abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:40:28 #76
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_19472656
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 14:27 schreef -DailaLama- het volgende:
SimMonastery

Zorg je goed voor de plantjes in het kruidentuintje? Produceer je genoeg mooie boeken met kaligrafie? Bid iedereen wel op tijd? Al deze vragen komen aan bod in dit nieuwe spel van Evangelic Arts. Verkoop zoveel mogelijk kaarsen en folders om in het volgende level te komen.
pi_19472677

Geweldig!!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:03:12 #78
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19473299
1-op-een-rij

nodig:
1 1-vlaks heilig speel bord
1 heilige maria
1 heilige dobbelsteen
2 of meer spelers

diegene die met de heilige maria 1-op-een-rij krijgt wint. Diegene mag beginnen die van de andere mag beginnen, en je gooit om het aantal beurten dat je de maria mag zetten.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:11:30 #79
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_19473519
Collecting IV : Spread the Word

Christworks, het bedrijf achter Collecting I, II en III, kennen we nog als pionier op het gebied van de FPC-games (First Person Collector). Net als de vorige delen van de Collecting-serie is het deze keer de bedoeling om als jeugdige christen in de kerk mensen te vragen om geld met de onvermijdelijke collectezak. Nathaniel Gaylord, evangelistisch adviseur Christworks: "We hebben er erg veel tijd in gestoken. Maar het loont om het Woord van God te verspreiden door middel van je programmeertalenten. De strategie van het spel is time-managment; loop ik naar de rijke directeur die achterin de kerk zit, of blijf ik voorin bij de arbeiders kleine bedragen innen?"

Nieuw in 'Spread the Word' is de mogelijkheid om buiten de kerk te treden en de huizen bij langs te gaan. Dit maakt het spel wel erg onorigineel, omdat vorig jaar december Crucifix Studios met een soortgelijk spel uitkwam, 'Jehova Squad'. 'Jehova Squad' is veel populairder, omdat het een zogenaamde Role Praying Game is. Een minpuntje dus. Toch is dit vierde deel van Collecting ideaal voor jongeren die van hun dominee geen spellen van een andere kerkgenootschap mogen spelen.

Voor de orgelstukken is een goede geluidskaart aan te raden. Velen vrezen hoge systeemeisen, maar Gaylord zegt dat men alleen voor God hoeft te vrezen. Een zware processor is namelijk niet nodig volgens hem, omdat Christworks zich vooral richt om de jeugd in Burundi te vermaken. Gaylord: "De game is af te raden voor kinderen onder de 18, vanwege de clips waarin de dominee nogal boos kan worden wanneer je te weinig cash hebt gecollecteerd. En daarna moet de dominee je wel eens 'troosten', wat te begrijpen is. Verder is het een topgame voor de fanatieke reli-gamer!"

Gameplay: ****
Geluid: *****
Graphics: ***
Kuisheid: *
pi_19492131
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef -DailaLama- het volgende:
...verhaal.....
En daarna moet de dominee je wel eens 'troosten', wat te begrijpen is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_19492250
Het kruistochten spel lijkt me dan wel weer leuk.

Verkracht, vermoord en plunder alles wat je tegenkomt in de naam van god
Westsiiiiiide Till We Die Motherfuckers| Original Gangster Lyrics Spitter TO DA MOTHERFUCKING BONE!
pi_19492355
Ik lach me dubbel!
pi_19554177
Super Mario Evangelical

Je bent Mario en het is de taak om de prinses te redden. Klinkt eenvoudig. Maar pas op! Vijanden zoals Judas, Petrus, enzevoort zitten je achterna. Je kunt ook power-ups verzamelen, zoals de Bijbel, een Paard en een Ezel. Game over is niet mogelijk, in plaats daarvan wordt je gekruizigd. Kruiziging is live te zien.
pi_19558173
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:37 schreef funmaster het volgende:
Super Mario Evangelical

Je bent Mario en het is de taak om de prinses te redden. Klinkt eenvoudig. Maar pas op! Vijanden zoals Judas, Petrus, enzevoort zitten je achterna. Je kunt ook power-ups verzamelen, zoals de Bijbel, een Paard en een Ezel. Game over is niet mogelijk, in plaats daarvan wordt je gekruizigd. Kruiziging is live te zien.
is dat waar je na je kruiziging weer verder kan spelen ?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:19:51 #85
95998 -DailaLama-
pi_19558348
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

is dat waar je na je kruiziging weer verder kan spelen ?
Jep.
Dan moet je nog enkele missies volbrengen om op het eind met een wolkje naar de hemel te gaan.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:40:46 #86
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_19558873
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:19 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Jep.
Dan moet je nog enkele missies volbrengen om op het eind met een wolkje naar de hemel te gaan.
Ja, dat zijn juist de leukste missies Vooral die ene als de apostelen een paar dagen later samen zitten te treuren, zo van 'onze Jezus wat doe je?' En jij dan op het raam kloppen van 'hoi, ik ben weer ff terug whehehe'

En daarna paaseieren zoeken en naar Pinkpop enzo. Goed spel!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:16:01 #87
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_19572479

een unreal 2003 level van de st. bonifatius kerk in leeuwarden. Kunnen de EO aanhangers ook eens wat anders doen dan bidden in de kerk

(ter info: wij hebben dit level dus echt gemaakt als opdracht voor school )
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:21:25 #88
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_19574657
Een iets minder EO spel..
Ganze sjorren....
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_19596754
*schop*

Goed topic dit!
pi_19597980
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef ConQuestador het volgende:
[afbeelding]

een unreal 2003 level van de st. bonifatius kerk in leeuwarden. Kunnen de EO aanhangers ook eens wat anders doen dan bidden in de kerk

(ter info: wij hebben dit level dus echt gemaakt als opdracht voor school )
geen skybox?
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:55:58 #91
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_19598579
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

geen skybox?
Nee, opzettelijk gedaan om dat dit meer een kreepy sfeer gaf, bovendien: het draait voornamelijk om binnen in de kerk:

pi_19604772
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:55 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Nee, opzettelijk gedaan om dat dit meer een kreepy sfeer gaf, bovendien: het draait voornamelijk om binnen in de kerk:

[afbeelding]
VET

lang mee bezig geweest?
pi_19604856
En waar zijn de monniken met zeisen?
Of staan buiten de kerk weerspannige Friezen te wachten op Bonifatius?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_19604952
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:55 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

[afbeelding]
vet
en je moet is wat vogelen met kleuren lampjes, dta geeft echt vette effecten
pi_19605511
Grand Borrow Auto.

Men kan door Jeruzalem rijden met een wagen. Als men zonder benzine komt te zitten, kan men een andere auto lenen van een medeburger. Nu kan men de weg vervolgen naar de bidplaats. Als u onderweg een voetganger zit lopen, bied hem dan een lift aan. Zo doet u een dienst voor de medemens en zal u heilig beloond worden in uw verdere leven.
pi_19606374
ThemeRommelmarkt.

Bouw een rommelmarkt en verkoop zo veel mogelijk vieze zooi en incomplete puzzels om een nieuwe kerkklok te kunnen kopen voor de kerk.
pi_19607619
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 01:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ThemeRommelmarkt.

Bouw een rommelmarkt en verkoop zo veel mogelijk vieze zooi en incomplete puzzels om een nieuwe kerkklok te kunnen kopen voor de kerk.
Zodat die Christenen weer op zo'n beeldje kunnen gaan stampen
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:34:40 #98
95998 -DailaLama-
pi_19611319
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 07:22 schreef funmaster het volgende:

[..]

Zodat die Christenen weer op zo'n beeldje kunnen gaan stampen
Mijn God, wat doe je?
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:29:05 #99
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_19612694
Vaticaan Racer

EO Games, Powered by Davilex

Begonnen als misdienaar heb je nu je weg opgewerkt tot persoonlijk chauffeur van Paus Johannes Paulus de tweede. Baan je een veilige weg door de enorme mensen-massa's buiten het Vaticaan.

Ontwijk gelovigen, ram ongelovigen
Daar heb je die bumper voor.

Iraksjees
In dit bonuslevel is alleen voor echte hard gelovigen. Je hebt de Paus kaart laten lezen en nu zijn jullie verdwaald. De eerste aanwijzingen krijg je wanneer hevig bebaarde mannen molotov-cocktails richting je Paus Mobiel gooien.
Ontwijk Molotov Cocktails, kogels, vliegtuigen, en nog veel meer...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 03-06-2004 12:43:51 ]
pi_19612827
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vaticaan Racer

-knip-
kan me vergissen hoor maar volgens mij is de paus katholiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')