Dat is helemaal waar...quote:Op zondag 30 mei 2004 08:19 schreef Wup het volgende:
het is trouwens sowieso de moeite waard om op de figuranten in het Beatrix te letten, heel vaak loopt er iemand te vroeg of verkeerd en die krijgt dan een duw of een schop, er gebeuren echt hele grappige dingetjes op de achtergrond .....
Kheb het niet gezien... maar ik heb Bransteder vaak genoeg op tv gezien.. om echt een bloedhekel aan hem te hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
It was not a gezellige show last night?
Ik vond alleen Pamela Teves (Pemmela Typhus) leuk. Tom Rhodes is onleuk en Winston Gerstenattowictz of hoe hij heet is al helemaal niet leuk. Net alsof hij dat geintje met Katja Schuurspons niet door had.
Het "Engels" van hem: à la "Ay luf joe so, beeb" en "It wass a gezellige nait"...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:30 schreef dunn0w het volgende:
Kheb het niet gezien... maar ik heb Bransteder vaak genoeg op tv gezien.. om echt een bloedhekel aan hem te hebben.
Hij heeft echt het IQ van een pindaschil.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het "Engels" van hem: à la "Ay luf joe so, beeb" en "It wass a gezellige nait"...
In 1983 waren de leden van The A-Team in Nederland. Ron Brandstichter was er bij voor de TROS. Toen hij de acteurs een kopje koffie aanbood vroeg hij: "do you want a suikerklontje in your coffee?"
me too!!quote:Op zondag 30 mei 2004 11:46 schreef Svensational het volgende:Ik dacht meteen: Wup heeft Kopspijkers gemaild
het was niet onaardig gedaan maar veel te beperktquote:Op zondag 30 mei 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
haha, broer en zus Van Walsum worden allebei gedumpt
maar eh, iets meer preview had van mij ook wel gemogen.......
Ik weet niet wat zij in d'r lippen heeft laten spuiten, maar helemaal gelukt is het geloof ik niet....quote:
precies dat had ik ook.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:12 schreef Wup het volgende:
het was niet onaardig gedaan maar veel te beperkt
1 verhaaltje... we moeten meer samenvatting van de hele week te zien krijgen toch?
Schat, ik was niet eens online. Ik zat te barbecuen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
WIV, bespaar ons je foute inkoppertjes.....
doen ze expres, om de zomerstop wat makkelijker te maken.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:17 schreef Wup het volgende:
ze denken toch hopelijk niet dat een jankende Tara een aanmoediging is om te gaan kijken?
Bram zegt schat tegen zijn patientje... jak....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schat, ik was niet eens online. Ik zat te barbecuen.
ik hoop het maar, dat dat het is en dat ze Anouck Klomp volgend seizoen alsjeblieft niet meer laten huilen.......quote:Op zondag 30 mei 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
doen ze expres, om de zomerstop wat makkelijker te maken.
zoiets als ruzie maken met degene waarvan je afscheid moet nemen...![]()
Is dat zo, schat?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:08 schreef Wup het volgende:
Bram zegt schat tegen zijn patientje... jak....
Zo ver reikt de foto niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
Ik weet niet wat zij in d'r lippen heeft laten spuiten, maar helemaal gelukt is het geloof ik niet....![]()
Oops! Force of habit.quote:WIV, bespaar ons je foute inkoppertjes.....
in de preview zag je alleen maar Joost en Tara die samen janken om hun verbroken relaties....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:43 schreef dunn0w het volgende:
Ik ben in slaap gevallen vanaf aflv. woensdag..
Dus dond en vrij nog steeds niet gezien... en ook de preview gemist.....
Hoepelt die lamzak van haar dan volgende week al op? Joost heeft zich op de eigen kloten getrapt, want nu is hij Lizzy en Nico kwijt.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef babette21 het volgende:
in de preview zag je alleen maar Joost en Tara die samen janken om hun verbroken relaties....
Ow.. dan... niets gemist dus...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
in de preview zag je alleen maar Joost en Tara die samen janken om hun verbroken relaties....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |