzow. Ik begon hem te pijpen en was allemaal lekker enzow, nee zeg, laat hij me daar inene een ranzige ruft (vertaling: scheet) IEUWWWWWW

Je snapt dat ik gelijk nie meer geil was en hem gelijk de deur uitgewerkt
(hoe toepasselijk) sjit happens
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 22:56:40 #103
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_20026691
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

(hoe toepasselijk) sjit happens
Amen to that

(en toch was ut nie fijn en heb ik er trauma aan overgehouden )
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_20027074
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Amen to that

(en toch was ut nie fijn en heb ik er trauma aan overgehouden )
voor de schrik en om je te steunen bij je trauma
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:28:34 #105
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_20027988
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

voor de schrik en om je te steunen bij je trauma
woeiiii dankje!:*
Ik probeer het al jaren te vergeten maar het komt af en toe nog wel es boven als een boze droom
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_20028198
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:28 schreef purplerose het volgende:

[..]

woeiiii dankje!:*
Ik probeer het al jaren te vergeten maar het komt af en toe nog wel es boven als een boze droom
arme ziel wil je erover praten ??? maare niet hier want das wel offtopic
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 20 juni 2004 @ 00:05:02 #107
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20029240
hmm blunders...

Eh ok.

Ik ben nogal een fan van anale sex (he, geleerd van een ex vriendin, not my mistake)... en soms dan ben je allebei gewoon erg erg erg geil en dan flats je hem er zegmaar zo in.
Enfin t voelde allemaal erg lekker en we vonden t super, maarja dan haal je em er even uit na een minuutje of 5 pompen en dan heb je een chocolade dip. Das toch wel ietsje minder zegmaar. Jakkie :/ Allebei wel om gelachen :p

En euh diezelfde meid die had t ook nogal op deepthroaten (Mij boeit t allemaal niet zoveel maar als ze dat lekker vind ze gaat dr gang maar) ...dus die ging regelmatig enthousiast kijken hoever ze em in kon slikken (idioot wijf).

En op een dag dus ietsje te ver ROCHEL ROCHEL braak *kotst een beetje over mn lul heen*

Zeg! T was niet veel gelukkig maarja wel vieze lucht en zure stukjes, dus heb 't haar er meteen af laten likken voor straf. Bah. Vies Ook om gelachen achteraf

----------- edit ----------

Ik bedenk me er nog een paar die wel blunderig zijn :

- Vriendin is me aan het pijpen, en zegt opeens : He wat is dat voor raar smaakje... (Had vlakdaarvoor een piesje gedaan )

- Ben lekker bezig op bed, doggystyle, en terwijl ze gigantisch klaarkomt schiet ze naar voren, ramt met dr hoofd tegen de muur, knijpt van pijn in dr kutje, ik kom dus ook nog half, in een reflex draait ze zich om en ik verrek bijna m'n sjaakie. Even schrikken

- Vrouwtje zoveel klaar laten komen dat ze knock-out ging (waren al iets van een uur bezig) - iets later zeg ik zo tegen dr "je vond het wel erg lekker he, je was gewoon 5 minuutjes weg opeens" ...zegt ze : Huh wat dan? Wist ze niet meer dat we iets gedaan hadden ..kon ze zich niks meer van herinneren. hmmmmmm

- Keertje zo hard samen gekomen dat ze nog harder in dr poesje kneep dan een psychopaat in een kneedballetje, door haar halve pers-wee duwt ze me naar buiten (tegen dr lippen aan) en ik sproei mijn (en haar) gezicht onder. (Ze lag op dr rug, en ik bovenop dr). Bah :/

[ Bericht 17% gewijzigd door majic op 20-06-2004 00:16:43 ]
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  zondag 20 juni 2004 @ 00:14:39 #108
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_20029537
quote:
Op zondag 20 juni 2004 00:05 schreef majic het volgende:
hmm blunders...

Eh ok.

Ik ben nogal een fan van anale sex (he, geleerd van een ex vriendin, not my mistake)... en soms dan ben je allebei gewoon erg erg erg geil en dan flats je hem er zegmaar zo in.
Enfin t voelde allemaal erg lekker en we vonden t super, maarja dan haal je em er even uit na een minuutje of 5 pompen en dan heb je een chocolade dip. Das toch wel ietsje minder zegmaar. Jakkie :/ Allebei wel om gelachen :p

En euh diezelfde meid die had t ook nogal op deepthroaten (Mij boeit t allemaal niet zoveel maar als ze dat lekker vind ze gaat dr gang maar) ...dus die ging regelmatig enthousiast kijken hoever ze em in kon slikken (idioot wijf).

En op een dag dus ietsje te ver ROCHEL ROCHEL braak *kotst een beetje over mn lul heen*

Zeg! T was niet veel gelukkig maarja wel vieze lucht en zure stukjes, dus heb 't haar er meteen af laten likken voor straf. Bah. Vies Ook om gelachen achteraf
OK! RESPECT!!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_20222571
Euhh.... als je (net nieuwe) vriendin je verteld dat je eigelijk best een grote lul hebt... is dat dan positief...
Jupiler is goed
  zondag 27 juni 2004 @ 12:00:15 #110
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_20222942
Nee, dat doet ze om het te laten lijken dat ze het lekker vind, wat eigenlijk helemaal niet zo is.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 27 juni 2004 @ 12:20:57 #111
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20223328
Dan is ze mogelijk niet veel gewend Ook zeggen chicks ALTIJD positieve dingen over je lul om je beter te laten voelen.....zodra je wat langer met ze hebt dan komen in de ruzies alle leugentjes er weer uit hoor "Oh en wat ik zei over je lul was GELOGEN, stakker!!!!!!!!!!"
(wat natuurlijk de dag erna weer ontkend zal worden etc ..grin)

haha...Aurelium is nog een beetje naief
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20223471
quote:
Op zondag 27 juni 2004 12:20 schreef majic het volgende:
Dan is ze mogelijk niet veel gewend Ook zeggen chicks ALTIJD positieve dingen over je lul om je beter te laten voelen.....zodra je wat langer met ze hebt dan komen in de ruzies alle leugentjes er weer uit hoor "Oh en wat ik zei over je lul was GELOGEN, stakker!!!!!!!!!!"
(wat natuurlijk de dag erna weer ontkend zal worden etc ..grin)

haha...Aurelium is nog een beetje naief
hmm ok....
Jupiler is goed
  zondag 27 juni 2004 @ 13:32:43 #113
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20224762
Aan het eind van de dag moet je het zo spelen dat je er achter komt wat ze tegen hun vriendinnetjes zeggen - en als ze DAAR tegen opscheppen dat je lekker bent in bed dan heb je een goeie kans dat ze het menen
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20286970
Geniale topic.

Stel je voor: je hebt iets met een Frans meisje, en je zit op een vliegveld. `s Avonds laat beland je in een cockpit, en het is erg gezellig. En stel je nou voor dat je dat condoom vergeet. Kan je je voorstellen wat er de volgende morgen op de briefing gebeurt tov al je vrienden...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:33:19 #115
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_20288658
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:34 schreef Autoreply het volgende:


. Kan je je voorstellen wat er de volgende morgen op de briefing gebeurt tov al je vrienden...
*denkt na..

nee?
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:09:44 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20289737
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:33 schreef Et-Cetera het volgende:

[..]

*denkt na..

nee?
*heeft ook geen idee. Do tell!
pi_20331131
Mn vriendinnetje kwam csi kijken en daarna verveelde we ons een beetje, dus gingen we beetje zoenen en belande op bed.
toen ze me aan het pijpen en was en ik bijna klaar kwam hield ik mijn hand op haar hoofd om een beetje te sturen, dus ik kom maar vergeet ff mn hand weg te halen waardoor ze bijna stikt in mn juice en het uitproest heel mn buik en gezicht onder mn kwakkie
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_20332174
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:13 schreef Mute_Me het volgende:
Mn vriendinnetje kwam csi kijken en daarna verveelde we ons een beetje, dus gingen we beetje zoenen en belande op bed.
toen ze me aan het pijpen en was en ik bijna klaar kwam hield ik mijn hand op haar hoofd om een beetje te sturen, dus ik kom maar vergeet ff mn hand weg te halen waardoor ze bijna stikt in mn juice en het uitproest heel mn buik en gezicht onder mn kwakkie
dan doe je volgens mij meer dan sturen want als het alleen sturen was kon ze wel omhoog lijkt me vermoed dan ook dat je het express deed om in haar mond te komen ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_20334052
tjah de beste manier om het te leren
pi_20336041
Ik was niet aan de pil, dus (ex-) vriendje en ik gebruikten condooms. Ik probeer het condoom erom te doen, maar bleek hem verkeerd af te rollen (ja het was schemerig in de kamer ).
Toen maar een nieuwe gepakt en die oude ergens op bed neergegooid.
Na de sex liep hij naar beneden naar de keuken om wat drinken te halen met ontbloot bovenlijf; zegt zijn moeder 'wat heb jij nou op je rug zitten?'
Was het, de in bed verdwaalde condoom wat aan zijn rug vastplakte!
Erg gelachen
if you take an oriental person and spin him around several times, does it become disoriented?
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:07:55 #121
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20337496
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:10 schreef devinecreature het volgende:
Ik was niet aan de pil, dus (ex-) vriendje en ik gebruikten condooms. Ik probeer het condoom erom te doen, maar bleek hem verkeerd af te rollen (ja het was schemerig in de kamer ).
Toen maar een nieuwe gepakt en die oude ergens op bed neergegooid.
Na de sex liep hij naar beneden naar de keuken om wat drinken te halen met ontbloot bovenlijf; zegt zijn moeder 'wat heb jij nou op je rug zitten?'
Was het, de in bed verdwaalde condoom wat aan zijn rug vastplakte!
Erg gelachen
[tvp]
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_20341518
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dan doe je volgens mij meer dan sturen want als het alleen sturen was kon ze wel omhoog lijkt me vermoed dan ook dat je het express deed om in haar mond te komen ?
haha alsof mij boeit waar het goedje terecht komt (ze slikt t eerste door de rest ergens op mn bed ofzo)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_20357517
Rond oud en nieuw van Haarlem richting huis (Doetinchem) rijden in een sneeuwstorm met m'n vriendin. Ik had m'n vaders auto geleend, kregen we zin en omdat ze nog niet aan de pil was gebruiken we een condoom. Ik leg de verpakking in de handgreep van de passagiers deur. Vergeet ik die eruit te halen 3dgn later zit ik met m'n vader in de auto, denk ik 'wat zit daar dan?' zie ik die verpakking ondertussen hadden m'n ouders de auto al een paar keer gebruikt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:06:39 #124
17698 nappel
raar menneke..
pi_20361282
Meer een zoenblunder;

Heel lang geleden op vakantie in Lloret lopen zuipen als een dolle (Bumpers, volgens mij voor fl.25,- de hele avond zuipen).
Daarna naar een discotheek, en een gruwelijk lekker Zweeds meisje versierd. Mee zitten zoenen, en daarna met handen en voeten duidelijk weten te maken mee naar het strand te komen.. so far so good..
Kom ik op het strand, gingen we lekker liggen..
..zoenen, strelen, steeds intiemer...
Ik word opeens misselijk, maar dacht "Dat gaat wel weer over.."
Net niks..
Normaal voel ik het wel opkomen, maar nu voelde ik het pas toen ik haar gezicht helemaal had ondergekotst..
Toen was ze best wel boos en ben ik maar weer terug gegaan naar de discotheek, gelukkig was ik niet meer ziek
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20362291
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:06 schreef nappel het volgende:
Meer een zoenblunder;

Heel lang geleden op vakantie in Lloret lopen zuipen als een dolle (Bumpers, volgens mij voor fl.25,- de hele avond zuipen).
Daarna naar een discotheek, en een gruwelijk lekker Zweeds meisje versierd. Mee zitten zoenen, en daarna met handen en voeten duidelijk weten te maken mee naar het strand te komen.. so far so good..
Kom ik op het strand, gingen we lekker liggen..
..zoenen, strelen, steeds intiemer...
Ik word opeens misselijk, maar dacht "Dat gaat wel weer over.."
Net niks..
Normaal voel ik het wel opkomen, maar nu voelde ik het pas toen ik haar gezicht helemaal had ondergekotst..
Toen was ze best wel boos en ben ik maar weer terug gegaan naar de discotheek, gelukkig was ik niet meer ziek
wahaha leuke verassing tijdens het zoenen...
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')