iig denk ik wel dat alle mensen die beweren dat je tegen de duitsers met een ultra-aanvallend middenveld, die weinig doen aan storen en terugverdedigen, met mensen als vdMeyde, Sneyder én vd Vaart tegelijkertijd opgesteld, nu wel dit wat minder hard gaan beweren (maar ze zullen dr wel blijven).
Het belangrijkste wat te leren valt uit deze wedstrijd is dat je de duitsers geen ruimte moet geven, dat kregen ze volop van de Maltezer, ze konden lustig over het centrale middenveld one-touch snel combinatie-voetbal spelen:
als je volgens mij dat goed afstopt, blijft er weinig over qua persoonlijke klasse bij de Duitsers, op Ballack na dan.
(ik zat er wel aan te denken, wat als Duitsland spitsen had als Makaay, Nistelrooij of Kluivert, volgens mij waren ze dan wel terecht favoriet geweest)
Ik dacht dat Völler nog één selectieplek vrij had, en deze openlaat tot na het U21-toernooi:
Bastian Schweinsteiger of Lukas Podolsky zouden mogelijk nog nageselecteerd worden voor de laaste vrije plek, beide zijn uiterst talentrijke spelers (de 19 jarige Podorsky scoorde 10 maal in 19 wedstrijden voor FC Köln de afgelopen Bundesliga)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25