nou als ze al sinds '94 meedoen heb ik ze zeker een aantal keer gezien, want ik kijk het best vaak; ik ben het dus gewoon vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
Dit jaar deed ook het team van "Meiden van de Wit" mee, toen zei Eva Duijvestein dat ze ook ooit met het ONM-team heeft meegedaan. Moet dus in 1994 (evt. 1995) zijn geweest... en dát herinner ík me dus weer niet... Jammer....
Yepquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:20 schreef Wup het volgende:
Maar Kim en Robert heb ik echt gemist, dat was vorig jaar denk ik?
zijn dat niet die bezoekers die Olaf even goed vonden als Serge?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
OMG, dit schreef ik in juli 2003 op 't Archief, nav de vraag: WIE MAG ONM VERLATEN?
2. CLAIRE Wat doet zij eigenlijk in die serie?!
4. ARTHUR Slechterikken zijn cool, maar Arthur is gewoon eng (aaagh zielig eigenlijk, hij kan ook niks aan die rotkop doen)
Amen.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
Maar Claire en Arthur?!? Dat zijn de helden uit ONM!!!!
wederom: yepquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:33 schreef Wup het volgende:
zijn dat niet die bezoekers die Olaf even goed vonden als Serge?
oke, dan ga ik nu een hele hoge boom voor je zoeken....quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
wederom: yep
maar het ergste is dat ik dit ZELF geschreven heb.......![]()
![]()
Ik heb het wel gezien en wat me gelijk opviel was dat Dennis Overeem als een wijf door het beeld hupte.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
ow wat raar, ik dacht dat ik best wel veel hints keek maar ik heb ONM crew nooit gezien...
of ik ben het alweer vergeten
doe ook eens lief en stuur es een tape op ....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb het wel gezien en wat me gelijk opviel was dat Dennis Overeem als een wijf door het beeld hupte.
Ik heb geen tapes van door het beeld rennende nichten ....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
doe ook eens lief en stuur es een tape op ....
haha, nou jammerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb geen tapes van door het beeld rennende nichten ....
Ja Godverdomme, nou hoeft ik ook al geen rijst meer te vreten!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
haha, nou jammer
hij deed toch ook een tijdje van die rijstreclames als homo?
Boudewijn Büch was een leukerd.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja Godverdomme, nou hoeft ik ook al geen rijst meer te vreten!
Ehhh.... wacht ff .... dat was Boudewijn Büch.
Oh ja, dat klopt. Dat was een commercial van Conimex of een mix van Knorr, geloof ik. Dat spul vreet ik sindsdien niet meer....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
Boudewijn Büch was een leukerd.....
nee ook Dennis Overeen volgens mij, iets met een familie uit India ofzo, ik weet niet meer precies, het is niet al te lang geleden....
Doe maar schaaltjes pakken!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
nee ook Dennis Overeen volgens mij, iets met een familie uit India ofzo, ik weet niet meer precies, het is niet al te lang geleden....
Je had toch ook nog een tartaartje klaar staan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
ps:
vanaf nu moeten jullie me voor zijn met het openen van topics want Wup gaat alleen nog maar om Claire jammeren.....
jaja dat was um, nou ja het waren er meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
Doe maar schaaltjes pakken!!;)
volgens Iwan, kenner bij uitstek, 11 juni dus we krijgen nog 2 weken....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
Wanneer is de cliff ook alweer? eind volgende week of de week erop?!
Schaaltjes? Dan heb ik liever kut met of zonder peren......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
Doe maar schaaltjes pakken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |