Haha. Dank je. Ik denk dat het inderdaad wel klopt ja. Vijf jaar later en ik vroeg me af of ik nog kon inloggen. Bij deze dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
geheel offtopic moest ik overinges even in mijn ogen wrijven toen ik je username zag. Volgens mij hou je ongeveer hetzelfde postschema aan als het releaseschema van Johan (schromelijk overdreven, maar ik beroep me op dichterlijke vrijheid).
(welkom terug)
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kende lang niet alle nummers die ze speelden, en ik ken dat nummer van de Eurytmics ook niet. Heb ze er in ieder geval niet over gehoord.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
eind 2005 speeelde Johan een aantal try-outs waar ik bij was. Toen speelde ze ook een cover, volgens mij I feel love (eurhytmics??). Speelde ze die nu ook weer? Was erg gaaf nl.!
Na een optreden van een Excelsior bandje heb ik opvallend vaak de neiging thuis snoeiharde techno op te zetten, ik weet niet wat 't is... Desondanks best een aardig optreden, de nieuwe songs doen totaal niet onder voor het oudere werk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Morgen Mezzen in Breda! Maar eens even kijken of het live beter is dan op plaat.
hmm t is een heel bekend nummer...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef elixer het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kende lang niet alle nummers die ze speelden, en ik ken dat nummer van de Eurytmics ook niet. Heb ze er in ieder geval niet over gehoord.
Ja idd en 5 'o' clock natuurlijk van die Griek...quote:Op maandag 19 juni 2006 14:45 schreef thijsdetweede het volgende:
experiment? Ze hebben nog een cover van vangelis en zn vriendjes midden op hun eersteling staan...
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja idd en 5 'o' clock natuurlijk van die Griek...
Of bedoelde je die?![]()
Zet je maar schrap voor een enorm charismatische podiumpresentatie...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef Razzerr het volgende:
Morgen naar Johan in Hedon (Zwolle).
Ben benieuwd.....
Vangelis is geen Griek namenlijk....En die bedoel ik ook niet.quote:
Ech wel!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vangelis is geen Griek namenlijk....
Oh ja inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef thijsdetweede het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aphrodite%27s_Child
We hebben gelijk
9,89 bij Velvet:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef JeroenV het volgende:
Is Pergola nog ergens goedkoop te krijgen? Vind het echt een super cd, maar bij Bol is hij 20 euro.
Is dat die versie met die tuinkabouter erop of die blauwe? Ik wil nl. die tuinkabouter, maar dat is een buitenlandse release ofzo...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef BUG80 het volgende:
[..]
9,89 bij Velvet:
http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=129933&lang=nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |