quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
"Ik zei toch dat je niet zoveel achter dat rotding moest zitten!"
Is men in het bedrijfsleven zo happig op mensen met een strafblad?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:21 schreef nexcro het volgende:
Met een beetje geluk is deze jongen over een paar jaar werkzaam bij een groot it bedrijf.
neequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is men in het bedrijfsleven zo happig op mensen met een strafblad?![]()
Zal ik bij jouw huis ook eens doen. Het slot van de voordeur vernielen en dan doodleuk even lekker door jouw huis gaan neuzen, de bankzaken doornemen en even van jouw douche gebruik maken. Vervolgens kom ik naar jou toe en dan zul je mij dankbaar zijn dat ik je er op gewezen dat je huis niet goed beveiligd was en dat je mij in dienst kunt nemen om het huis te gaan beveiligen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef het_ismij het volgende:
Ik vind het wel geinig
Die gast weet duidelijk wat hij doet met ze pc,..
En reken maar dat die gast wat leuke dingen kan maken aan software voor bedrijven,...
Als hij nou slim was geweest had hij gewoon alles gehackt (hijs trouwens geen hacker maar een cracker, hacker kijkt rond,.. cracker vernield) en naar die bedrijven toegegaan en zichzelf gewoon "verkocht" voor beveiliging van,..
Als je niet weet waar het over gaat hou dan gewoon je mond, wat hij doet heeft niets met enige vorm van computer skills te maken. Daarnaast is vrijwel elke website lek, als je maar genoeg tijd erin steekt hack je vrijwel elke site. Een paar jaar terug werd ik bespamt door 1 van de grootste domeinverkopers ter wereld, omdat ik het meer als zat vond heb ik de database op een redeljik slimme manier gehackt (nee ik ga niet vertellen hoe omdat ik zeker weet dat er hier mensen zijn die er misbruik van gaan maken), nadat ik de database gehackt heb, heb ik de 135.000 ingeschreven members gemailt over de schandelijke praktijken, en ook nog eens duidelijk gemaakt dat hun gegevens op straat werden gegooit (ik had ook nog 15.000 creditcards uit de database gehaalt).quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:05 schreef het_ismij het volgende:
Ik vind het wel geinig
Die gast weet duidelijk wat hij doet met ze pc,..
En reken maar dat die gast wat leuke dingen kan maken aan software voor bedrijven,...
Als hij nou slim was geweest had hij gewoon alles gehackt (hijs trouwens geen hacker maar een cracker, hacker kijkt rond,.. cracker vernield) en naar die bedrijven toegegaan en zichzelf gewoon "verkocht" voor beveiliging van,..
Nogmaals wat hij doet heeft niets met skils te maken, dit is gewoon een fxp'er die automatische tooltjes gebruikt om servers af te scannen op gaten. Wanneer er een server met een gat wordt gevonden dan kan je eenvoudig een FTP server erop installeren. Vervolgens dump je dat ding vol met spellen zodat al je vriendjes ze kunnen leechen. Probleem is echter dat het dan meestal ook vrij makeklijk is om de connectie naar de database uit te lezen, en vervolgens de database te wissen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef C4D het volgende:
Met zijn kennis heeft hij die 6 ton met 2 jaar wel terugverdiend als hij het slim aanpakt.
Het is overigens echt een lompe actie.
Whehehe.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat hou dan gewoon je mond, wat hij doet heeft niets met enige vorm van computer skills te maken. Daarnaast is vrijwel elke website lek, als je maar genoeg tijd erin steekt hack je vrijwel elke site. Een paar jaar terug werd ik bespamt door 1 van de grootste domeinverkopers ter wereld, omdat ik het meer als zat vond heb ik de database op een redeljik slimme manier gehackt (nee ik ga niet vertellen hoe omdat ik zeker weet dat er hier mensen zijn die er misbruik van gaan maken), nadat ik de database gehackt heb, heb ik de 135.000 ingeschreven members gemailt over de schandelijke praktijken, en ook nog eens duidelijk gemaakt dat hun gegevens op straat werden gegooit (ik had ook nog 15.000 creditcards uit de database gehaalt).
Nope, had het mailtje vanaf hun eigen server gestuurd. Overigens heb ik de database wel nog in bezit, just in casequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Whehehe.
Nog wat van gehoord verder?
je snapt niet wat ik bedoel,..quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zal ik bij jouw huis ook eens doen. Het slot van de voordeur vernielen en dan doodleuk even lekker door jouw huis gaan neuzen, de bankzaken doornemen en even van jouw douche gebruik maken. Vervolgens kom ik naar jou toe en dan zul je mij dankbaar zijn dat ik je er op gewezen dat je huis niet goed beveiligd was en dat je mij in dienst kunt nemen om het huis te gaan beveiligen.Hackers, crackers het is allemaal een pot nat. Vaststaat dat als zij niet zouden bestaan er helemaal geen beveiliging nodig zou hoeven zijn, beetje sigaar uit eigen doos.
simpele niet technische versie:quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nogmaals wat hij doet heeft niets met skils te maken, dit is gewoon een fxp'er die automatische tooltjes gebruikt om servers af te scannen op gaten. Wanneer er een server met een gat wordt gevonden dan kan je eenvoudig een FTP server erop installeren. Vervolgens dump je dat ding vol met spellen zodat al je vriendjes ze kunnen leechen. Probleem is echter dat het dan meestal ook vrij makeklijk is om de connectie naar de database uit te lezen, en vervolgens de database te wissen.
Dat is heel leuk alleen nadat dit al jaren zo word voorgekouwd in bijna IEDER topic is ht wel goed zo. mensen moeten gewoon uit andermans spullen blijven tenzij daar voor ingehuurd met kennisgeving van het slachtoffer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:08 schreef het_ismij het volgende:
[..]
je snapt niet wat ik bedoel,..
er zijn dus groepen "hackers"
die het net af struinen op zoek naar bedrijven die niet goed beveiligd zijn,..
en die gasten melden dit dan,..
da bedoel ik ermee,..
en die gasten verhuren zichzelf dus zonder schade aan te richten,...
en zit een wezelijk verschil tussen hacker en cracker!
hij is minderjarig dus zijn ouders zijn verantwoordelijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:02 schreef Tuana het volgende:
16 jaar en lid van de virtuele "maffia"Waar gaat het heen met de wereld? Ben benieuwd hoe dit verhaal zal aflopen, krijgt deze jongen uberhaupt wel een straf? Want 6 ton zal hij - tenzij hij gelijk een baan krijgt bij de CIA ofzo - niet kunnen betalan. Indien hij een straf krijgt; in welke vorm dan? (Bureau Halt
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |