Jammer maar verwacht, morgen Verkerk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef zjroentje het volgende:
C'est ca.
6-0 6-3 6-4.
Tennisles voor Raemon.
Zou je denken dat de winnaar hier tussenstaatquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:07 schreef mitt het volgende:
Onderste helft vierde ronde:
Moya - Robredo
Escude - Coria
Llodra - Henman
Chela - Mutis
zie het verschil tussen de twee kwarten, erg jammer..
Is altijd lastig in te schatten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef okee6 het volgende:
Zou je denken dat de winnaar hier tussenstaat![]()
Coria - Moya gaat niet lukken want die komen mekaar al tegen in de kwart-finale....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Is altijd lastig in te schatten.
Nalbandian, Federer en Safin zullen om de ene halve finale vechten, de winnaar van Hewitt - Verkerk en Costa zijn kansrijk voor de andere plaats.
Ik gok op Coria - Moya en Federer - Costa en Coria - Federer in de finale
Klopt, ik denk dat die winnaar tegen Chela speelt in de halve finale. Andere halve finale is minder uitgesproken, ik denk Federer (na winst op de winnaar van Safin - Nalbandian) tegen de winnaar van Gaudio - Hewitt. Sorry, Martin....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:11 schreef Komakie het volgende:
Coria - Moya gaat niet lukken want die komen mekaar al tegen in de kwart-finale....
Volgens AD Sportwereld: "begin van de avond".quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:39 schreef Aphrodite het volgende:Go Martin
Die foto's die in de Spits stonden de afgelopen dagen van Martins verbeten look waren erg charmant.. Maar ik hoop dat ie vandaag ook de homey van Kim Clijsters van de baan af veegt...
Hoop hoop hoop hoop hoop hoop hoop...
Enige tijdsindicatie wanneer hij speelt?
Dan hoef ik niet eens een film te halen voor tijdens mijn pizzaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens AD Sportwereld: "begin van de avond".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |