abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19445528
Ik heb ooit een gouden ketting en ring gekregen van mijn ex. Maar nu het uit is heb ik daar niks meer mee. Ik vind het nog steeds mooi maar het herinnert me eigenlijk overal aan en dat wil ik niet.

Eigenlijk wou ik het proberen te verkopen en er wat leuks van doen. Maar met de dagkoers is het gewoon niks meer waard en dat vind ik dan ook weer zonde.

Heeft iemand tips wat ik er mee kan doen en waar het nog wat op kan brengen eventueel.
Ik ben heus wel een beetje lief.....maar vooral een bitch.
pi_19445553
Teruggeven?
Of zeg ik nu iets heel raars..
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_19445626
Nee je zegt niks raars. Maar toen het uit ging en vroeg wat ik daar mee zou doen zei hij hou maar. En dat heb ik gedaan op dat moment met de gedachte in mijn achterhoofd op een dag kan ik het gewoon dragen zonder daar een gevoel aan over te houden. Maar net dus
pi_19445627
in een stoffige doos ergens op je zolder verstoppen voor de tijden dat je wel met goede herinneringen terug kan kijken. Je ex zal niet enkel alleen maar slechte dingen uitgevoerd hebben, of het was echt een kromme relatie..
pi_19445630
Gewoon houden!
Met mijn vriend is het anderhalf jaar uit geweest en nu is het weer aan. Gaan inmiddels al weer bijna een jaar met elkaar dus alle sieraden komen in mijn geval weer van pas ;-)

En anders is het toch een leuke herinering voor laterrrrr
pi_19445651
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:46 schreef Roönaän het volgende:
in een stoffige doos ergens op je zolder verstoppen voor de tijden dat je wel met goede herinneringen terug kan kijken. Je ex zal niet enkel alleen maar slechte dingen uitgevoerd hebben, of het was echt een kromme relatie..
Zit wat in,maar ja het was een kromme relatie waarin ik gewoon niet weg durfde en waarin hij me niet liet gaan. Moeilijk uit te leggen.
pi_19445726
Hahahha ik ken het probleem. Ik had van mijn ex ook nog heel veel goud!! Eerst heb ik het een hele tijd laten liggen maar dat vond ik ook zonde.
Ik wou het ook weggooien maar dat vond ik ook zonde!
Verkopen heb ik ook geprobeert maar dat was ook niets waard!

En toen heb ik het om laten smelten en iets moois van laten maken. NU heb ik weer super mooie sieraden en het doet me totaal niet aan mijn ex denken!
Immers zijn het ontwerpen wat ik zelf heb uitgezocht!

misschien is dat een idee voor je!
Don't take the wrong turn in life. You've got your life in your hands
pi_19445763
Ik zou het om laten smelten en er iets anders van laten maken.
#geen
pi_19445778
Had ik inderdaad aan zitten denken. Maar tis een ring en 1 ketting. Ik weet niet of daar nog wat mee gedaan kan worden. Maar zal het zeker in overweging nemen.

Dank je
pi_19445926
Jahoor dat kan alijd ik heb bv van een ring en een ketting een nieuwe ketting laten maken.
En van twee andere ringen 1 ring laten maken.
pi_19446050
Okey ik ga er eens achteraan dan. Want verkopen brengt gewoon niks op tenzij je het particulier doet. Maar mijn ex heeft het certificaat en ga hem dat echt niet vragen.
pi_19446101
particulier wil wel hoor.Maar he dan moet je weer allemaal nieuwe sieraden kopen. en nu niet!
Het kost je waarschijnlijk wel wat hoor! Niet veel. geloof dat ik in totaal 30 euro moest betalen voor de ring en de ketting
pi_19446164
Ik hoef geen nieuwe sieraden. Ik heb een aantal dingen en daar ben ik tervreden mee. Dus op zich hoef ik niet eens iets nieuws.

Als ik eerlijk ben wou ik er gewoon nog wat geld voor kunnen vangen en er kaarten voor een feest voor kopen om op die manier een heerlijke avond met leuke herinnering te hebben. maar goed. Ik zie wel eens. Maar ga ook inderdaad eens kijken wat het doet met omsmelten
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:14:11 #14
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_19446274
Je kan het tog ook gewoon houde, je hebt er immers gewoon weer een heel stel herinneringen aan.. ik heb ook sirade van een ex met slechte herinneringen maar dat doe ik niet weg.. Ook kleine briefjes met ik hou van je doe ik niet weg, altijd leuk om te bewaren lijkt me..
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:15:39 #15
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_19446308
Ik zeg... NIET wegdoen.
Over heel wat jaren zal je het prachtig vinden dat je het nog hebt. (Tenzij je echt een _bizar_ slechte relatie had natuurlijk.)
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:17:44 #16
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_19446367
Dan nog.. Je kunt altijd weer trug kijke op die tijd.. negatief maar denk ik ook positief..
pi_19446711
vind sieraden en wat je ermee kan toch meer iets voor LIF eigenlijk.

Succes met wat leuks bedenken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19449552
Ik zou ze gewoon houden hoor.
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:51:00 #19
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_19450460
Bewaren in een doosje
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_19450554
ik ben ook voor bewaren.... lullig als je er achteraf spijt van krijgt.... laten omsmelten kan altijd nog
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_19450697
verpatsen aan een pandjeshuis
pi_19556104
Ik heb het bij me moeder in de kast gelegd. Zij houd het in bewaring. Maar nooit nooit van mijn leven doe ik hem meer om. Van de week gekeken wat het bij me deed en werd spontaan misselijk. Kan er niks aan doen. Bewaar hem voorlopig en zie wel wat ik er mee doe.

Ik laat hem er anders gewoon voor dokken...leuk cadeau voor zijn nieuwe vriendin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')