Heb ik destijds opgenomen. Geinige uitspraak van Ron Brandstichter toen hij Bettina in het bijzijn van Tom Rhodes als "Pemmela Typhus" aankondigde.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:05 schreef babette21 het volgende:
a.s. zaterdag Pamela Teves in (een herhaling van) Laat ze maar lachen!!!
Voor zover ik het me herinner zijn Frits Jansma, John Williams, Do van Vliet (die super aanstellerig deed), Bettina Berger en Pamela Teves te gast geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:51 schreef MirSus het volgende:
Ja dat kan inderdaad...![]()
En ook toen Frits Jansma en nog iemand (maar wie ook al weer) er was waren er ook leuke tussen van bijvoorbeeld
in het oude advocaten kantoor en ziekenhuis, super was dat toen![]()
![]()
Ja, zolang je zelf geen steekwagen in het kruis krijgt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
Ja met Frits was ook lachen
Ja nu moet ik toch ècht in de verdediging hè....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor zover ik het me herinner zijn Frits Jansma, John Williams, Do van Vliet (die super aanstellerig deed), Bettina Berger en Pamela Teves te gast geweest.
'quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
die bloopers zijn vaak wel grappig, beetje erg jammer van de rest van dat programma.......
Tja, die Ron Brandsteder en die gtst-figuren moesten ze er uit knippen. Alle fragmenten met ONM'ers achter elkaar plakken en op dvd uitbrengen. 180 Minuten aan bloopers, of zoiets.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
die bloopers zijn vaak wel grappig, beetje erg jammer van de rest van dat programma.......
Ik vind haar een aanstelster, tenminste ... zo komt ze over.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:06 schreef MirSus het volgende:
Ja nu moet ik toch ècht in de verdediging hè....![]()
![]()
Do is nooit aanstellerig maar gewoon alijd heel erg actief en spontaan en heel erg lief (neem dat maar van ons aan)![]()
Ja dat was inderdaad een leuke uitzending toen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
sorry maar Do was idd errug aanstellerig... vond haar niet leuk die keer...
Johan Nijenhuis is trouwens ook te gast geweest (toen ie nog voor gtst werkte), lieten ze ook bloopers van onm zien... Heb uitzendingen met Frits, John, Do, Bettina, Pamela en Johan allemaal op tape... een waardevol bezit haha!!
Ik hou bijna denken dat je van haar houdt...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef MirSus het volgende:
Iedereen zijn mening geloof me die respecteren we!!![]()
Maar aanstelster en Do .... nee hoor dat gaat echt niet samen!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef MirSus het volgende:
Ja dat was inderdaad een leuke uitzending toen...
waar Ruud Lubbers voor beschuldigt word...... konden ze bij ONM een houtje van![]()
Tuuuuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hou bijna denken dat je van haar houdt...![]()
haha, ja het is ook al zo lang geledenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet geloof ik weer eens gaan kijken want heb echt geen idee waar je het over hebt...
Je weet het maar nooit met die meiden van tegenwoordig.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:18 schreef MirSus het volgende:
Tuuuuurlijkmaar niet op die manier hoor grapjas
![]()
Haha, nee hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die meiden van tegenwoordig.....![]()
ja maar die is al practisch weg dus daar hoef je geen lijstjes meer mee te vullen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:41 schreef babette21 het volgende:
ow ja ik moest de nr.5 van mijn huidige black-list nog noemen!
lijkt me eigenlijjk vrij voor de hand liggend: Carlo...........
Ik vind die meid eigenlijk best wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
shit he, die doos van die leen-commercial is ook weer terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |