en hij eet het dan nog om de dagquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:26 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik zou ook kramp krijgen als ik per dag maar 5 boterhammen zou eten
denk dat het OP een dag moet zijnquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:27 schreef erikh het volgende:
[..]
en hij eet het dan nog om de dag
Oh jawel, heb ik 5 jaar gedaan. Pas na 4 jaar ingestort, dus het is wel te doen hoor. Ik raad het alleen niet aanquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:30 schreef nXn het volgende:
[..]
alleen op brood+beleg kun je niet leven...
Waarom zou je 5 jr alleen brood eten??quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:38 schreef trueblue het volgende:
[..]
Oh jawel, heb ik 5 jaar gedaan. Pas na 4 jaar ingestort, dus het is wel te doen hoor. Ik raad het alleen niet aan
dus, nadat je was ingestort...quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:38 schreef trueblue het volgende:
[..]
Oh jawel, heb ik 5 jaar gedaan. Pas na 4 jaar ingestort, dus het is wel te doen hoor. Ik raad het alleen niet aan
TS, wat eet je nou precies op een dag? Ik vind je openingspost niet erg duidelijk.
Da's wel relaxed! Heb je niet een klein broertje of neefje ofzo? Wel tof voor 'm op 't schoolplein!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:29 schreef Gobo het volgende:
Zeker witbrood. Als ik witbrood eet schijt ik knikkers de volgende dag![]()
Das een ingewikkeld en persoonlijk verhaal. Laten we het erop houden dat er een boosaardige man in mijn leven was die mij mishandelde en waarvan ik alleen maar brood mocht eten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:40 schreef Gobo het volgende:
[..]
Waarom zou je 5 jr alleen brood eten??
Als je serieus geen zin hebt in veroordelende reacties raad ik je aan om je post te editten want anders komen ze zekerquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:46 schreef trueblue het volgende:
[..]
Dat kan niet want ben niet ingelogd.. Ik had misschien beter niks kunnen zeggen..quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef erikh het volgende:
[..]
Als je serieus geen zin hebt in veroordelende reacties raad ik je aan om je post te editten want anders komen ze zeker
dan nog, is echt weinig...quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:53 schreef Elle1985 het volgende:
ja, sorry!
typefout!
het is 4-5 boterhammen OP een dag
:-)
Als dat alles is wat je eet, dan eet je ECHT veels te weinig. Fruit en avondeten horen er op zijn minst nog bij. Wat meer uitleg geeft misschien wat meer inzicht waarom je die krampen hebt?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:53 schreef Elle1985 het volgende:
ja, sorry!
typefout!
het is 4-5 boterhammen OP een dag
:-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |