als ie eenmaal écht weg is pas ik mijn lijstje wel weer aan.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
ja maar die is al practisch weg dus daar hoef je geen lijstjes meer mee te vullen.
Aafke is zo oud dat ze niet meer weet wie er allemaal bij haar aan tafel zit. De tafel zat altijd al tjokvol en achter al die bergen met overtollig veel vreten en zuipen zie je een persoon meer of minder geeneens meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Hugo begint eindelijk normaal te worden!! Als ie dit volhoudt mag ie blijven haha...
Ik vind Duuk de laatste tijd ook wel grappig (ik heb sowieso nooit veel tegen hem gehad, alleen zijn therapiën zijn altijd zo ver gezocht). Maar eh, waarom had ie nou eigenlijk die schulden enzo?! Vind 't zo vaag dat ie kosteloos bij de Couwenbergjes kan wonen, mee vreten enzo... en dan ook nog 1x per maand 'n gratis wip hahaha...
Hugo houdt het gemiddeld 1 uitzending vol om de moeite van het aanzien waard te zijn...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Hugo begint eindelijk normaal te worden!! Als ie dit volhoudt mag ie blijven haha...
ik heb tot aan dit donorgejammerlijntje ook nooit iets tegen Duuk gehad maar nu word ik echt onpasselijk van hem.quote:Ik vind Duuk de laatste tijd ook wel grappig (ik heb sowieso nooit veel tegen hem gehad, alleen zijn therapiën zijn altijd zo ver gezocht). Maar eh, waarom had ie nou eigenlijk die schulden enzo?! Vind 't zo vaag dat ie kosteloos bij de Couwenbergjes kan wonen, mee vreten enzo... en dan ook nog 1x per maand 'n gratis wip hahaha...
Ja. Aafke heeft tenminste nog het fatsoen om bijtijds op te hoepelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
Hij is echt nog triester dan een verliefde Aafke.
Hey, er zit een knop op je tv. Die helpt je zo uit de puree. Druk 'm in en ga maar mee. De bloemen buiten zetten.quote:Ik wil het echt niet langer aanzien.
nog 1 zo een ranzige scene van Joyce en Duuk in bed en ik ben er toe in staat.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey, er zit een knop op je tv. Die helpt je zo uit de puree. Druk 'm in en ga maar mee. De bloemen buiten zetten.
Eerst dat en danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
doe maarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
nog 1 zo een ranzige scene van Joyce en Duuk in bed en ik ben er toe in staat.....
Misschien mag je haar een keer uit de brand helpen als haar nieuwe printer last heeft van een 'paper jam'.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind die meid eigenlijk best wel aantrekkelijk.
ja dat ga ik allemaal ontcijferen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
vaag verhaal....
"SjokSjok"? Jatten van mij? Is dit de wraak voor de jpegs die ik van jou jatte? Oog om oog, tand om tand?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
ja dat ga ik allemaal ontcijferen....
ik bedoelde eigenlijk dat ik SjokSjok al op die tafel zag liggen.....
ben ik nou zo onduidelijk of ben jij wat sloom vandaag?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
"SjokSjok"? Jatten van mij? Is dit de wraak voor de jpegs die ik van jou jatte? Oog om oog, tand om tand?![]()
(Van mij mag 't....)
Ouderen neuken niet meer ordinair wild op de tafel. Bij mijn generatie kan het nog net.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
ik bedoelde eigenlijk dat ik SjokSjok al op die tafel zag liggen.....
Er zijn wat mensen uit huis momenteel, dus help ik Aafke met het leegvreten van de tafel.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
ben ik nou zo onduidelijk of ben jij wat sloom vandaag?
Je weet toch dat ik niet deug!?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:34 schreef babette21 het volgende:
Wat versta jij toch vreemde dingen onder de term "melig"....
Verschrikkelijk hè!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
shit he, die doos van die leen-commercial is ook weer terug...
Wat is daar nou weer mis mee? Ze heeft een heel mooi en vooral lief gezicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:04 schreef MirSus het volgende:
Verschrikkelijk hè!![]()
Er is gewoon iets aan haar wat me irriteert, kan 't niet uitleggen..zelfde probleem hebben we ook bij Kyraquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Ze heeft een heel mooi en vooral lief gezicht.
Kom jij ff lekker uit je woorden, zeg!?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |