abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19448551
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:34 schreef MrBean het volgende:

[..]

"Ik zei toch dat je niet zoveel achter dat rotding moest zitten!"
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:05:30 #27
94827 het_ismij
Life is great
pi_19450896
Ik vind het wel geinig
Die gast weet duidelijk wat hij doet met ze pc,..
En reken maar dat die gast wat leuke dingen kan maken aan software voor bedrijven,...
Als hij nou slim was geweest had hij gewoon alles gehackt (hijs trouwens geen hacker maar een cracker, hacker kijkt rond,.. cracker vernield) en naar die bedrijven toegegaan en zichzelf gewoon "verkocht" voor beveiliging van,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_19450966
waarschijnlijk hadden ze wel een backup.....maar werd met deze backup dus steeds de gecorrumpeerde database meegenomen.......ze kwamen er dus gewoon wat laat achter...ook dom..
death is just another state of mind
pi_19451151
Damn script-kiddies
pi_19451185
Hij was stout en moet gestraft worden
pi_19451302
Met een beetje geluk is deze jongen over een paar jaar werkzaam bij een groot it bedrijf.
pi_19451413
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:21 schreef nexcro het volgende:
Met een beetje geluk is deze jongen over een paar jaar werkzaam bij een groot it bedrijf.
Is men in het bedrijfsleven zo happig op mensen met een strafblad?
pi_19451435
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:26 schreef Steijn het volgende:

[..]

Is men in het bedrijfsleven zo happig op mensen met een strafblad?
nee
pi_19451525
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef het_ismij het volgende:
Ik vind het wel geinig
En reken maar dat die gast wat leuke dingen kan maken aan software voor bedrijven,...
Als hij nou slim was geweest had hij gewoon alles gehackt (hijs trouwens geen hacker maar een cracker, hacker kijkt rond,.. cracker vernield) en naar die bedrijven toegegaan en zichzelf gewoon "verkocht" voor beveiliging van,..
Zal ik bij jouw huis ook eens doen. Het slot van de voordeur vernielen en dan doodleuk even lekker door jouw huis gaan neuzen, de bankzaken doornemen en even van jouw douche gebruik maken. Vervolgens kom ik naar jou toe en dan zul je mij dankbaar zijn dat ik je er op gewezen dat je huis niet goed beveiligd was en dat je mij in dienst kunt nemen om het huis te gaan beveiligen. Hackers, crackers het is allemaal een pot nat. Vaststaat dat als zij niet zouden bestaan er helemaal geen beveiliging nodig zou hoeven zijn, beetje sigaar uit eigen doos.
pi_19451570
Hij gaan misschien wel aan het werk bij de digitale recherche
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19451701
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef het_ismij het volgende:
Ik vind het wel geinig
Als je niet weet waar het over gaat hou dan gewoon je mond, wat hij doet heeft niets met enige vorm van computer skills te maken. Daarnaast is vrijwel elke website lek, als je maar genoeg tijd erin steekt hack je vrijwel elke site. Een paar jaar terug werd ik bespamt door 1 van de grootste domeinverkopers ter wereld, omdat ik het meer als zat vond heb ik de database op een redeljik slimme manier gehackt (nee ik ga niet vertellen hoe omdat ik zeker weet dat er hier mensen zijn die er misbruik van gaan maken), nadat ik de database gehackt heb, heb ik de 135.000 ingeschreven members gemailt over de schandelijke praktijken, en ook nog eens duidelijk gemaakt dat hun gegevens op straat werden gegooit (ik had ook nog 15.000 creditcards uit de database gehaalt).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_19451704
Met zijn kennis heeft hij die 6 ton met 2 jaar wel terugverdiend als hij het slim aanpakt.
Het is overigens echt een lompe actie.
pi_19451805
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef C4D het volgende:
Met zijn kennis heeft hij die 6 ton met 2 jaar wel terugverdiend als hij het slim aanpakt.
Het is overigens echt een lompe actie.
Nogmaals wat hij doet heeft niets met skils te maken, dit is gewoon een fxp'er die automatische tooltjes gebruikt om servers af te scannen op gaten. Wanneer er een server met een gat wordt gevonden dan kan je eenvoudig een FTP server erop installeren. Vervolgens dump je dat ding vol met spellen zodat al je vriendjes ze kunnen leechen. Probleem is echter dat het dan meestal ook vrij makeklijk is om de connectie naar de database uit te lezen, en vervolgens de database te wissen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:49:36 #39
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_19451869
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je niet weet waar het over gaat hou dan gewoon je mond, wat hij doet heeft niets met enige vorm van computer skills te maken. Daarnaast is vrijwel elke website lek, als je maar genoeg tijd erin steekt hack je vrijwel elke site. Een paar jaar terug werd ik bespamt door 1 van de grootste domeinverkopers ter wereld, omdat ik het meer als zat vond heb ik de database op een redeljik slimme manier gehackt (nee ik ga niet vertellen hoe omdat ik zeker weet dat er hier mensen zijn die er misbruik van gaan maken), nadat ik de database gehackt heb, heb ik de 135.000 ingeschreven members gemailt over de schandelijke praktijken, en ook nog eens duidelijk gemaakt dat hun gegevens op straat werden gegooit (ik had ook nog 15.000 creditcards uit de database gehaalt).
Whehehe.

Nog wat van gehoord verder?
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:51:18 #40
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19451909
Dan moet ie er maar even een bijbaantje bijnemen, of een bank hacken
...drop it like it's hot...
pi_19451917
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:49 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Whehehe.

Nog wat van gehoord verder?
Nope, had het mailtje vanaf hun eigen server gestuurd. Overigens heb ik de database wel nog in bezit, just in case
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:08:51 #42
94827 het_ismij
Life is great
pi_19453494
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:32 schreef Steijn het volgende:

[..]

Zal ik bij jouw huis ook eens doen. Het slot van de voordeur vernielen en dan doodleuk even lekker door jouw huis gaan neuzen, de bankzaken doornemen en even van jouw douche gebruik maken. Vervolgens kom ik naar jou toe en dan zul je mij dankbaar zijn dat ik je er op gewezen dat je huis niet goed beveiligd was en dat je mij in dienst kunt nemen om het huis te gaan beveiligen. Hackers, crackers het is allemaal een pot nat. Vaststaat dat als zij niet zouden bestaan er helemaal geen beveiliging nodig zou hoeven zijn, beetje sigaar uit eigen doos.
je snapt niet wat ik bedoel,..
er zijn dus groepen "hackers"
die het net af struinen op zoek naar bedrijven die niet goed beveiligd zijn,..
en die gasten melden dit dan,..
da bedoel ik ermee,..
en die gasten verhuren zichzelf dus zonder schade aan te richten,...
en zit een wezelijk verschil tussen hacker en cracker!
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_19454256
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nogmaals wat hij doet heeft niets met skils te maken, dit is gewoon een fxp'er die automatische tooltjes gebruikt om servers af te scannen op gaten. Wanneer er een server met een gat wordt gevonden dan kan je eenvoudig een FTP server erop installeren. Vervolgens dump je dat ding vol met spellen zodat al je vriendjes ze kunnen leechen. Probleem is echter dat het dan meestal ook vrij makeklijk is om de connectie naar de database uit te lezen, en vervolgens de database te wissen.
simpele niet technische versie:

Ipv een 'nette' fietsen diefstal, is dit een vandaal die her en der met stenen ruiten in gooit. Hij heeft geen verstand van het breken van het slot van de fiets, hij weet enkel stenen te vinden die hij dan door een hele stad heen smijt.
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:39:20 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_19454307
naar analogie kan ik dus iemands huis leeghalen en me beroepen op "dan had je maar beveiliging moeten aanbrengen" en als beloning wil ik dan wel een baan bij de beveiliging
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_19455493
die gosert gaat dat natuurlijk never betalen, nog geen 5% Hebben die kneusjes van dat reisbureau geen backup-tapes ofzo. Wat een giller
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:02:48 #46
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_19456617
16 jaar en lid van de virtuele "maffia" Waar gaat het heen met de wereld? Ben benieuwd hoe dit verhaal zal aflopen, krijgt deze jongen uberhaupt wel een straf? Want 6 ton zal hij - tenzij hij gelijk een baan krijgt bij de CIA ofzo - niet kunnen betalan. Indien hij een straf krijgt; in welke vorm dan? (Bureau Halt )
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:51:50 #47
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19461117
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 19:08 schreef het_ismij het volgende:

[..]

je snapt niet wat ik bedoel,..
er zijn dus groepen "hackers"
die het net af struinen op zoek naar bedrijven die niet goed beveiligd zijn,..
en die gasten melden dit dan,..
da bedoel ik ermee,..
en die gasten verhuren zichzelf dus zonder schade aan te richten,...
en zit een wezelijk verschil tussen hacker en cracker!
Dat is heel leuk alleen nadat dit al jaren zo word voorgekouwd in bijna IEDER topic is ht wel goed zo. mensen moeten gewoon uit andermans spullen blijven tenzij daar voor ingehuurd met kennisgeving van het slachtoffer.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 01:12:43 #48
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_19463013
Dit is geen hacker.
Hacker had dit gemeld zonder schade aan te brengen.
Deze aap is een cracker.

Overgens erg raar dat ze geen backups ervan hebben...
pi_19463092
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:02 schreef Tuana het volgende:
16 jaar en lid van de virtuele "maffia" Waar gaat het heen met de wereld? Ben benieuwd hoe dit verhaal zal aflopen, krijgt deze jongen uberhaupt wel een straf? Want 6 ton zal hij - tenzij hij gelijk een baan krijgt bij de CIA ofzo - niet kunnen betalan. Indien hij een straf krijgt; in welke vorm dan? (Bureau Halt )
hij is minderjarig dus zijn ouders zijn verantwoordelijk heb al medelijden met ze
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19463275
ik zeg heel wijs niks

als je snapt wat ik bedoel
Hardcore, it's my life it's my style ! ! !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')