Counting Crows is wel errug goed... maar een nummer met Engels en Nederlands door elkaar??quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vind dat een geweldig nummer...
al moet je de originele eens horen
Counting Crows - Holiday in Spain
ook zo'n gruwelijk geweldig nummer
vind Counting Crows zowieso wel goed!
Blof had dat nummer opnieuw ingezongen in het Nederlands maar zo'n mix met de Counting Crows is natuurlijk ook geweldig..quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:30 schreef blieblie het volgende:
Had dan een goed nieuw nummer geschreven geheel in Engels.
Leef je eens uit!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:31 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm... zal ik es wat nuttigs doen.
Voorzover dat mogelijk is op dit rukding.
Ook ideaal toch...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
Geen idee
Ik heb wel vakantiegeld gekregen deze week, errug relaxed
Daar is Blieblie ook ooit geweestquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:Oh wowiej, yvon en ik worden ook uitgenodigd bij de eerst volgende opnamens van cash and carlo hahaha![]()
EUJ!! maar dat is wel heel gaafquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:45 schreef Partygurl het volgende:
Geen idee
Ik heb wel vakantiegeld gekregen deze week, errug relaxed
Oh wowiej, yvon en ik worden ook uitgenodigd bij de eerst volgende opnamens van cash and carlo hahaha![]()
Tis toch met een extra C??quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Autofabrikant Spyker?
Nah, niets voor mij... Kreeg gigantische koppijn van Cash & Carlo toen... De hele tijd achterlijk blij doen, hele tijd van die super hete bouwlampen in je gezicht, brrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:50 schreef Partygurl het volgende:
Hahah jah yvon en ik waren nogal melig vanochtend, donderdag gaan we naar laat ze maar lachen, 30juni screening voor dat foute programmaen van puzzeltijd hebben we nog niks gehoord
![]()
en aan hoeveel geld moet ik denken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:53 schreef blieblie het volgende:
En dan kost het nog geld om er te mogen zitten ook nog.
Wel ja..quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:57 schreef Partygurl het volgende:
5euro
Fractie van een seconde.. .paar keer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:55 schreef Partygurl het volgende:
ben je nog in beeld geweest
Ik moet wel meedoen trouwens, ik wil wel op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |