abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19526891
Arend Hoekstra 6
Hester Lefebre 6
Wie van de 2 gaat er door?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19526965
Arend Hoekstra
pi_19527217
Oke Arend is door. Er kan weer gestemd worden!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 31 mei 2004 @ 11:15:42 #254
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19530546
Wup, je Ode Aan Frida past mooi bij mijn-door-die-fucking-moderators-gesloten-Frida-topic:
Frida, come back and stay!!

Frida Hawinkels heeft slechts enkele weken in 't Beatrix Ziekenhuis mogen rondlopen, maar zich in die korte tijd toch behoorlijk populair weten te maken.... Zo wist ze al snel voor opschudding te zorgen door haar zinnen op Claire te zetten, om vervolgens met Renée te gaan scharrelen... Maar toen: was ze zomaar ineens verdwenen...

Onze vraag (of liever gezegd: eis) mag duidelijk zijn: WIJ WILLEN FRIDA TERUG!!!!!

* Bet vindt dat Frida als nog een Topic verdiendt!! *
pi_19530857
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:15 schreef babette21 het volgende:
Wup, je Ode Aan Frida past mooi bij mijn-door-die-fucking-moderators-gesloten-Frida-topic:
Frida, come back and stay!!

Frida Hawinkels heeft slechts enkele weken in 't Beatrix Ziekenhuis mogen rondlopen, maar zich in die korte tijd toch behoorlijk populair weten te maken.... Zo wist ze al snel voor opschudding te zorgen door haar zinnen op Claire te zetten, om vervolgens met Renée te gaan scharrelen... Maar toen: was ze zomaar ineens verdwenen...

Onze vraag (of liever gezegd: eis) mag duidelijk zijn: WIJ WILLEN FRIDA TERUG!!!!!

* Bet vindt dat Frida als nog een Topic verdiendt!! *
Ik stem voor .
  maandag 31 mei 2004 @ 12:41:02 #256
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19532207

Sid Porter in z'n cel?!?!

Van mij mag ie wel weer vrij komen, hij heeft nu wel lang genoeg gezeten voor zo'n "simpel" gijzelingetje....
  maandag 31 mei 2004 @ 15:20:45 #257
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19536021
Antwoorden ONM-Archief Quiz [mei 2004]

Seizoen 1: Elisabeth Ansingh was ernstig ziek en verkoos euthanasie boven een langdurig lijden. Wie trok uiteindelijk de stekker er uit?!
a. Victor Couwenberg
b. Ed Couwenberg
c. Steven Ansingh
d. Elisabeth deed het zelf

Toelichting: Elisabeth had haar man Steven om hulp gevraagd, maar hij kon het niet opbrengen. Vervolgens vroeg hij zijn vriend en collega Ed weer, die hiermee zijn baan op het spel zette maar het wél deed!

Seizoen 2: Hoe werd de Mendell Sekte, waarbij Bennie Carstens en Pim Reitsema betrokken waren, ook wel genoemd?
a. De Zeshoek
b. De Cirkel
c. De Driehoek
d. De Ster

Toelichting: Na de introductie van deze sekte kwamen diverse telefoontjes binnen van kijkers die zich wilden aansluiten bij deze groep, niet wetende dat de sekte verzonnen was. Ook wilden veel kijkers weten waar de speciaal voor de serie ontworpen 'Cirkel'-hanger gekocht kon worden.
(bron: soap dagkalender 2000)

Seizoen 3: Het huwelijk van Victor en Daphne zat in een flinke dip en Daphne besloot afleiding bij een ander te zoeken. Met wie begon zij een affaire?
a. met Pim Reitsema
b. met Melle Hartman
c. met Paul de Ridder
d. met Sander Overbeeke

Toelichting: Hoewel Sander op dat moment een relatie met Reina had liet hij zich toch door Daphne verleiden. Het "onschuldige" slippertje liep uit de hand toen bleek dat hij Daphne bezwangerd had: niet veel later kwam alles uit!

Seizoen 4: Nadat Ed ontdekte dat zijn vrouw Aafke vreemdging met Rutger vertrok hij woedend naar het buitenland. Waarheen precies?
a. naar Cambodja
b. naar India
c. naar Vietnam
d. naar Maleisië

Toelichting: Ed ging naar Vietnam om daar als ontwikkelingswerker aan de slag te gaan. Na maanden kwam hij weer terug in Nederland en keerde linea recta terug naar zijn vertrouwde Beatrix. als malaria-patiënt!!

Seizoen 5: Waar zagen we Ravi Wertheimer voor het eerst?!
a. in café De Engel
b. in de aankomsthal op Schiphol
c. in spiritueel centrum Tiresias
d. in het Beatrix Ziekenhuis

Toelichting: Ravi zorgde direct voor opschudding door midden in de gang op zijn bongo's te trommelen. Hij bleek in eerste instantie alleen maar langs te komen om zijn tante een bezoekje te brengen, maar nadat Bettina een kamer voor hem in De Engel regelde bleef hij nog jaren in de stad hangen!

Seizoen 6: Hoe heette de hond van Babette?
a. Tolstoy

b. Shakespeare
c. Billy the Kid
d. Jack the Ripper

Toelichting: De hond heeft diverse tijdelijke namen gehad (waaronder o.a. Jack the Ripper) maar werd uiteindelijk "Tolstoy" genoemd. Na een paar maandjes verdween hij al weer uit beeld: Babette gaf hem aan Lotje mee, die terugkeerde naar Zwitserland.

Seizoen 7: Jannes was verliefd op Sarah en gaf een feestje om indruk te maken. Wat ging er mis?
a. De uitnodiging kwam nooit aan
b. Frank en Ellen kwamen eerder terug van hun huwelijksreis
c. Er brak brand uit
d. De politie kwam langs vanwege geluidsoverlast

Toelichting: De pogingen van Jannes om de aandacht van Sarah te trekken liepen op allemaal op niks uit. Uiteindelijk besloot hij maar (lichtelijk aangeschoten) om een vreemd dansje te doen, stootte een kaars én een fles alcohol om en. kon weinig anders dan toekijken hoe de boot in de hens vloog.

Seizoen 8: Wie is verantwoordelijk voor de dood van Pim en Lara?
a. Pim

b. Ellen
c. Victor
d. Joyce

Toelichting: Ellen heeft dan wel in haar onwetendheid de bom geactiveerd (door naar de boot te bellen), Pim is zelf degene die het explosief heeft geplaatst.

Seizoen 9: Paul de Kort, Melchior Vehmeijer en Bobby Fischer waren alle drie slachtoffer van dezelfde seriemoordenaar. Welke verdachte werd als eerste gearresteerd?
a. Duuk de Ruyg

b. Luciel Starrenburg
c. Olaf Zwart
d. Evert Starrenburg

Toelichting: Behalve Duuk werden ook Luciel en Olaf enige tijd verdacht. Evert is nooit door de politie verdacht, maar bleek wél de moordenaar te zijn!

Seizoen 10: Welke strijd gingen oud-studiegenoten Daan en Thomas met elkaar aan?
a. Wodka drinken
b. Hotdogs eten
c. Wakker blijven
d. Meiden versieren

Toelichting: Op het laatste moment deden ook Joost en Suzy aan de wedstrijd mee. Joost werd de uiteindelijke winnaar!!

De Uitslag:

01. MirSus - 100
02. Riann - 100

03. Roxy - 100
04. dunn0w/evelien - 90
05. Iwan - 90

06. lizzy - 90
07. Svensational - 80
08. linny85 - 80
09. Flamebringer - 70
10. Sissi - 60
11. Markie-Mark - 60
12. Red - 60
13. weet_ik_veel - 60
14. mims - 60
15. sobnerod - 50
16. wendy - 50
17. soapie - 50
18. Annabel - 50
19. Noa-lynn - 50
20. natanja - 50
21. EVA - 40
22. sandra - 40
23. Eelke - 40
24. chatgirl - 40
25. 123 - 40
26. lady_blue_eyes - 40
27. jaja - 40
28. Tim - 40
29. Jana - 30
30. Sandra - 30
31. lappie - 30
32. Petra_S - 30
33. Angela - 30
34. BVO - 20
35. Chatman - 20
36. SonicsHeat - 10
37. karliene - 10
38. Marjolein - 10
39. Annet - 10

NB: Bij een gelijke score staat degene die de quiz als eerste heeft gedaan bovenaan!

Nieuwe kansen:

Archief-Quiz Juni 2004

©opyright: www.onm-archief.tk / babette21
pi_19536615
Toch nog 80 punten. Ik wist de eerste vraag al gelijk niet...... Seizoen 1 heb ik voor 3/4 niet gezien.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_19536759
70 punten....hij was erg pittig deze keer moet ik zeggen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_19536848
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:52 schreef Markie-Mark het volgende:
70 punten....hij was erg pittig deze keer moet ik zeggen
Hahahahahahahahahaha! Ik ben beter dan jij!
pi_19536942
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:55 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha! Ik ben beter dan jij!
Voor iemand die een hele kast vol heeft met ONM videobanden vind ik dat niet zo gek. Wat eigenlijk veel knapper is, is dat ik maar 10 punten minder dan jij had
pi_19536972
70.. deze keer minder succes met het gokken....
pi_19537024
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:

Voor iemand die een hele kast vol heeft met ONM videobanden vind ik dat niet zo gek. Wat eigenlijk veel knapper is, is dat ik maar 10 punten minder dan jij had
Ik wist de vraag over Franks eerste beroep niet en ook niet welke zaak voor rechercheur Ellen Evenhuis de eerste was.
pi_19537047
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:03 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik wist de vraag over Franks eerste beroep niet en ook niet welke zaak voor rechercheur Ellen Evenhuis de eerste was.
vraag nummer 10 was echt easy ....
pi_19537058
Wee zijn gebeente, die mij zal inhalen.
pi_19537073
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef dunn0w het volgende:

vraag nummer 10 was echt easy ....
En die luidde nogeens?
pi_19537075
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:03 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Die van Frank wist ik wel en die over Ellen had ik dan weer goed gegokt. . Ik kijk ONM al vanaf aflevering 1 zover ik weet.
pi_19537102
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:

Die van Frank wist ik wel en die over Ellen had ik dan weer goed gegokt. . Ik kijk ONM al vanaf aflevering 1 zover ik weet.
De vroegste herinnering die ik heb is (geloof ik) dat Renée in de kelder werd gegijzeld.
pi_19537127
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:

Nog even en dan heb ik 3 kasten vol met ONM. Ik heb er al 105 tapes van.
pi_19537151
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

En die luidde nogeens?
Wie er een brandje had aangestoken (niet met opzet) in de Engel...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_19537176
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:07 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Nog even en dan heb ik 3 kasten vol met ONM. Ik heb er al 105 tapes van.
Als normaal denkend mens zou je dan denken: 'get a life'.
pi_19537182
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

De vroegste herinnering die ik heb is (geloof ik) dat Renée in de kelder werd gegijzeld.
Mijn eerste ONM herinnering is Daphne die Frank van de trap afduwt in aflevering 1. Ook de ultieme bitchfight tussen Daphne en Joyce boven Cafe de Engel zal ik nooit vergeten.
pi_19537210
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:07 schreef dunn0w het volgende:

Wie er een brandje had aangestoken (niet met opzet) in de Engel...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_19537218
Ik weet niet eens meer wat mijn vroegste herinnering is van ONM... en het is niet eens zo heel erg lang geleden.
pi_19537235
Denken jullie ook dat Arthur in de laatste aflevering wordt doodgeschoten???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')