quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef E.T. het volgende:
en Chiara krijgt krullen
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:01 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een heerlijk jolig koppie trekt ze op die eerste foto
Dat deed ze eigenlijk van de een op de andere dag opeens.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:12 schreef Belana het volgende:
En wat ligt ze al goed op haar buik met haar hoofdje omhoog! Dat kan Liam niet hoorDie houdt een beetje zijn hoofd omhoog en laat m weer zakken.
gewoon regelmatig op de buik leggen zeker? Ik deed het vandaag weer eens met Liam en het ging wel al ineens veel beter. Voor het eerst ging ie niet meteen piepen ten minste, dat was al heel watquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat deed ze eigenlijk van de een op de andere dag opeens.
Toevallig hebben we voor Oma's en Opa een fotoboekje met foto's uit de eerst drie maanden gemaakt. En ja dan is het een heel verschil! Ze krijgen steeds meer persoonlijkheid en uitdrukking enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef bixister het volgende:
leuke coupe Bram! Piet moet ook nodig geknipt. ik probeer wel es wat maarvind het veel te eng omdat hij niet bepaald meewerkt.
mooie saskia-foto's.wat een verschil alweer met dat pasgeborene he. al een heel mens! leuke blik ook.
ik blijf me ook verbazen over hoe hard Piet groeit. hij past al bijna niet meer op 't aankleedkussen.
[afbeelding]
Eigenlijk alleen met afdrogenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef Belana het volgende:
[..]
gewoon regelmatig op de buik leggen zeker? Ik deed het vandaag weer eens met Liam en het ging wel al ineens veel beter. Voor het eerst ging ie niet meteen piepen ten minste, dat was al heel wat![]()
Lekker meissie hoor die Saskia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |