ook 177 meterquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:44 schreef LadyS het volgende:
Ik ben ook benieuwd.. ik ga het meteen even doen
Heeeeeeeeel vreemd. Maar ja, zoals eerder gezegd: ik zou gewoon van elke kleur 1 nemen en dan zie je vanzelf wel hoe of wat.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:50 schreef LadyS het volgende:-edit-
ik heb het ook met 10 kleuren geprobeerd, maar blijft hetzelfdeLigt dus niet aan de kleuren
Als je in een topic hebt gepost, kun je dat makkelijk terugvinden onder My Active Topics, boven- en onderaan elke pagina. Vandaar TVPquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef phluphy het volgende:
Ik snap het niet![]()
Jij hebt 't doorquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:22 schreef phluphy het volgende:
Oh ! Nu snap ik het. Jij bent lui!![]()
Nou, in ieder geval bedankt voor het meedenken!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel vreemd. Maar ja, zoals eerder gezegd: ik zou gewoon van elke kleur 1 nemen en dan zie je vanzelf wel hoe of wat.
Het lijkt mij logisch dat je, om het hele werk te maken, altijd even veel 'meters' nodig hebt, ook al verander je het aantal kleuren. Door de kleuren aan te passen verandert immers de grootte van je borduurwerk niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval bedankt voor het meedenken!!![]()
Ik ga er nog wel even mee klooien..
ja, dat vermoeden had ik al toen ik net al ging klooien, maar ik ben dus helemaal niet thuis in die dingen, dus ik dacht:quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het lijkt mij logisch dat je, om het hele werk te maken, altijd even veel 'meters' nodig hebt, ook al verander je het aantal kleuren. Door de kleuren aan te passen verandert immers de grootte van je borduurwerk niet.
die grote stukken gaan altyd snel ik had toch hetzelfde geboortpakket als jou gekocht?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:53 schreef Anitra het volgende:
Pfff van mijn borduurwerk heb ik vandaag het hondje geborduurd. Wat gaat dat langzaam als je het een tijdje niet gedaan heb. Morgen maar met de onderkant beginnen en dan links omhoog, dan kan ik even door gaan omdat het grote stukken zijn
En dat weet jij nog? Krijg je nooit hoofdpijn van het onthouden van al die dingen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij had Anitra die gekocht voor het kindje van haar broer (werd een miskraam) en heeft ze hem toen zelf willen maken voor haar baby, maar heeft ze toch een andere gekocht
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef babyfeet het volgende:
KNIP
zeg angel wat een mooie lampen zeg begint hier gewoon te kriebelen
KNIP
staat hier ookquote:Op maandag 14 juni 2004 21:16 schreef melonovy het volgende:
Ik heb hier van die paketten bij de kruidvat vandaan, staan hier al een half jaar te wachten op het goede moment.
Van die paketten kun je handafdrukjes maken en daar dan een gipsen tegeltje van fabriceren...
Ik vrees een beetje dat Chiara een hap van die gel neemt en zie het niet zo zitten dat ze een minuut lang dr hand stil in die derrie moet houden...
Iemand bekend met die paketten??
Wat een ontzettend leuke stelletjes zeg!! Waauw! Schattig!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:33 schreef melonovy het volgende:
Een kennis van mijn moeder heeft 2 jurkjes (ROOSpatroon) genaaid voor Chiara, plus bijbehorend broekje en shirt, het is een beetje aan de grote kant, maar zo schattig:
Het erge is dat de kleuren van dat truitje op de foto lang zo erg niet zijn als in het echtquote:Op zondag 20 juni 2004 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind de trui echt prachtig, maar die laatste kleurencombi![]()
![]()
![]()
Ik liet mister_d de trui zien en hij zei: 't is net een testbeeldquote:Op zondag 20 juni 2004 23:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Het erge is dat de kleuren van dat truitje op de foto lang zo erg niet zijn als in het echt![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik liet mister_d de trui zien en hij zei: 't is net een testbeeld
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef melonovy het volgende:
Caronline, ik ben helemaal vergeten te schrijven dat ik je huisjes op zolder helemaal geweldig top vind! Ik heb Remco erbij geroepen om ze ook even te bekijken, die vond ze ook super leuk, erg geinig! Heb je het zelf verzonnen? En ga je het nog verder uitbreiden met gordijntjes, naambordjes, oid?
Die auto heb ik van http://usmb.net/gallery/Paper-Models gehaald. Ik heb een foto van jasper gemaakt met zijn handen zo dat het lijkt alsof hij autorijdt en die achter het bestuurdersraampje "geplakt" in psp. Vervolgens alles uitgeknipt en vastgelijmd met een doosje smarties op het dak.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat leuk zeg, hoe heb je dat gemaakt? en wat zit erin?
vertel vertel vertel!
Zie hem nu pas.. hij is gelukt!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:51 schreef mallemeid het volgende:
Wat een leuke freubels allemaal![]()
Ik ben gister en vanmorgen een hele tijd bezig geweest voor een vriendin die vandaag uitgerekend is: [afbeelding]beetje onduidelijke foto..
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:07 schreef No Nick het volgende:
[..]
Zie hem nu pas.. hij is gelukt!!!!
GAAAAAAAAAAAAAF!! en GROOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!
Wat een leuke ideeën zie ik langskomen hier.. die trui van Brecht vind ik ook geweldig en die bloempotjes en en en helaas.. ik ben niet zo crea![]()
Ow en zo'n speelhuisje van knieschotten hadden mijn nichtjes ook in het vorige huis.. alles erachter en niemand die het ziet.. echt gaaf
denk je voor de tip!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:14 schreef LadyS het volgende:
bij de zeeman hebben ze die boeken ook, maar dan voor 3 of 4 euro ofzodus dat is wel te doen.
Dan kun je idd de indeling afkijken.
ik weet niet zo goed wat scrapbooks zijn, ben doorgaans niet zo creatiefquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:16 schreef coolbabe het volgende:
In de hobbywinkel kun je scrapbookalbums kopen die bestaan uit losse bladen en je kunt er zoveel toevoegen als je wil (tot hij vol is uiteraard). Verder kun je daarin met mooi papier een layout maken waar ze alleen maar foto`s in hoeven te plakken. Je kunt dat zo persoonlijk maken als je zelf wilt. Een pagina waar je heel veel layouts vindt : www.scrapjazz.com
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:27 schreef bixister het volgende:
geinig schaap! alleen er mist nog een neus!![]()
maar die is niet zo grappig...quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:50 schreef bixister het volgende:
[afbeelding]
* proest *quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:12 schreef bixister het volgende:
klopt, die kijkt ook alleen maar wat geschokt van nog een neusloos schaap.
Ja, dat is scoubiedoe of hoe je het ook schrijft...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:24 schreef Jessicaa het volgende:
Grappig is die voor in je haar of voor op te spelden ofzo?
Dat is toch dat scoubiedoe gedoe?
een zakje van 40 stuks kost hier in de hobby winkel 2,95.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:41 schreef melonovy het volgende:
Hoe duur is zoiets nou eigenlijk??
Na een ketting en een armbandje was ik er al klaar mee en lagen de slierten gewoon in de prullenbakquote:Op maandag 12 juli 2004 22:39 schreef melonovy het volgende:
Het belandt straks (met de tijd) allemaal weer in de prullenbak vermoed ik zo...
Wat een mooi filmpjequote:Op maandag 12 juli 2004 23:55 schreef dolfg het volgende:
Hoort het maken van een video van je 1 week oude zoontje ook tot een 'creatieve uitspatting'?
Ik hoop het maar, want dan is de videoclip van onze Steijn hier helemaal op zijn plek!
http://www.xs4all.nl/~dolfg/Steijn%201goed.wmv
Het is wel 7 MB, maar daar doen we tegenwoordig niet meer moeilijk over, toch?
Een mooier nummer dan Your Song konden we niet vinden.
Steijn is onze held, een droppie en zo fotogeniek als maar kan.
Steijn is nu precies 8 dagen en 4 uur oud.![]()
Nog een paar weken en dan heb jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:08 schreef Sugar het volgende:
Oow, rena, niks!
Ik verlang zo naar ons apie en word gewoon heel "mooi" verdrietig van dit filmpje! Niets ergs!![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 23:55 schreef dolfg het volgende:
Steijn
Perfect dank je...quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:17 schreef mallemeid het volgende:
hmm, jolene! Hier komt de uitleg
(Vergeten eentje te maken van begin derde laag, maar denk dat je het nu wel snapt)
ik zag ze vandaag nog bij de Xenos, vast wel goedkoper dan bij de supermarkt!quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:18 schreef jolene het volgende:
Ow, wat een leuke koekjes.
Lijkt me zelf ook nog wel wat.
Ff in de supermarkt kijken
ze waren inderdaad erg lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:32 schreef Spindizzy het volgende:
Wat goed van je, LucaZe zien er heerlijk uit
Zijn die stickertjes eetbaar?
Hier zijn ze de Xenos nog aan het bouwen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:11 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik zag ze vandaag nog bij de Xenos, vast wel goedkoper dan bij de supermarkt!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:46 schreef Spindizzy het volgende:
Tis de Verschrikkelijke Sneeuwbaby![]()
![]()
ik zal haar er langs sturen en ik ga morgen ook zelf even kijken denk ik!!!!quote:LadyS, stuur oma eens naar de tijdschriftenwinkel voor het Lana Grossa breitijdschrift voor baby's en kinderen. Het heet Filati Special en het staat echt helemaal vol met geweldige patroontjes. Je blijft ervan wegsmelten
Ik zal eens voor je zoeken.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand een leuk patroon voor een kabeltrui in maat 116/122?
Ik hou ook van roodquote:Op woensdag 29 september 2004 22:58 schreef Rewimo het volgende:
Die bovenste vind ik het leukst! Leuke kleur ookMaar als ik Christan laat kiezen wil hij vast een rode trui: Ik hou van rood mama
Spindizzy, denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je een steek recht verdraaid breit? En averecht verdraaid? Hellup!
wat schattigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Graag, al krijg ik momenteel breiles van NoNick
Tnx!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:49 schreef minoes1967 het volgende:
REWIMO......als je een steek verdraaid moet breien,dan moet je de naald er aan de verkeerde kant insteken.Dus bij recht niet aan de voorkant van de steek,maar aan de achterkant en andersom dus ook.
Succes ermee en laat je je teststukkie ff zien![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef minoes1967 het volgende:
ps.zijn er nog andere dames aan t borduren?
Als je nou eens een goede machine uitkiest in de winkel (onder het mom van: ik ben me aan het oriënteren en ik wil dit en dat) en dan eens kijkt of diezelfde machine ook online te bestellen is, en wat ie daar kost? Misschien scheelt het niet zoveel en dan lijkt het me handiger om hem toch in de winkel te kopen i.v.m. garantie en service (en ook als je vragen hebt over de bediening). Scheelt het echt een heleboel geld dan zou je hem online kunnen bestellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
De naaimachine is hier een beetje een probleem aan het worden
mister_d vertrouwt de wehkamp niet en wil eigenlijk dat ik er een koop bij de veel te dure naaimachinewinkels in het dorp
Iemand enig idee hoe ik hem op andere gedachten kan brengen, zijn die van wehkamp echt even goed of hou ik hem dan voor de gek![]()
Ik heb wel msn hoor, maar geen webcamquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef minoes1967 het volgende:
Succes alvast voor vanavond..........jammer dat we niet msn-en met elkaar,als je dan een webcam hebt en mij mee laat kijken,kan ik roepen:....ja,daarin steken...nee,links.....ja...zo.......![]()
![]()
Hahahaha,nou ja,je roept maar als t niet lukt ,dan probeer ik je er wel door heen te kletsen ofzow![]()
Wat brei jij het liefste?
Dikke pennenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Da's in elk geval een stuk sneller klaar dan die lappen voor mezelf
Dat zou ook kunnen..... maar gemiddeld driehonderd euro vind ik een hoop geldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je nou eens een goede machine uitkiest in de winkel (onder het mom van: ik ben me aan het oriënteren en ik wil dit en dat) en dan eens kijkt of diezelfde machine ook online te bestellen is, en wat ie daar kost? Misschien scheelt het niet zoveel en dan lijkt het me handiger om hem toch in de winkel te kopen i.v.m. garantie en service (en ook als je vragen hebt over de bediening). Scheelt het echt een heleboel geld dan zou je hem online kunnen bestellen.
Dat scheelt wel erg veel ja. Ik zou dan in elk geval wel naar die winkel gaan om te kijken wat voor machine je het beste kunt nemen qua snufjes, handigheidjes en trucjesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen..... maar gemiddeld driehonderd euro vind ik een hoop geldAls ik bij de wehkamp hetzelfde krijg voor minder geld, heb ik dat liever
Het enige dat ik kan zeggen is 'koop niet een té goedkope machine'...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
De naaimachine is hier een beetje een probleem aan het worden
mister_d vertrouwt de wehkamp niet en wil eigenlijk dat ik er een koop bij de veel te dure naaimachinewinkels in het dorp
Iemand enig idee hoe ik hem op andere gedachten kan brengen, zijn die van wehkamp echt even goed of hou ik hem dan voor de gek![]()
Daarom dus...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:55 schreef jessie het volgende:
Ja zo 1 zag ik daar dus ook van toyota. Zelfde idee. Ietsie duurder, mar dan had je er ook een naaikit en hoes bij. En dan was die bij de otto 149. En wat ik vooral lekker vond. 3 jaar garantie. Maa rje had dus ook een iets luxere uitvoering zag ik. Hmmm twijfel twijfel. Denk dat ik ook de goedkopere maar neem. Dan hoef ik niet verder te sparen en ik moet t toch nog leren.
Kreeg je er bij die borther ook een naaikit en garantie enzo bij?
Heb je een blokker in de buurt, die is daar in de aanbieding geweest, ik weet niet of die aanbieding nog geldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:24 schreef jessie het volgende:
He thx Mous dat wilde ik ff horen.
Welk type nummer heb jij? Ik zat aan de cb-02t te denken
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Graag, al krijg ik momenteel breiles van NoNick
Blokker had een toyota voor 139,-. Welk model psies weet ik nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:30 schreef jessie het volgende:
Mooi ding
Weet je nog hoe duur die bij de blokker was Mous?
Bij de otto is die 149
O die heb ik ook zien staan geloof ik die jij hebt. Die was wel wat duurder.
Waar heb je ruzie mee?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:21 schreef ikikke het volgende:
Ik heb ongeveer dezelfde als Moussy, van oma gekregen (nieuw overigens) maar zonder handleiding
Iemand een idee of je die nog ergens kunt vinden? Wil er ook dingen mee gaan maken, maar heb nu al ruzie met dat ding
108quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:47 schreef ikikke het volgende:
Ik krijg het spoeltje niet meer op z'n plek, om de draad dus weer richting naald te krijgen.
Ging van de week een 1e poging wagen en zat toen in de knoop, toen moest dat allemaal los en nu wilt het niet meer in elkaar
Ik heb geen idee (en ik denk dat oma dat niet meer zal weten) waar ze hem destijds vandaan gehaald heeft.
Zoeken op google vind meer auto's dan naaimachines....
Hoeveel pagina's is die handleiding?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:34 schreef Spindizzy het volgende:
Deze Jonnetje?
[afbeelding]
Mail me je adres maar even op spindizzy_73(AT)yahoo.com dat zorg ik dat je het patroon krijgt. Ik zou gewoon de grootste maat van dat patroon breien (122-128). Kinderpatronen vallen altijd wat groot uit en ik vind het altijd wel schattig zo'n klein wurm met een iets te grote trui en omgeslagen mouwboordjes
Kabeltruitjes zijn idd zoooooooo
En Sponge Bobquote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:39 schreef lady-wrb het volgende:
woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een pluk van de petteflet trui![]()
![]()
zou ik dat ook kunnen maken
waarom zou het niet werken? Op de site zijn toch al heel wat foto's te zien van mensen die het gebruikt hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:30 schreef minoes1967 het volgende:
Ik heb ook net ff op die site gekeken,maar ze stuurt geen patronen cq. werkbeschrijvingen,maar mailt alleen het telpatroon van de afbeelding?.
Zou dat wel werken,ik weet niet of ik dat wel kan lezen met mijn puter,je moet alweer bestanden uitpakken en dat soort dingen,las ik al.........
heeft iemand al wat binnen gehad en zo ja,werkt dit dan en is het duidelijk?.
Groetjes,Minoes![]()
Tuurlijk... Opmazen is easypeasyquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
maar misschien kan breiwonder spindizzy me wat aanwijzingen geven?
jazeker wel: pluk redt de dierenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:31 schreef bixister het volgende:
is er een deel 2 van pluk dan?
Dat is dan toch gewoon een kwestie van installeren als je zo'n patroon graag wil hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:55 schreef minoes1967 het volgende:
MOUSSY....ik bedoel,kan iedereen die patronen dan zien,of uitpakken of hoe je dat bedoeld,want ik meen te lezen dat je exel erop noet hebben en dat heb ik dus niet,dus heb ik ook niks aan die patronen.
Groetjes,Minoes
ff geknipt en geplakt van de site:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:55 schreef minoes1967 het volgende:
MOUSSY....ik bedoel,kan iedereen die patronen dan zien,of uitpakken of hoe je dat bedoeld,want ik meen te lezen dat je exel erop noet hebben en dat heb ik dus niet,dus heb ik ook niks aan die patronen.
Groetjes,Minoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |