zo ver was ik ook welquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:47 schreef ChrisJX het volgende:
[afbeelding]
Wauw, net zo'n bink als Christan, scheelt precies 20 gramquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:48 schreef Jonnetje het volgende:
Ik had nog geen 3 maanden-foto's geplaats, omdat ik via de flaptop Fok! ipv via de pc en hier staan geen foto's op. Plus dat de server nu vanwege de verhuizing even buiten werking is, en de website van Wilyan het nu dus even niet doet.
Bedenk ik me net dat zijn oude site ook nog steeds bestaat........![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
81 dagen oud, 65 cm. lang, en 7560 gram zwaar......
1: Ga naar je fotoboekquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:50 schreef daniman het volgende:
zo ver was ik ook welhet gaat erom dat ik niet weet wat de url is waar mijn fotoboek foto's staan (de extra foto's dus, niet de hoofd-fotoboek foto)
thanx voor de tipquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
1: Ga naar je fotoboek
2: Klik op een exta foto, zodat deze geopend wordt
3: Klik met je rechtermuisknop op de foto
4: Ga naar eigenschappen (onderaan het schermpje)
5: Bij 'Adres (URL)' staat de url. CP en tussen de tags zetten
daniman als kind is dus http://fotoboek.fok.nl/userpics/12010_daniman2.jpg
oh ja? Naaah toch wel iets veranderd hopelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef Jessicaa het volgende:
O enne Daniman je bent echt geen steek verandert!!!!!!!!!!!
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Was je punk, LadyS?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:00 schreef Jessicaa het volgende:
Bixis, Luckepuck en Rewimo wat lijken jullie op je kinders!!!!!!!!
alleen een nekkussentje zal niet veel helpen, ze zakt helemaal om en niet met alleen dr koppie.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:00 schreef Jessicaa het volgende:
Phileine kussens mee? Ik kan toch niet met losse kussentjes gaan fietsen of bedoel je dat niet?
Ik ga nu op zoek naar zo'n neksteunkussentje voor kinderen. Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Probeer Halfords eens, Jessie, volgens mij heb ik ze daar gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:00 schreef Jessicaa het volgende:
Phileine kussens mee? Ik kan toch niet met losse kussentjes gaan fietsen of bedoel je dat niet?
Ik ga nu op zoek naar zo'n neksteunkussentje voor kinderen. Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Dubbelzijdige tape op haar voorhoofd?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef Jessicaa het volgende:
Janneke valt dus na 5 min al in slaap. Echt heel zielig hoor!!!
[afbeelding]
Van alles geprobeerd, met tuigje zonder. Maar ze blijft maar niet tegen die slaaprol aanhangen. Iemand tips?
Ik heb het alvast maar vastgelegdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:24 schreef Jessicaa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa dan kan ze van Tom's haar tenminste wat extentions makenTom is kjoet. Tom en Janneke klinkt best gezellig
Luchtbel deze is echt zoooooo lief!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:11 schreef Luchtbel het volgende:
En dit ben ikLekker intelligente look
[afbeelding]
Dankje! Ik doelde ook eigenlijk meer op deze fotoquote:Op zondag 30 mei 2004 08:47 schreef danosa het volgende:
Toen ik de tuinfoto's van Bram zag, dacht ik nog: leuke tuin, en dan kom je later met:let niet op het tegelwerk, Karin je tuin ziet er prachtig uit!!! Vooral met plukkende Bram erin........
Zelfs met je uitleg er bij vind ik het nog 100% meevallen!! Het was tenminste nooit in mij opgekomen om daar een opmerking over te maken!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:11 schreef Karin het volgende:
Dankje! Ik doelde ook eigenlijk meer op deze foto
[afbeelding]
Dat ziet er zo onveilig uit met Bram en zijn karretje er vlak langs maar daar wordt dus nog wat aan gedaan.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:31 schreef Lois het volgende:
Hai
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:54 schreef Knorretje het volgende:
ja hequote:Op zondag 30 mei 2004 22:15 schreef babyfeet het volgende:
wat heeft hij toch een lief gezicht zeg....
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef Jonnetje het volgende:
Trouwens Knor, heeft Alicia al een vriendje????)
He, sjips.............quote:Op zondag 30 mei 2004 23:45 schreef Knorretje het volgende:
[..]![]()
sinds 1 jaar, 6 maand en pak en beet 11 dagen![]()
Justin
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:46 schreef Tan het volgende:
Andere foto'sop voorgaande pagina's ook bekeken, wat een mooie kindjes allemaal!
Luckepuk, hoe komen jouw foto's altijd zo apart van kleur? Heb je een speciale lens of zo? Of gooi je er een filter over?
Haha - terechtwijzing (hmm ...)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Even resizen, papa!
Phuh, de jouwe is groter dan de mijne..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Even resizen, papa!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Phuh, de jouwe is groter dan de mijne..
Is het ook, papa en mama hebben het er ook moeilijker mee gehad dan zijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:39 schreef Karin het volgende:
Aaahhh wat vreselijk lief!! Lijkt me wel een raar gezicht hoor zo'n klein meisje in zo'n groot bed. Fijn dat het zo makkelijk ging!
jajja over een jaar zit jij misschien net zo ongemakkelijk als ik nu hier op bed, vol spanning te luisteren naar de babyfoonquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:52 schreef melonovy het volgende:
Weer zo'n stap wat een je kleine meisje groter maakt, het ziet er naar uit dat ze het wel aankan... leuk verhaaltje heb je er van gemaakt.
Alicia, grote meid...en ze scheelt maar een jaar met Chiara...
Dier drama's hadden wij ook nog vers in het geheugenstaan en ook verwacht (een ander voorbeeld konden we ons ook niet heugen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:02 schreef Jessicaa het volgende:
O Knor wat leuk he!!!! En inderdaad wat gaat het snel. Wel fijn dat het zo goed ging (ik kan me hier nog wat drama's voor de geest halen)
tnx. er komen nog wat 'kapoentjes' op het bed en we zitten met smart op de klamboe te wachtenquote:Je hebt het bed ook wel erg leuk aangekleed hoor!!!!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef E.T. het volgende:
en Chiara krijgt krullen
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:01 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een heerlijk jolig koppie trekt ze op die eerste foto
Dat deed ze eigenlijk van de een op de andere dag opeens.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:12 schreef Belana het volgende:
En wat ligt ze al goed op haar buik met haar hoofdje omhoog! Dat kan Liam niet hoorDie houdt een beetje zijn hoofd omhoog en laat m weer zakken.
gewoon regelmatig op de buik leggen zeker? Ik deed het vandaag weer eens met Liam en het ging wel al ineens veel beter. Voor het eerst ging ie niet meteen piepen ten minste, dat was al heel watquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat deed ze eigenlijk van de een op de andere dag opeens.
Toevallig hebben we voor Oma's en Opa een fotoboekje met foto's uit de eerst drie maanden gemaakt. En ja dan is het een heel verschil! Ze krijgen steeds meer persoonlijkheid en uitdrukking enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef bixister het volgende:
leuke coupe Bram! Piet moet ook nodig geknipt. ik probeer wel es wat maarvind het veel te eng omdat hij niet bepaald meewerkt.
mooie saskia-foto's.wat een verschil alweer met dat pasgeborene he. al een heel mens! leuke blik ook.
ik blijf me ook verbazen over hoe hard Piet groeit. hij past al bijna niet meer op 't aankleedkussen.
[afbeelding]
Eigenlijk alleen met afdrogenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef Belana het volgende:
[..]
gewoon regelmatig op de buik leggen zeker? Ik deed het vandaag weer eens met Liam en het ging wel al ineens veel beter. Voor het eerst ging ie niet meteen piepen ten minste, dat was al heel wat![]()
Lekker meissie hoor die Saskia!
Ow ja, geweldig is dat he! Dat gebrabbel! Liam vind het ook geweldig leuk om te hoesten, dat doet ie tegenwoordig expres, erg grappig!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:26 schreef E.T. het volgende:
Over jolig koppie gesproken..
Hele verhalen kan ze vertellen (met alle bijbehorende gezichtsuitdrukkingen)
[afbeelding]
zullen we er maar " broertje" van maken?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:15 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Sylvana wat een leuk koppie heeft jouw zoon.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zullen we er maar " broertje" van maken?
wat een hoop foto's zijn er weer gespamd zeg
Wauw, gefeliciteerd Dop!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:06 schreef dop het volgende:
Dit is dan wel geen baby of kinder foto maar wel het eerste bewijs
[afbeelding]
begin februari hopen wequote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, gefeliciteerd Dop!Dus Jessie en Geer worden oom en tante, en Bo en Janneke worden nichtjes
Wanneer gaat het gebeuren?
hahahaha dat koppie en die schoenen... geweldig!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef Jessicaa het volgende:
Dylan wat kan jij lekker boos kijken zo![]()
![]()
Bo word al een heel dametje. Loopt het liefst op mijn schoenen
[afbeelding]
ook erg leuke fotoquote:Op maandag 7 juni 2004 22:15 schreef Luckepuk het volgende:
Jessai en Junah!![]()
Janneke is echt een lekker spekkig kind!! Leuk van die stofzuigertjes! En Bo op grote schoenen!![]()
Dylan kijkt echt zo van "moet dat nou met dit weer?"![]()
Oja... Suus kan niet tegen kietelen!![]()
[afbeelding]
Dankje!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Wat schattig Karin, en wat is hij groot geworden!!! Lekker binkie hoor
Filmpjes staan op hun kant trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |