Aha, jij was er ook?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:19 schreef U het volgende:
Ook in Enschede alleen oude nummers (een stuk of 10 geloof ik uiteindeiljk). De opkomst was ronduit matig, ergens tussen de 40 en 50 mensen denk ik; erg weinig voor zo'n mooie dag op de Oude Markt middenin Enschede...
Het optreden zelf was verder best wel leuk, alleen vraag ik me af waarom ze niks nieuws spelen als ze wel met een nieuw album bezig zijn...
Misschien heeft dat ook te maken met die nieuwe drummer, maar het viel me inderdaad ook al op dat ze iets harder speelden dan vroeger, de toetsen heb ik trouwens wel gemist op sommige stukken.. Dat was wel een beetje jammer..quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:40 schreef Razzerr het volgende:
Iets steviger dan op de CD's en dat vond ik wel prettig. Bijvoorbeeld het nummer Here kreeg zo een hele nieuwe dimensie.
Leuk! Ga ik denk ik wel even een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:42 schreef Razzerr het volgende:
Woei! Nieuwe optredens!
November
28 november: Den Bosch - Plein 79
Jazeker, die zijn ze nu aan het opnemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:21 schreef the_opposite het volgende:
Zijn d'r eigenlijk ook al plannen voor een nieuwe CD?
Bron: www.johanfans.nlquote:Toch een nieuwe cd van Johan
Na een stilte van vijf jaar komt de Nederlandse popband Johan in mei toch eindelijk met een nieuwe plaat.
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de nummers voor de langverwachte, nog titelloze opvolger van 'Pergola'. Er zijn zo'n 16 songs klaar, waarvan er 11 of 12 op de cd terechtkomen.
Bron: Excelsior Recordings forumquote:En dit is de lijst van komende Johan optredens:
za 29 apr: Katwijk – Koninginnepop
Di 23 mei: Hilversum – 3fm NPS avond
za 27 mei: Amsterdam - M`weg (muzikantendagfestival met o.a. ook nog SOLO).
Vr 9 juni: Utrecht – Ekko Kippenvel
do 15 juni: Breda - Mezz
zo 18 juni: Vierlingsbeek - Op de Toffel festival
za 24 juni: Zwolle - Hedon
Di 11 juli: Amsterdam – HMH aftershow Strokes
Ja, ik ook. Maar heb 'm laatst nog eens opgezet en merkte dat het me vreemdgenoeg helemaal niets meer deed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef Z het volgende:
Ben erg benieuwd naar de nieuwe plaat. Heb Pergola helemaal grijsgedraaid toendertijd.
Zo'n verhaal doet het altijd goed, ja. Krijgen we bij deze plaat weer hetzelfde verhaal trouwens?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Was ook wel een momentplaat en had een mooi verhaal natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |