als men het niet kan staven, dan doet men er goed aan ook niets in die richting te suggeren. ik heb een keer (en niet zoals yvonne ten onrechte beweert in verschillende posts) als een persiflage op dat figuur ruijmgaart gereageerd - zag toen al dat er verkeerde conclusies aan verbonden werden en heb toen, zoals ik al eerder aangaf die betreffende tekst gedeleated - immers aan die onzin wilde ik mijn naam niet verbinden.quote:op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef yvonne het volgende:
ryan en lucida,
ik kan het niet zien op dit moment, zelfs niet in een nabije toekomst, de scan is dermate brak dat het hele forum plat gaat als ik hem gebruik.
voorts doe ik toch nooit uitspraken over klonen,
ik kan aleen maar op m'n gevoel afgaan,
sommige posts van lucida waren te duidelijk en expliciet om zomaar van een newbie af te komen,
maar
ik kan het nergens staven,
helaas,
voor m'n eigen nieuwsgierigheid dan he
het doet me goed te lezen dat er ook nog users zijn die hun zelfstandig denkvermogen niet aan allerlei verdachtmakingen ondergeschikt maken!quote:op vrijdag 30 juli 2004 15:48 schreef viola_holt het volgende:
[..]
zo'n newbie is lucida ook niet meer lijkt me. en in het begin als skip007 had hij behoorlijk wat moeite met quoten, nu af en toe nog wel. of dat moet onderdeel zijn van zijn kloon masterplan
zolang er geen bewijs is lijkt me het beste gewoon de discussie aan te gaan en je er niet te makkelijk vanaf maken door te roepen dat iemand een kloon is. op andere vlakken zoeken we in wfl ook bewijs. open er anders een topic over in tru
als je eenmaal een bepaalde mate van achterdocht hebt aangekweekt, zoals ryan3 t.a.v. andere users - dan is het vrijwel niet meer mogelijk om de zaken te bekijken zoals ze daadwerkelijk zijn. wat mij betreft zwelgt hij maar een godszalig eindje verder in zijn kloontjesfobie!... ik richt me na deze post liever weer op interessantere zaken.quote:op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef klompendanser het volgende:
lucida postte als lucida met wellicht wat ruymgaarts' stijl. dat betekent nog niet dat hij ruymgaart is.
er is wel wat veranderd, maar echt bewijs is het niet. als je nou de naam had zien veranderen, maar dat kan op fok niet.
luuu-ci-daaah heeft een kloon-tjuuuh.quote:op vrijdag 30 juli 2004 18:42 schreef lucida het volgende:
[..]
als men het niet kan staven, dan doet men er goed aan ook niets in die richting te suggeren. ik heb een keer (en niet zoals yvonne ten onrechte beweert in verschillende posts) als een persiflage op dat figuur ruijmgaart gereageerd - zag toen al dat er verkeerde conclusies aan verbonden werden en heb toen, zoals ik al eerder aangaf die betreffende tekst gedeleated - immers aan die onzin wilde ik mijn naam niet verbinden.
yvonne ik wil voorop stellen het te betreuren dat je scan brak is, niet alleen voor jou persoonlijk, maar vooral ook voor mezelf, want dan kon voor eens en altijd duidelijk worden gemaakt dat ik niet als ruijmgaart post ... period!!! ...
dat er vervolgens een bepaalde stroom van verdachtmakingen ontstaat, ligt meer aan die lieden, dan aan de vermeende feiten die ze ter staving van hun verdachtmakingen aan menen te kunnen dragen. als ik de redeneertrant van ryan3 tracht te volgen, dan is het kennelijk niet toegestaan in de "stijl" van een betreffende user te quoten, op het gevaar dat je vervolgens voor die betreffende user wordt aangezien.
zulk een kromme denkwijze past hij ook op anderen toe zoals onlangs op sjun waarvan hij weer beweert dat omara daar een kloon van is. en weer zijn de gronden die hij daar voor aandraagt flinterdun en vergezocht - het grenst wat mij betreft aan paranoia. ik kan de logica die hij erop nahoudt in elk geval niet volgen, en nog minder waarderen. kennelijk acht hij het nodig om een ieder die hem niet steunt in zijn strijd, met zijn kloontjesfobie in diskrediet te brengen. louter omdat zoals hij zegt, hij zich ook (???) van kloontjes bedient.
over verwarrend gesproken: de opmerking van tbo dat ik haar hersenloos zou hebben genoemd, en vervolgens ryan3 die daar als een blinde kikker bovenop springt, en "hersenloos" een en ander voor waar houdt. dat verklaart juist de geruchtenstroom die dit soort lieden - verstrikt en verknipt in hun eigen netwerkjes van sarrende kloontjes als ze zijn - constant op gang brengen. ik kan het natuurlijk niet bewijzen maar de aandachtige lezer kan een en ander zeker beamen!
![]()
ryan3 ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. als jij desondanks wil blijven trollen, go for it... je gooit uiteindelijk alleen maar je eigen ruiten in - want uiteindelijk neemt niemand je meer voor vol!quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:06 schreef ryan3 het volgende:
luuu-ci-daaah heeft een kloon-tjuuuh..
ja, zoals mede-fok!kers bashen voorbij goed en kwaad.quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:05 schreef lucida het volgende:
[..]
als je eenmaal een bepaalde mate van achterdocht hebt aangekweekt, zoals ryan3 t.a.v. andere users - dan is het vrijwel niet meer mogelijk om de zaken te bekijken zoals ze daadwerkelijk zijn. wat mij betreft zwelgt hij maar een godszalig eindje verder in zijn kloontjesfobie!... ik richt me na deze post liever weer op interessantere zaken.
jij bedoelt hoe hij het racisme weer maninstream gemaakt heeft??? is hem niet eens gelukt en nu miezert hij erover dat juist hij ruimdenkend is en dat niemand dit ziet boeboehuilhuil.quote:een persoonlijke noot: klompendanser ik vind dat jij op een uiterst correcte en weldoordachte wijze, het politiek correcte wanhoopsoffensief dat ryan3 voert, weet te pareren. dat mag ook wel eens benadrukt worden!
vreemd hoe jij jezelf identificeert met iedereen terwijl niemand zich met jou identificeert.quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:10 schreef lucida het volgende:
[..]
ryan3 ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. als jij desondanks wil blijven trollen, go for it... je gooit uiteindelijk alleen maar je eigen ruiten in - want uiteindelijk neemt niemand je meer voor vol!![]()
zou ik dan eindelijk een ban krijgen???quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:12 schreef yvonne het volgende:
zeg
ik ben zo weg, en als schorpioen dit ziet, owowowowow, post ff vol
nee, dan krijg ik op m'n klotenquote:op vrijdag 30 juli 2004 19:13 schreef ryan3 het volgende:
[..]
zou ik dan eindelijk een ban krijgen???
niet van tbo hoor, die houdt niet meer van me.quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
nee, dan krijg ik op m'n kloten
dank je, jij voert ook altijd discussie met argumenten die door iedereen te checken zijn. onwaarheden die geen stand houden zul je niet tot in den treure blijven volhouden.quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:05 schreef lucida het volgende:
[..]
als je eenmaal een bepaalde mate van achterdocht hebt aangekweekt, zoals ryan3 t.a.v. andere users - dan is het vrijwel niet meer mogelijk om de zaken te bekijken zoals ze daadwerkelijk zijn. wat mij betreft zwelgt hij maar een godszalig eindje verder in zijn kloontjesfobie!... ik richt me na deze post liever weer op interessantere zaken.
een persoonlijke noot: klompendanser ik vind dat jij op een uiterst correcte en weldoordachte wijze, het politiek correcte wanhoopsoffensief dat ryan3 voert, weet te pareren. dat mag ook wel eens benadrukt worden!
heb je paddestoelen gegeten of zo???quote:op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef klompendanser het volgende:
[..]
dank je, jij voert ook altijd discussie met argumenten die door iedereen te checken zijn. onwaarheden die geen stand houden zul je niet tot in den treure blijven volhouden.
laat die vent lekker gaarkoken in zijn eigen breiwerkjes en snot.
uiteindelijk merk je gewoon dat hij het juist van deze posts moet hebben, je ziet hem namelijk in het sterilisatietopic niet eens posten, want inhoudelijk is die daar allang verslagen en gepareerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |