dat meen je niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:46 schreef MirSus het volgende:
Wup heeft gelijk![]()
Maarre wil best Bram zien hoor... dat hij eindelijk eens een dreun krijgt![]()
haha, meen ik welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
dat meen je niet...
sorry dat ik het zeg, maar van Ellen is echt helemaal niks meer over in dit verhaallijntje.
en het wordt nog erger want die muts van een Renee gaat zich ermee bemoeien....
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
nou ik vind het echt vals.
Ellen zit nou al tijden vast aan dit verhaalljintje, een aanhangsel van Bram moeten zijn is echt de ergste straf die je iemand in ONM kunt aandoen.
Volgens mij heeft Dominique van Vliet de producenten flink uitgescholden omdat ze ontslagen werd en dit is hun wraak...........
Haha, was het maar waar dat ze ze had uitgescholdenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
nou ik vind het echt vals.
Ellen zit nou al tijden vast aan dit verhaalljintje, een aanhangsel van Bram moeten zijn is echt de ergste straf die je iemand in ONM kunt aandoen.
Volgens mij heeft Dominique van Vliet de producenten flink uitgescholden omdat ze ontslagen werd en dit is hun wraak...........
als jullie niet oppassen ga ik doen alsof ik zwanger ben?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:09 schreef MirSus het volgende:
Ze had gewoon moeten dreigen...![]()
ik heb er nu even geen zin in , is morgen oke?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:08 schreef dunn0w het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat er ong. gebeurd is?..
Rond de verhaallijn van Lizzie en die van Arthur/Clarie..
oops, nee dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
als jullie niet oppassen ga ik doen alsof ik zwanger ben?
Ja.. thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb er nu even geen zin in , is morgen oke?
Ja... krijg je dat elke dag... en dat wil ik niet....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
www.soapmail.nl
is het nou zo moeilijk?
Ik heb het volgende topic al klaarstaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
ps: vanaf nu moeten jullie me voor zijn met het openen van topics want Wup gaat alleen nog maar om Claire jammeren.....
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het volgende topic al klaarstaan.
Wil je daarmee zeggen dat de meiden wel al over een nieuw topic mogen bomen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:17 schreef dunn0w het volgende:
Jongens... we zijn pas bij blz. 4...
Ik wilde Wup alvast geruststellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:17 schreef dunn0w het volgende:
Jongens... we zijn pas bij blz. 4...
Hoe lang moet ik nog in de snotkoker van Aafke kijken?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde Wup alvast geruststellen.
Niet lang meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe lang moet ik nog in de snotkoker van Aafke kijken?
Ja, ik maak onderscheid... gemeen he?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de meiden wel al over een nieuw topic mogen bomen?
* Wup stort zich liever op topic #50quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde Wup alvast geruststellen.
Dus jij bent een discriminant? En jij let bij mensen alleen maar op het karakter en niet op het uiterlijk?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:38 schreef dunn0w het volgende:
Ja, ik maak onderscheid... gemeen he?
Nee .. alleen op het uiterlijk juist...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dus jij bent een discriminant? En jij let bij mensen alleen maar op het karakter en niet op het uiterlijk?
jazeker, dit was er weer een...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:06 schreef MirSus het volgende:
Super uitzending![]()
Tja, ik kijk ook alleen maar naar de lekkere wijven, niet naar de Ariels.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:05 schreef dunn0w het volgende:
Nee .. alleen op het uiterlijk juist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |