abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19488317
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 03:12 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Tja, ik kijk ook alleen maar naar de lekkere wijven, niet naar de Ariels.
Precies.... .. maar hoe kwam je daarzo bij dan .. over dat innerlijk?
pi_19488395
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 03:18 schreef dunn0w het volgende:

Precies.... .. maar hoe kwam je daarzo bij dan .. over dat innerlijk?
Ik probeer de vrouwenlogica te begrijpen, maar dat lukt me niet.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_19489536
Claire tegen Chris:

Ga jij maar een woonruimte zoeken ofzo
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19489904
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik probeer de vrouwenlogica te begrijpen, maar dat lukt me niet.
Nee...daar zul jij nooit in slagen.
pi_19491737
w_i_v werd hier natuurlijk weer opgewonden van:

pi_19492581
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 12:49 schreef Svensational het volgende:
w_i_v werd hier natuurlijk weer opgewonden van:

[afbeelding]

Waarvan?

-edit -- foto's plaatsen is niet aan jou besteed.....

Ze ziet er wel lekker uit, maar mag eigelijk dubbel zo oud zijn, geloof ik......

[ Bericht 7% gewijzigd door weet_ik_veel op 29-05-2004 13:50:22 ]
pi_19493859
ik ging nog een samenvatting maken voor Dunn0w, van donderdag en vrijdag

Donderdag 27 mei 2004

Lizzy gaat na heel lang twijfelen bij Joost langs om te praten maar hij lijkt slecht interesse te hebben voor zijn film. Die moet af en Lizzy moet hem helpen bij een laatste scene. Lizzy is helemaal teleurgesteld en gaat bij iedereen die het maar horen wil klagen en jammeren.
Alleen Claire vindt het niet zo leuk om al die verhalen over vreemdgaan en vertrouwen aan te horen
Joost krijgt daarom een hele stoet zedenprekers op zich af.

Duuk stort zijn hart uit bij Bram over zijn verliefdheid op Joyce en de absurde situatie.
Er is ook nog mot in huize Evenhuis omdat Bram belooft Doris van de creche te halen en dat vervolgens vergeet. Ellen is onblij.

Niels zijn leerstoel wordt officieel, na afloop geeft hij een spetterend feest in de Engel.
Pa Vromans wandelt daar ook rond en laat terloops vallen dat Arthur en Ed Couwenberg oude studiegenoten zijn. Arthur had een flinke hekel aan Ed. Hugo wordt nieuwsgierig en vraagt Arthur thuis om opheldering.

Zonder blikken of blozen bekent Arthur dat hij Victor uit wraak op Ed bewust een handje heeft geholpen bij zijn ondergang. Het was Arthur die Victor vertelde dat niet Ed maar Oscar zijn vader was, met alle gevolgen vandien.

dat was de donderdagcliff

Vrijdag 28 mei 2004

Vrijdag gaat het verhaal daar ook door. Hugo beschuldigt Arthur praktisch van moord. Arthur blijft er nogal onverschillig onder dus Hugo besluit Claire uit gaan horen over de reactie van Arthur toen ze hem chanteerde met de Victor Files.
Claire krijgt het vreselijk op haar heupen, ze wil er niks mee te maken hebben, maar als Hugo dreigt om Niels op de hoogte te gaan stellen krijgt Hugo het verhaal van Claire te horen. Over bedreigingen, bangmakerij en de inbraak.
Claire is nogal bang voor Arthur, volgens haar is Arthur tot alles in staat.
Dat begint Hugo ook te geloven.

Hugo baalt vreselijk dat hij zich door Arthur al die tijd maar vanalles heeft laten wijsmaken en zich voor zijn karretje heeft laten spannen. Hij weet nu zeker dat Arthur Victor bewust uit de weg heeft geruimd en eist van hem dat hij zijn functie als directeur van het Beatrix neerlegt.
2 mooie cliffs op een rij deze week....

verder nog wat gerotzooi in de marge.

Koen heeft vervangende woonruimte gevonden voor de Engelbewoners, Tara en Kyra denken daarmee van Chris af te zijn maar hij blijkt evenveel rechten te hebben.

Aafke wil zo snel mogelijk van de Engel af en draagt de afhandeling van de laatste maand aan Tara over. Tara stort zich er vol enthousiasme op en Carlo wordt een beetje een sta in de weg. Hij zoekt contact met Kim maar tevergeefs, ze is er niet.

Bram blaast op het laatste moment een weekendje Frankrijk met Ellen af omdat zijn werk weer voorrang krijgt. Hij had ook al een verpleegstertje ten onrechte af lopen zeiken die dag en Ellen is er klaar mee, ze vertrekt met Doris naar Frankrijk.

Niels heeft alleen het koopcontract voor het huis getekend want Claire moest werken.
* Wup hoopt dat dat nog gevolgen gaat hebben....
pi_19494052
ow trouwens, Niels krijgt ook steeds meer puzzelstukjes in handen.
Pa Vroman vertelde hem dat het Arthur was die er erg op aandrong de leerstoel aan Niels te geven, wat hem verbaasde omdat Niels toch een Couwenberg telg is.

daarnaast heeft Claire weer steeds geheimpjes en gesprekken met Hugo waar Niels niks vanaf mag weten, ze reageert nogal nerveus steeds, ze lult zich vandaag of morgen wel vast vermoed ik zo....

* Wup ziet nog steeds een lijntje met de Couwenbergs...
pi_19497391
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 15:17 schreef Wup het volgende:
ziet nog steeds een lijntje met de Couwenbergs...
Een lijntje coke? Als ik daar moest leven had ik 't hard nodig, geloof ik......
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:49:31 #185
95619 RealStevi0w
Keep The Soap Alive!
pi_19499644
whahaahaha lol weet_ik_veel
I Like Gtst..
pi_19499852
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:49 schreef RealStevi0w het volgende:
whahaahaha lol weet_ik_veel
Zou jij met die ouwetjes uit het bejaardenhuis kunnen leven? Of met Dr. Slettebak, die je niet van hier tot aan de deur kunt vertrouwen?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 20:06:50 #187
95619 RealStevi0w
Keep The Soap Alive!
pi_19500064
nee hahaha
I Like Gtst..
pi_19500221
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 20:06 schreef RealStevi0w het volgende:
nee hahaha
Maar als Aafke nou eens heel lekker in bed is?
pi_19501930
Heeft iemand Kopspijkers gezien? Er was een scène van OnM te zien, waarin een figurante tig keren door het beeld komt wandelen.
pi_19502038
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft iemand Kopspijkers gezien? Er was een scène van OnM te zien, waarin een figurante tig keren door het beeld komt wandelen.
Babette21 heeft die tip zeker doorgebeld... zij merkte het een paar dagen geleden hier op het forum namelijk ook op.
pi_19502126
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 15:03 schreef Wup het volgende:
ik ging nog een samenvatting maken voor Dunn0w, van donderdag en vrijdag
Dat je er nog aan dacht.. .

Bedankt!
pi_19502454
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijkt er nog iemand naar Kopspijkers? Sinds Paul en Owen weg zijn heb ik nog een paar afleveringen gezien, maar er is geen hol meer aan.
pi_19507703
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
Babette21 heeft die tip zeker doorgebeld... zij merkte het een paar dagen geleden hier op het forum namelijk ook op.
hihi, dat was ik, tenminste als het om dezelfde figurante gaat, ik heb me toen rotgelachen om dat kind, en het was ook nog in een hele leuke scene met Claire, Lisette en Chris.
ik had zelfs nog een screenshot van dat kind geplaatst.

effies opgezocht.....het is al 2 topics terug.....
[Wup quote Wup ]
quote:
Wup - vrijdag 21 mei 2004 @ 23:53

ik vond het ook erg grappig dat er vandaag een figurant rondliep die binnen 1 scene echt 20 keer voorbij kwam lopen; dat meisje maakte hele korte rondjes of er was wat vreemd gemonteerd maar het was erg lachwekkend.

de overijverige figurant
was dit haar?
het was echt grappig, ik vond het al zo vreemd dat niemand anders het op was gevallen.....
pi_19507709
het is trouwens sowieso de moeite waard om op de figuranten in het Beatrix te letten, heel vaak loopt er iemand te vroeg of verkeerd en die krijgt dan een duw of een schop, er gebeuren echt hele grappige dingetjes op de achtergrond .....
pi_19509128
Ik dacht meteen: Wup heeft Kopspijkers gemaild
pi_19509536
quote:
Op zondag 30 mei 2004 08:13 schreef Wup het volgende:

[..]

hihi, dat was ik, tenminste als het om dezelfde figurante gaat, ik heb me toen rotgelachen om dat kind, en het was ook nog in een hele leuke scene met Claire, Lisette en Chris.
ik had zelfs nog een screenshot van dat kind geplaatst.

effies opgezocht.....het is al 2 topics terug.....
[Wup quote Wup ]
[..]

was dit haar?
het was echt grappig, ik vond het al zo vreemd dat niemand anders het op was gevallen.....
Oh.. Pardon .

Dat was haar ja... .
  zondag 30 mei 2004 @ 12:11:59 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19509562
Die figurante. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 30 mei 2004 @ 12:21:04 #198
58711 soapie
Zeeperd
pi_19509733
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:11 schreef BVO het volgende:
Die figurante. .
Die heb ik ff gemist, heb wel naar 'Laat ze maar lachen' gekeken met Pamela Teves. Vond die stukjes van ONM wel aardig, maar verder was het een verschrikking. Kon absoluut niet lachen om de rest en al helemaal niet om die vette Ron Brandhout. Wat een afknapper!!!!!!!
pi_19509940
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:21 schreef soapie het volgende:

[..]

Die heb ik ff gemist, heb wel naar 'Laat ze maar lachen' gekeken met Pamela Teves. Vond die stukjes van ONM wel aardig, maar verder was het een verschrikking. Kon absoluut niet lachen om de rest en al helemaal niet om die vette Ron Brandhout. Wat een afknapper!!!!!!!
Gadver de gadver... wat is dat een ongelooflijke lamzak. !
pi_19511844
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef dunn0w het volgende:

Gadver de gadver... wat is dat een ongelooflijke lamzak. !
It was not a gezellige show last night?

Ik vond alleen Pamela Teves (Pemmela Typhus) leuk. Tom Rhodes is onleuk en Winston Gerstenattowictz of hoe hij heet is al helemaal niet leuk. Net alsof hij dat geintje met Katja Schuurspons niet door had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')