Dat kunnen we over 10 jaar pas echt goed zeggen he. Dan nomineer ik Thomas Dekker ook vastquote:Op zondag 30 mei 2004 12:28 schreef Biggs het volgende:
Theo Bos (net goud gewonnen op het wk sprint)
Goud winnen op het wk sprint heeeft nog nooit een nederlander voor gedaan. Het is ook nog eens het koninginnenummer van het baanwielrennen.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:32 schreef Skande het volgende:
[..]
Dat kunnen we over 10 jaar pas echt goed zeggen he. Dan nomineer ik Thomas Dekker ook vast
Dat is niet waar. Bos is de eerste in 33 jaar, maar er waren er meerdere in het verleden. Wel een fantastische prestatie natuurlijk en wat ik bedoelde is dat we over 10 jaar pas echt zijn palmares kunnen beoordelen, dat zal er dan waarschijnlijk nog wel een stukje mooier uitzien dan nu!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:46 schreef Biggs het volgende:
[..]
Goud winnen op het wk sprint heeeft nog nooit een nederlander voor gedaan. Het is ook nog eens het koninginnenummer van het baanwielrennen.
Maak er dan beste/favoriete van, of zo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:15 schreef Rizzz het volgende:
Als basketballer zijnde: Rik Smits... maar eigenlijk kun je geen beste sporter verkiezing houden van verschillende sporten (vind ik). Basketball is iets heel anders dan tennis (duh)...
Das waar hij zal wel een heel mooi palmares op kunnen bouwen. Maarre nog meer Nederlanders in het verleden??quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef Skande het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bos is de eerste in 33 jaar, maar er waren er meerdere in het verleden. Wel een fantastische prestatie natuurlijk en wat ik bedoelde is dat we over 10 jaar pas echt zijn palmares kunnen beoordelen, dat zal er dan waarschijnlijk nog wel een stukje mooier uitzien dan nu!
Ik geloof Stijn Loevestijn en Jan Derksen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:38 schreef Biggs het volgende:
[..]
Das waar hij zal wel een heel mooi palmares op kunnen bouwen. Maarre nog meer Nederlanders in het verleden??
Was al genoemd.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:59 schreef ErikT het volgende:
Joop Zoetemelk.
1921 1. MOESKOPS Piet (Hol)quote:Op zondag 30 mei 2004 13:38 schreef Biggs het volgende:
[..]
Das waar hij zal wel een heel mooi palmares op kunnen bouwen. Maarre nog meer Nederlanders in het verleden??
Ach das nog eens flink wat....quote:Op maandag 31 mei 2004 10:18 schreef Skande het volgende:
[..]
1921 1. MOESKOPS Piet (Hol)
1922 1. MOESKOPS Piet (Hol)
1923 1. MOESKOPS Piet (Hol)
1924 1. MOESKOPS Piet (Hol)
1926 1. MOESKOPS Piet (Hol)
1938 1. VAN VLIET Arie (Hol)
1946 1. DERKSEN Jan (Hol)
1948 1. VAN VLIET Arie (Hol)
1953 1. VAN VLIET Arie (Hol)
1957 1. DERKSEN Jan (Hol)
1971 1. LOEVESIJN Leijn (Hol)
Allemaal vrij lang geleden dus.
Pardon???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:17 schreef Olmo het volgende:
Van de nominatielijst af:
Richard Krajicek.
Die discussie wil ik nog best wel eens met je aangaan, maar niet nu en niet hier. Een over-het-paar-getilde nepsporter is het. (of ga ik nu toch stiekem de discussie aanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Pardon???
Vergeet niet dat Krajicek iets in een wereldsport heeft gepresteerd wat voor Nederlanders, tot 1996 welteverstaan, ongrijpbaar was, vergelijkbaar met een wereldkampioenschap voetbal.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:25 schreef Olmo het volgende:
[..]
Die discussie wil ik nog best wel eens met je aangaan, maar niet nu en niet hier. Een over-het-paar-getilde nepsporter is het. (of ga ik nu toch stiekem de discussie aan)
Liever niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:12 schreef Biggs het volgende:
[..]
Als je zo iets beweerd moet je ook uitleggen waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |