optiefen man, je ziet toch wel dat dit een ernstig probleem is!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:07 schreef Frasier het volgende:
En om m'n reactie nog een beetje vorm te geven [afbeelding]
Ach zout op. Ten 1e betwijfel ik het waarheidsgehalte van dit topic. En ten 2e had die foto er niet bij gehoeven. Had een link geplaatst met een hele duidelijke WAARSCHUWING voor de inhoudelijke ranzigheid.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:08 schreef jochem8 het volgende:
[..]
optiefen man, je ziet toch wel dat dit een ernstig probleem is!
Optiefen kutnewbie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach zout op. Ten 1e betwijfel ik het waarheidsgehalte van dit topic. En ten 2e had die foto er niet bij gehoeven. Had een link geplaatst met een hele duidelijke WAARSCHUWING voor de inhoudelijke ranzigheid.
indimmen, wannabe oldbie met je half gare reltopicquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:18 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie.
Je kiest voor de makkelijke uitweg zie ik. Geeft niet hoor, ik had niet veel meer van jou kunnen verwachten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:18 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie.
Veel posten is ook niet alles.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
indimmen, wannabe oldbie met je half gare reltopic
Je had niet hoeven reageren, wie weet wat je nu allemaal kapot maakt bij die arme jongen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je kiest voor de makkelijke uitweg zie ik. Geeft niet hoor, ik had niet veel meer van jou kunnen verwachten.
Volgens mij is het al kapot!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:24 schreef irestmycase het volgende:
Je had niet hoeven reageren, wie weet wat je nu allemaal kapot maakt bij die arme jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |