Mooie liedjes, lekkere gitaarsound.
Ik zat nog te twijfelen tussen 16 Down en Johan, maar 16 Down wordt denk ik me volgende.
Oh en nog maar ff een cdtje van U2 meegenomen wat ik nog niet had voor 20 pieken.
quote:die was toch ook op pinkpop of was dat andere 'johan'?
Op vrijdag 10 augustus 2001 13:59 schreef Z het volgende:
Drie hoeraatjes voor Johan!
Hiep ...
Hiep ...
Hiep ...Johan roelt!
Eerste plaat is iets rauwer dan de nieuwe plaat. Gewoon kopen. Is ook een hele goede plaat. Ik geloof dat hij voor 20 piek bij de Plato ligt.
quote:Ik heb een abo op OOr genomen een half jaartje geleden en daar zat 'ie gratis bij en hij valt zeer zeker niet tegen! Kortom hij 's gewoon errug goed!
Op vrijdag 10 augustus 2001 13:39 schreef Postduif het volgende:
Net nieuwe cd gekocht van Johan, natuurlijk voor 39 gulden bij de Plato, ga er geen 46 piek voor betalen bij BigMoneyRecordShop.Mooie liedjes, lekkere gitaarsound.
Ik zat nog te twijfelen tussen 16 Down en Johan, maar 16 Down wordt denk ik me volgende.Oh en nog maar ff een cdtje van U2 meegenomen wat ik nog niet had voor 20 pieken.
quote:Ik vind het nog wel meevallen. bepaalde liedjes zijn zelfs erg vrolijk.
Op vrijdag 01 februari 2002 13:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Johan vind ik erg goed, fijne muziek, hoewel vrij deprie.
Jij moet iig helemaal niet aan Nick Cave, Madrugada, Joy Division en dat soort bands beginnen volgens mij
quote:Ja, het zijn echte liedjes. Verder geen gezeur. Maar wel ontzettend lekkere liedjes.
Op vrijdag 01 februari 2002 19:02 schreef googoodoll het volgende:
ik vind johan een beetje gewoon. je kent het wel. ik weet niks van de rockacademie maar sommige mensen noemen dat rockacademie songs. gewoon te braaf, te gewoon, allemaal al drie keer eerder gedaan.
De eerste plaat was wat rauwer en was wat tegendraadser overigens, kwam met name door de productie.
Ik vind het wel lekkere muziek, maar ik luister ook wel meer experimentele muziek. Mij doet het in ieder geval zeker wel wat.
Dat vond ik een gaaf nummer!
quote:Tumble and fall?
Op vrijdag 01 februari 2002 23:06 schreef Arcee het volgende:
Is dat die Johan van Everybody Knows?Dat vond ik een gaaf nummer!
quote:Ja die Johan ja. Die was van de 1e cd.
Op vrijdag 01 februari 2002 23:06 schreef Arcee het volgende:
Is dat die Johan van Everybody Knows?Dat vond ik een gaaf nummer!
Misschien een beetje teveel op de automatische piloot, maar als ze er zin in hebben, maak je echt een zeer goed concert mee.........
kheb vorige week hun cd Pergola gekocht, en nu al helemaal grijs gedraaid
ze hebben beetje The Kings / The Monkees / The Beach Boys sounds erin zitten... leuke kopstemmetjes enzo...
al met al superband, zeer plezierig om naar te luisteren.
quote:'t Was vroeger 'Visions of Johanna' maar omdat ze dat te pretentieus vonden hebben ze 't veranderd naar Johan, ook ter ere van Johan Cruijff
Op vrijdag 21 juni 2002 12:38 schreef Echoes het volgende:
ik vind het alleen een k*tnaam voor een band...
Maar ik vind 't ook een beetje een rot naam:
"Hee, heb je die nieuwe van Johan al gehoord?"
- " Z'n nieuwe brommer? Welke Johan?
"
quote:Dat laatste hebben ze er later bij verzonnen om het toch nog enigzins een logische naam te laten lijken.
Op vrijdag 21 juni 2002 12:40 schreef Theeboon het volgende:
't Was vroeger 'Visions of Johanna' maar omdat ze dat te pretentieus vonden hebben ze 't veranderd naar Johan, ook ter ere van Johan Cruijff
quote:Klopt, daar heb ik hem gekocht van de week. Erg fijne CD. De vergelijking met REM in sommige nummers kwam bij mij ook al op (vooral bij het 2e nummer dan..)
Op vrijdag 21 juni 2002 13:05 schreef Grobbel het volgende:[..]
En bij Van Leest voor 10.
Het lijkt er op dat deze superband weer een nieuwe CD uit gaat brengen, zo lees ik op deze site. Ik citeer een stukje uit het gastenboek:
Ik kreeg laats een mailtje van Jacco (de zanger red.) en die schreef het volgende:
Ben nu druk bezig met de nieuwe plaat, gaat voorspoedig. Bedoeling is dat er dit jaar nog een nieuwe JHN plaat komt.
En dat gaat dit keer volgens mij echt gebeuren.
Afwachten dus!
Kom maar met die CD zou ik zeggen
quote:JOHAN
Op vrijdag 10 augustus 2001 13:39 schreef Postduif het volgende:
Net nieuwe cd gekocht van Johan, natuurlijk voor 39 gulden bij de Plato, ga er geen 46 piek voor betalen bij BigMoneyRecordShop.Mooie liedjes, lekkere gitaarsound.
Ik zat nog te twijfelen tussen 16 Down en Johan, maar 16 Down wordt denk ik me volgende.
16DOWN is veeeeeeeeeeel beter (ken ze
)
quote:16DOWN heeft binnekort ook een nieuwe plaat in de winkels ligge
Op donderdag 3 april 2003 17:09 schreef Razzerr het volgende:
* SchopperdeschopHet lijkt er op dat deze superband weer een nieuwe CD uit komt.
Kom maar met die CD zou ik zeggen
quote:Dan moet je maar naar 'n 16Down topic verhuizen
Op donderdag 3 april 2003 17:53 schreef kniekousje het volgende:[..]
16DOWN heeft binnekort ook een nieuwe plaat in de winkels ligge
Dit jaar een nieuwe plaat, da's nogal een tijd.. Zal dan waarschijnlijk wel najaar worden of iets dergelijks. Valt me nog mee dat ze weer niet half uit elkaar zijn gevallen tot nu toe eigenlijk
Zou ze weer graag es live zien binnenkort, is alweer jaartje geleden (bevrijdingspop in Zwolle)... Maar goed, tot nu toe heb ik Johan nog niet op 1 slecht nummer kunnen betrappen, dus een nieuwe plaat heb ik ook alle vertrouwen in
quote:Yup, voor mij was het ook voor het laatst op het Bevrijdingsfestival in Zwolle
Op donderdag 3 april 2003 18:34 schreef U het volgende:[..]
Dan moet je maar naar 'n 16Down topic verhuizen
Dit jaar een nieuwe plaat, da's nogal een tijd.. Zal dan waarschijnlijk wel najaar worden of iets dergelijks. Valt me nog mee dat ze weer niet half uit elkaar zijn gevallen tot nu toe eigenlijk
![]()
Zou ze weer graag es live zien binnenkort, is alweer jaartje geleden (bevrijdingspop in Zwolle)... Maar goed, tot nu toe heb ik Johan nog niet op 1 slecht nummer kunnen betrappen, dus een nieuwe plaat heb ik ook alle vertrouwen in
Ze zouden hier afgelope februari ook in Hedon (een poppodium) optreden. Ik had al kaartjes gekocht maar het concert werd afgelast.
quote:Ik vermoed dat Johan wel redelijk wat kan maken binnen Excelsior eigenlijk
Op donderdag 3 april 2003 19:31 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd. Ik weet niet of dit binnen de Excelsior-politiek qua platen uitbrengen valt hoor, maar het zou wel eens kunnen voor de verandering.
Het gaat om de structuur van uitbrengen. Caesar, Johan en Daryll-Ann zijn de 3 topbands van het label en het is lonender om elk jaar 1 van de 3 bands als vlaggenschip te laten fungeren. Aangezien Caesar dit jaar al een release heeft gehad, is het misschien logischer om Johan voor 2004 te laten en dan kan Daryll-Ann mooi in 2005 weer komen.
quote:Klinkt logisch inderdaad, er wordt ook nergens gezegd hoe ver ze zijn met opnemen; dus waarschijnlijk za'l't op zijn vroegst dit najaar komen met die redenering..
Op donderdag 3 april 2003 19:35 schreef methodmich het volgende:
Daar gaat het niet om natuurlijk.Het gaat om de structuur van uitbrengen. Caesar, Johan en Daryll-Ann zijn de 3 topbands van het label en het is lonender om elk jaar 1 van de 3 bands als vlaggenschip te laten fungeren. Aangezien Caesar dit jaar al een release heeft gehad, is het misschien logischer om Johan voor 2004 te laten en dan kan Daryll-Ann mooi in 2005 weer komen.
Hoewel Johan volgens mij toch nog wel een aardig stuk boven Caesar/Daryll-Ann staat kwa populariteit (en Spinvis 't laatste jaar natuurlijk ook redelijk)
quote:Ik ben er nog moe van
Op donderdag 3 april 2003 19:44 schreef ChrisJX het volgende:
Dat was een behoorlijke topickick, d'r staan nog guldens in de openingspost!
quote:Pas sinds de release van Pergola. Daar heeft Johan idd een hoop fans mee gewonnen.
Op donderdag 3 april 2003 19:43 schreef U het volgende:[..]
Klinkt logisch inderdaad, er wordt ook nergens gezegd hoe ver ze zijn met opnemen; dus waarschijnlijk za'l't op zijn vroegst dit najaar komen met die redenering..
Hoewel Johan volgens mij toch nog wel een aardig stuk boven Caesar/Daryll-Ann staat kwa populariteit (en Spinvis 't laatste jaar natuurlijk ook redelijk)
quote:Nouja, de eerste cd was ook vrij populair; dat ze daarna zo'n tijd (5 jaar?) geen albums meer uitbrachten heeft ervoor gezorgd dat ze niet zo meer in the picture waren natuurlijk.. maar da's logisch..
Op donderdag 3 april 2003 20:00 schreef methodmich het volgende:[..]
Pas sinds de release van Pergola. Daar heeft Johan idd een hoop fans mee gewonnen.
Voor zover ik een hierarchie kon ontdekken stond Johan toch altijd wel net wat boven Caesar en nog verder boven Daryll-Ann als je 't zo zou kunnen zeggen..
quote:ik heb johan ook wel eens in zwolle op het bevrijdingsfestival gezien, vorig jaar kan dat?? ik wilde het persé zien! was helemaal weg van het nummer 'tumble and fall' nog steeds trouwens...maar toen ik paar andere nummers hoorde ben ik toch maar gauw weggekropen tussen de mensenmassa
Op donderdag 3 april 2003 18:34 schreef U het volgende:[..]
Maar goed, tot nu toe heb ik Johan nog niet op 1 slecht nummer kunnen betrappen, dus een nieuwe plaat heb ik ook alle vertrouwen in
quote:heej nog een blauwvinger??
Op donderdag 3 april 2003 19:11 schreef Razzerr het volgende:[..]
Ze zouden hier afgelope februari ook in Hedon (een poppodium) optreden. Ik had al kaartjes gekocht maar het concert werd afgelast.
quote:Dat was vorig jaar ja
Op donderdag 3 april 2003 21:04 schreef kniekousje het volgende:[..]
ik heb johan ook wel eens in zwolle op het bevrijdingsfestival gezien, vorig jaar kan dat?? ik wilde het persé zien! was helemaal weg van het nummer 'tumble and fall' nog steeds trouwens...maar toen ik paar andere nummers hoorde ben ik toch maar gauw weggekropen tussen de mensenmassa
had al bijna aan de prijsvraag meegedaaan wilde et shirt
Ik heb ze nog een keertje live gezien, net voordat Pergola uitkwam, in Schiedam ofzoiets geloof ik in een of andere jeugdsoos (was een try-out)... Was erg kleinschalig, maar des te leuker om 't te zien..
quote:je vergeet bettie serveert, die staan geloof ik ook op excelsior. en excelsior begint een beetje te groot te worden voor zo'n strategie, het was dacht ik opgericht door jelle paulusma om platen van daryll-ann op uit te brengen, maar nu staan er te veel bands op om maar 1 keer per jaar een cd van een 'topartiest' uit te brengen. het album van coparck is bijvoorbeeld inmiddels geexproteerd naar japan.
Op donderdag 3 april 2003 19:35 schreef methodmich het volgende:
Daar gaat het niet om natuurlijk.Het gaat om de structuur van uitbrengen. Caesar, Johan en Daryll-Ann zijn de 3 topbands van het label en het is lonender om elk jaar 1 van de 3 bands als vlaggenschip te laten fungeren. Aangezien Caesar dit jaar al een release heeft gehad, is het misschien logischer om Johan voor 2004 te laten en dan kan Daryll-Ann mooi in 2005 weer komen.
back to johan, ontzettend goeie band, alleen live zijn ze een beetje... saai... ik heb ze in 2001 in de kleine zaal van 013 gezien en het was wel goed, maar het enige verrassende vond ik eigenlijk dat ze met 4 gitaren op het podium stonden, maar verder toch vooral een gewone hele mooie liedjes band.
quote:Volgens mij is Bettie Serveert niet van Excelsior; dacht ik ook een hele tijd, maar 'tis niet zo... Ik dacht zelfs dat ze een eigen label hadden opgestart op 'n gegeven moment (die Palomine heet).. Maar dat weet ik niet 100% zeker... 'tIs wel een Excelsior-style bandje, vandaar je verwarring denk ik ook...
Op donderdag 3 april 2003 21:20 schreef - het volgende:[..]
je vergeet bettie serveert, die staan geloof ik ook op excelsior. en excelsior begint een beetje te groot te worden voor zo'n strategie, het was dacht ik opgericht door jelle paulusma om platen van daryll-ann op uit te brengen, maar nu staan er te veel bands op om maar 1 keer per jaar een cd van een 'topartiest' uit te brengen. het album van coparck is bijvoorbeeld inmiddels geexproteerd naar japan.
quote:ja je hebt inderdaad gelijk, ff gecheckt op www.excelsior-recordings.nl maar meindert talma staat er wel op en die heeft ook net een nieuwe plaat uit, al is dat natuurlijk een minder grote artiest
Op donderdag 3 april 2003 21:24 schreef U het volgende:[..]
Volgens mij is Bettie Serveert niet van Excelsior; dacht ik ook een hele tijd, maar 'tis niet zo... Ik dacht zelfs dat ze een eigen label hadden opgestart op 'n gegeven moment (die Palomine heet).. Maar dat weet ik niet 100% zeker... 'tIs wel een Excelsior-style bandje, vandaar je verwarring denk ik ook...
quote:De Caesar die in het voorprogramma staan van Magnapop 1 mei in de Effenaar?
Op donderdag 3 april 2003 21:41 schreef pfaf het volgende:
Een beetje off-topic, maar Caesars "caesar" is definitief de beste cd van de afgelopen 2 jaar! Iedereen die hem nog neit gehoord heeft, moet dat echt eens proberen. Super-cd
quote:Dat denk ik wel, want dat is dan dezelfde Caesar die ergens in april in het voorprogramma staat van Magnapop in Doornroosje
Op donderdag 3 april 2003 21:45 schreef Barb het volgende:
De Caesar die in het voorprogramma staan van Magnapop 1 mei in de Effenaar?
quote:Dan ben ik heel benieuwd,
Op donderdag 3 april 2003 21:51 schreef Fogerty het volgende:
Dat denk ik wel, want dat is dan dezelfde Caesar die ergens in april in het voorprogramma staat van Magnapop in Doornroosje
[ontopic]Zojuist Tumble and Fall voor het eerst gehoord. Ik ben verkocht, .
quote:Volgens mij moet je je Excelsior-info nog even aanscherpen. Bettie Serveert is nooit een Excelsior-band geweest. Wel Bauer, de band van de ex-drummer van BS, Berend Stubbe. Die brachten hun debuut op Excelsior uit. Verder heeft Frans Hagenaars het label opgericht en heeft Jelle Paulusma organisatorisch niks met Excelsior te maken. Coparck is eveneens geen Excelsior-band, maar zat bij Labels en is momenteel labelloos.
Op donderdag 3 april 2003 21:20 schreef - het volgende:[..]
je vergeet bettie serveert, die staan geloof ik ook op excelsior. en excelsior begint een beetje te groot te worden voor zo'n strategie, het was dacht ik opgericht door jelle paulusma om platen van daryll-ann op uit te brengen, maar nu staan er te veel bands op om maar 1 keer per jaar een cd van een 'topartiest' uit te brengen. het album van coparck is bijvoorbeeld inmiddels geexproteerd naar japan.
Bovendien zijn de inkomsten echt nog niet dusdanig dat het label heel veel kan gaan doen.
quote:De meeste Excelsior-liefhebbers plaatsen Daryll-Ann ruim boven de rest. Onlangs is op het forum Daryll-Ann's Weeps nog verkozen tot beste Excelsior-plaat ooit.
Op donderdag 3 april 2003 20:14 schreef U het volgende:[..]
Nouja, de eerste cd was ook vrij populair; dat ze daarna zo'n tijd (5 jaar?) geen albums meer uitbrachten heeft ervoor gezorgd dat ze niet zo meer in the picture waren natuurlijk.. maar da's logisch..
Voor zover ik een hierarchie kon ontdekken stond Johan toch altijd wel net wat boven Caesar en nog verder boven Daryll-Ann als je 't zo zou kunnen zeggen..
quote:Hmmjah, maar er is een groot verschil tussen Excelsior-liefhebbers en het 'gewone' publiek.. In de laatste is Johan volgens mij toch wel populairder..
Op vrijdag 4 april 2003 14:08 schreef methodmich het volgende:[..]
De meeste Excelsior-liefhebbers plaatsen Daryll-Ann ruim boven de rest. Onlangs is op het forum Daryll-Ann's Weeps nog verkozen tot beste Excelsior-plaat ooit.
quote:Ik denk dat Johan van die drie ook wel het gemakkelijkst in het oor ligt; dat wil zeggen, het meest toegankelijk is...
Op vrijdag 4 april 2003 16:04 schreef methodmich het volgende:
Dat wel denk ik. Komt vooral omdat Johan in tegenstelling tot Daryll-Ann en in mindere mate Caesar wel bescheiden radiohitjes heeft gehad.
*kijkt in portemonnee*
Hmm ff doorsparen Die andere albums heb ik ook erg vaak gedraaid, gaat niet gauw verevelen, dus ben benieuwd...
tested and aproved.
quote:De cd's van excelsior kosten practisch niets! voor 15 piek heb je de beste cd van het jaar ( caesar - caesar ) een all-time klassieker ( Johan-Pergola ) of een andere supercd van Spinvis Darryl-ann etc!
Op vrijdag 4 april 2003 19:10 schreef Tan het volgende:
Nieuw album*kijkt in portemonnee*
Hmm ff doorsparen
Die andere albums heb ik ook erg vaak gedraaid, gaat niet gauw verevelen, dus ben benieuwd...
quote:Hihihi yup, laatst samen met de mooiste meid ter wereld op zondagochtend in mijn bed pergola geluisterd... heeerlijk
Johan is lekkere zondagochtend muziek.
En lekkere muziek als je naast iemand in bed ligt en de slaap niet kan vatten.
tested and aproved
Ik was net bij de mediamarkt in heerlen en daar ligt Pergola gewoon voor 2 (TWEE!) euro!
meteen gekocht natuurlijk, had 'm altijd al willen hebben maar voor deze prijs laat ik 'm natuurlijk niet liggen!
Trouwens, weet iemand iets over hoe het er voorstaat met Johan, ze waren bezig met een nieuwe cd had ik begrepen, maar het is al een tijdje stil rond de band. Concerten zijn afgezegd...
quote:*Sprint naar de mediamarkt*
Op maandag 26 mei 2003 14:15 schreef Tr0ublegum het volgende:
Lichtelijk kickje :Ik was net bij de mediamarkt in heerlen en daar ligt Pergola gewoon voor 2 (TWEE!) euro!
meteen gekocht natuurlijk, had 'm altijd al willen hebben maar voor deze prijs laat ik 'm natuurlijk niet liggen!
Damn da's wel erg goedkoop.
Ik ken eigenlijk alleen het nummer tuble and fall maar die vind ik zeer de moeite waard.
Maar over excelsiorbands gesproken.. waarom heeft niemand het over benjamin B. en Simmer (inmiddels ter ziele)?
quote:Ik ook! (met een nummer erop, volgens mij had ik 76 ofzoiets)... Simmer ken ik niet, Benjamin B. wel, is okay, maar ook niet meer dan dat... Bauer ook wel gaaf, hoewel ik daar erg weinig van kan vinden...
Op zaterdag 19 juli 2003 00:14 schreef Leonoor het volgende:
En ik heb er nog 39 gulden voor betaald bij de White Noise (maar wel een limited edition, jahaaa, je wilt wat als je al vanaf 96 wacht op de nieuwe cd..)Maar over excelsiorbands gesproken.. waarom heeft niemand het over benjamin B.
en Simmer (inmiddels ter ziele)?
Het optreden van Johan op Pinkpop 2001 was iig leuk, vooral omdat ik daarvoor net Pergola gekocht had
Ik vind die tuinkabouter op t hoesje ook erg gaaf. De muziek is zeker goed, lekker relaxed..
quote:Die heb ik op single
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:29 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vooral "as Dick me hullep nodig heb" vind ik echt een knaller
Maar de cd's van Johan vind ik toch wel een stuk beter!
quote:Goh
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:58 schreef Stonehead het volgende:
Dat is een voetbalsingle uit 1992 ofzo van "Johan & de Groothandel", een persiflage op Johan Cruijff. Heeft niks met de Excelsior-band Johan te maken natuurlijk
quote:Volgens mij doet Johan heel weinig op dit moment; kzit ook af en toe te zoeken naar tekenen van activiteit, maar er weinig kunnen vinden (waarschijnlijk dus ook niet met een nieuw album oid bezig
Op donderdag 14 augustus 2003 21:08 schreef TalkShowHost het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Johan binnenkort nog een keer optreedOp de site van Johan kan ik namelijk niets vinden.
Het optreden van Johan op Pinkpop 2001 was iig leuk, vooral omdat ik daarvoor net Pergola gekocht had
Okay, nu las ik dat er toch sprake is van een nieuwe CD die eind dit jaar af moet zijn; hoewel de bron niet echt te achterhalen is (entry in 't gastenboek van www.johan.to).. Da's wel beter nieuws
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:36 schreef U het volgende:[..]
Volgens mij doet Johan heel weinig op dit moment; kzit ook af en toe te zoeken naar tekenen van activiteit, maar er weinig kunnen vinden (waarschijnlijk dus ook niet met een nieuw album oid bezig
)
Dat is opzich wel positief nieuws, hopelijk trekken ze dan ook langs diverse zaaltjes in Nederland en misschien weer op Pinkpop
Okay, nu las ik dat er toch sprake is van een nieuwe CD die eind dit jaar af moet zijn; hoewel de bron niet echt te achterhalen is (entry in 't gastenboek van www.johan.to).. Da's wel beter nieuws
quote:Nouja, zoals je bij de vorige post kon lezen staat er ergens in een gastenboek van johan.to dat eind dit jaar er iets moet komen. In hoeverre dit waar is, geen idee.
Op dinsdag 25 november 2003 10:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Lijkt me wel weer tijd voor een nieuwe plaatIemand enig idee of er aan gewerkt wordt? De site is namelijk behoorlijk
quote:Lijkt me ook ja... en in het gastenboek (zoals hierboven werd vermeld..) is sinds juni geen johan-lid meer aan het woord gekomen.. lijkt erop dat er enigszins vertraging is opgelopen.. het einde van het jaar nadert namelijk zeer snel!
Op dinsdag 25 november 2003 15:42 schreef Leonoor het volgende:
Dan zou je toch wel verwachten dat het ook in de Excelsior nieuwsbrief heeft gestaan, maar daar is er de afgelopen tijd echt nog niks over gezegd?
Bytheway dat gastenboek van johan.to werkt ook voor geen flikker. Net zoals 't forum. Ik heb al een aantal keren geprobeert wat te posten maar dat is me nog nooit gelukt
quote:Nou met Daryll-Ann neem ik voorlopig ook wel genoegen hoor!!
Op dinsdag 25 november 2003 17:46 schreef methodmich het volgende:
Er komt voorlopig geen nieuwe plaat van Johan. Eerst zal Scram C Baby een release brengen, daarna Daryll-Ann en dan is het misschien weer tijd voor Johan.
quote:Hoe kom je aan deze info? (behalve dat Scram C Baby een nieuwe heeft, want dat zag ik op de nieuwsbrief)
Er komt voorlopig geen nieuwe plaat van Johan. Eerst zal Scram C Baby een release brengen, daarna Daryll-Ann en dan is het misschien weer tijd voor Johan.
quote:O.a. het Excelsior Recordings Forum... Daar post Ferry Rooseboom ook wel, evenals medewerkers van Excelsior en die hebben nog niks gemeld over bezigheden van Johan, terwijl ze altijd heel snel zijn met meldingen van opnamen en dergelijke.
Op dinsdag 25 november 2003 18:28 schreef U het volgende:[..]
Hoe kom je aan deze info? (behalve dat Scram C Baby een nieuwe heeft, want dat zag ik op de nieuwsbrief)
quote:superjammer. Ik vind het zo langzamerhand wel heel lang duren
quote:Dus weer nieuwe speculaties over een album. En er komt weer een optreden (in Duitsland helaas).
Geruchten
De geruchtenmachine draait weer op volle toeren. Als deze kloppen dan speelt Johan op 10 januari een concert in Haldern, vlakbij Arnhem. Kijk voor meer informatie op www.rock-im-saal.de. Ook gaat het gerucht dat het album bijna af is en volgend jaar uit komt. Wie weet. Houdt deze site dus in de gate...
[Dit bericht is gewijzigd door Meadowmeal op 30-12-2003 15:57]
Yeah!! Ik ben er bij hoor!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:05 schreef Razzerr het volgende:
Wow, wat super tof!
Natuurlijk kan ik dan weer niet*gooit er een paar scheldwoorden uit
quote:+++PERSBERICHT+++
JOHAN VERANDERD
Onze Johan heeft ook altijd wat, zong Meindert Talma al & zo is het. Nu weer moest Johan (de band dus hè?) afscheid nemen van twee gewaardeerde leden, te weten Wim 'Jim' Kwakman, slagwerker van het eerste uur en Diederik Nomden op toetsen; Jim omdat-ie zich volledig gaat toeleggen op z'n goedlopende firma AMNGMNT in welke hoedanigheid hij o.a. de belangen van Johan gaat behartigen en Diederik omdat-ie zich niet helemaal meer aan Johan kon binden vanwege andere projecten zoals sessiewerk en het opnameklussen.
Echter, Johan rockt inmiddels al weer onmeunig, zo bleek laatst in de Utrecht Ekko waar de band optrad in het kader van 'Rock 'n Roll Highschool' met Jeroen Kleijn op drums en verder als vanouds Jacco de Greeuw in het midden, Maarten Kooijman op gitaar en Diets Dijkstra op de bas. In die hoedanigheid gaat Johan fris en vrolijk verder, zit er een briljante plaat in de pijplijn en gaat Johan lekker veel spelen. Hoera!
Voor meer info: ferry@excelsior-recordings.com
In het kader van nu hoort u het ook 's van een ander: http://www.subjectivisten.org/archives/001212.php en
http://www.excelsior-reco(...)?showtopic=877&st=45
Tof, ik vond de 1e ook altijd al iets fijner dan Pergola. Hebben ze nou ook al nieuwe nummers gespeeld of niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Was erbij in de Ekko, klonk echt weer als Johan ten tijde van het eerste album! Daarop afgaande zal het nieuwe album vast iets minder gladgestreken klinken dan Pergola....
Aha, jij was er ook?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:19 schreef U het volgende:
Ook in Enschede alleen oude nummers (een stuk of 10 geloof ik uiteindeiljk). De opkomst was ronduit matig, ergens tussen de 40 en 50 mensen denk ik; erg weinig voor zo'n mooie dag op de Oude Markt middenin Enschede...
Het optreden zelf was verder best wel leuk, alleen vraag ik me af waarom ze niks nieuws spelen als ze wel met een nieuw album bezig zijn...
Misschien heeft dat ook te maken met die nieuwe drummer, maar het viel me inderdaad ook al op dat ze iets harder speelden dan vroeger, de toetsen heb ik trouwens wel gemist op sommige stukken.. Dat was wel een beetje jammer..quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:40 schreef Razzerr het volgende:
Iets steviger dan op de CD's en dat vond ik wel prettig. Bijvoorbeeld het nummer Here kreeg zo een hele nieuwe dimensie.
Leuk! Ga ik denk ik wel even een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:42 schreef Razzerr het volgende:
Woei! Nieuwe optredens!
November
28 november: Den Bosch - Plein 79
Jazeker, die zijn ze nu aan het opnemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:21 schreef the_opposite het volgende:
Zijn d'r eigenlijk ook al plannen voor een nieuwe CD?
Bron: www.johanfans.nlquote:Toch een nieuwe cd van Johan
Na een stilte van vijf jaar komt de Nederlandse popband Johan in mei toch eindelijk met een nieuwe plaat.
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de nummers voor de langverwachte, nog titelloze opvolger van 'Pergola'. Er zijn zo'n 16 songs klaar, waarvan er 11 of 12 op de cd terechtkomen.
Bron: Excelsior Recordings forumquote:En dit is de lijst van komende Johan optredens:
za 29 apr: Katwijk – Koninginnepop
Di 23 mei: Hilversum – 3fm NPS avond
za 27 mei: Amsterdam - M`weg (muzikantendagfestival met o.a. ook nog SOLO).
Vr 9 juni: Utrecht – Ekko Kippenvel
do 15 juni: Breda - Mezz
zo 18 juni: Vierlingsbeek - Op de Toffel festival
za 24 juni: Zwolle - Hedon
Di 11 juli: Amsterdam – HMH aftershow Strokes
Ja, ik ook. Maar heb 'm laatst nog eens opgezet en merkte dat het me vreemdgenoeg helemaal niets meer deed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef Z het volgende:
Ben erg benieuwd naar de nieuwe plaat. Heb Pergola helemaal grijsgedraaid toendertijd.
Zo'n verhaal doet het altijd goed, ja. Krijgen we bij deze plaat weer hetzelfde verhaal trouwens?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Was ook wel een momentplaat en had een mooi verhaal natuurlijk.
Ben ook niet echt up-todate meer met muziekquote:Op donderdag 20 april 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Zo'n kwaliteitsplaat kunnen ze m.i. wel weer gebruiken. De laatste releases vond ik toch minder goed.
Tja, zo kun je iedere discussie wel relativeren.quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef Summerteeth het volgende:
Ach, uiteindelijk is 'briljant' ook maar een relatief begrip.
Welke laatste Caesar bedoel je? De rooie of the b-sides? De rooie heb ik enigszins dubbele gevoelens over, omdat het zo'n bewuste keuze voor 'het Caesar geluid' is, draai ik het ding niet heel veel. Als ik softe caesar wil draai ik Sparks wel, wil ik harde Caesar draai ik No Rest, moet het rammelen wordt het Clean. Van Explodes kan je geen coherent album gevoel verwachten, maar er staan wmb een paar van de beste caesar liedjes ooit op (Don't you feel like wow, Oh Weirdo en vooral Strange Positions). Zelfde geldt voor dagen van gras; aan de oevers van de tijd maakt dat album sowieso goed.quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef DaisyDuke het volgende:
In die selectie kan ik me wel vinden, Thijs. Alleen vind ik die laatste Ceasar toch een zwakkere broeder in hun oevre, evenals de laatste Spinvis, die toch wat tegenviel. Mijn punt was dat XCLSR de laatste jaren toch uitblinkt in middelmaat, en da's wel eens anders geweest.
Jij vindt Solopeople nog steeds goed? De eerste twee weken na verschijning heb ik het ding veel gedraaid, maar daarna is tie plat op zn gezicht gevallen en heb ik nooit meer behoefte gehad hem op te zetten.quote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef Summerteeth het volgende:
Nee, daarna kwamen nog de debuutplaat van Sergeant Petter en Solopeople.
Oh, stond anders in de metro, maargoedquote:Op woensdag 26 april 2006 12:51 schreef BlackRebel het volgende:
fout, The Strokes spelen in het voorprogramma van Johan
oftewel Johan als afterparty
Ik bedoelde die 'rode' ja. Die laatste is toch meer een verzamelaar.quote:Op maandag 24 april 2006 22:11 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Welke laatste Caesar bedoel je? De rooie of the b-sides? De rooie heb ik enigszins dubbele gevoelens over, omdat het zo'n bewuste keuze voor 'het Caesar geluid' is, draai ik het ding niet heel veel. Als ik softe caesar wil draai ik Sparks wel, wil ik harde Caesar draai ik No Rest, moet het rammelen wordt het Clean. Van Explodes kan je geen coherent album gevoel verwachten, maar er staan wmb een paar van de beste caesar liedjes ooit op (Don't you feel like wow, Oh Weirdo en vooral Strange Positions). Zelfde geldt voor dagen van gras; aan de oevers van de tijd maakt dat album sowieso goed.
Maar, ontopic (of bijna dan toch) ben ik met je eens dat vroegah alles beter was bij excelsior. Kan ook bijna niet anders, met zo'n start, en Spinvis is ook een lot uit de loterij.
TH(N)X man!quote:
Nee, hier ook dode links.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:20 schreef koenimex het volgende:
Die liedjes doen het niet, of ligt dat aan mij?
Ik reed gister nog over de pergolaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:33 schreef du_ke het volgende:
Pergola heb ik idnertijd ook erg veel gedraaid. Ben dus benieuwd
.
Ik vind het een verdraaid hippe SMS-taal titel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:42 schreef thijsdetweede het volgende:
Geeft niet, jacco is verhuisd. Zou er een straat in amsterdam zijn die THX heet?
Ik kan dat clipje niet bekijken, heeft iemand anders er ook problemen mee?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:27 schreef BlackRebel het volgende:
hier kun je de clip bekijken van de single Oceans:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)e=Johan%20-%20Oceans
Mag ik je erop wijzen dat jijzelf ook zo'n XLCR-menneke bent?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Overigens hebben de XLCR mennekes geroepen dat vlak voor het weekend van 20 mei THX ook wel verkrijgbaar zou moeten zijn.
Werkt prima hier, heb je wel Realplayer geinstalleerd?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:15 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik kan dat clipje niet bekijken, heeft iemand anders er ook problemen mee?
Ehh.. foto's?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:46 schreef thijsdetweede het volgende:
Marijn: Uiteraard bedoelde ik de ueber mennekes. Verder zou ik geen collectie foto's kunnen maken die tippen aan de jouwe, dus wat dat betreft...
Op Fok misschien wel, maar op 't Xlsr-forum is het zonder twijfel Ion. En Hidde natuurlijk, maar die speelt valsquote:Op maandag 8 mei 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Marijn de Excelsior-kampioen is ja!
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:10 schreef koenimex het volgende:
Ben erg enthousiast over dit nummer (alsmede over de andere 2), blijft weer lekker in je hoofd hangen.
'rom dan? Bang voor de enige vrouw in de top 10?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
Ja, die kan alles doen en laten. Ion is wel erg fanatiek ja, bijna een Excelsior-mullah of groupie.
Laat ze het niet horen.
Hij staat al in de pre-order @ bol.comquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:28 schreef HV het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Eind mei maar ff aanschaffen dus.
Nee, maar ze vindt me al niet lief, dus dan wordt het nog erger.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
'rom dan? Bang voor de enige vrouw in de top 10?
Idd een zeer goed idee....bij mij nu ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:10 schreef koenimex het volgende:
[..]
Hij staat al in de pre-order @ bol.com!
* koenimex is jaloers!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
had ik al verteld dat 'ie in huize Dino al wat daagjes tevreden in de cd speler ligt te spinnen?
ik hou m'n mening nog heel even voor me, maar het voelt heel vertrouwd.
Hoe kom je daaraan danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
helaas is het slechts een cdr'tje, dus ik denk dat ik 'm ook maar even pre-order
Heb 'm ook al een tijdje hoor. Slingert gewoon rond via de welbekende kanalen.quote:
hm zo bekend zijn die kanalen niet, mijn kanalen hebben nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:31 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Heb 'm ook al een tijdje hoor. Slingert gewoon rond via de welbekende kanalen.
Aah, THX (quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:35 schreef Longmen het volgende:
Maar de CD is wel op de 3 voor 12 luisterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp
Inderdaad, er zitten een paar leuke tussen waaronder Walking Away, maar als ik het (op dit moment) vergelijk met Pergola, ligt die laatste nog (ver) voor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm eerlijk gezegd (nog ?) flink tegenvallend. Lang niet zo aanstekelijk als de vorige 2.
Jep.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat Dino hem voor FOK! moest reviewen?
Sluit ik me bij aan. Jij hebt ruim de tijd om te luisteren tijdens je trip?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:42 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik onthoud me nog van stemming totdat ik het plaatje in mn handen heb gehad en goed & aandachtig geluisterd heb.
Gelukkig maar.
Morgen cd oppikken, overmorgen in het vliegtuig, en dan nog op zn allerminst een paar trein en autoreizen dwars door californie. Wat ik las was die plaat uitermate geschikt voor een of andere highway, dus dat gaan we testenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Jij hebt ruim de tijd om te luisteren tijdens je trip?
Dat zal een lang nummer zijn dan, de Pergola ben je immers zo doorgescheurd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Morgen cd oppikken, overmorgen in het vliegtuig, en dan nog op zn allerminst een paar trein en autoreizen dwars door californie. Wat ik las was die plaat uitermate geschikt voor een of andere highway, dus dat gaan we testen
Ik was vrij voorbarig. Hij begint toch wel te komen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm eerlijk gezegd (nog ?) flink tegenvallend. Lang niet zo aanstekelijk als de vorige 2.
SMS/Breezertaal voor "Thanks"?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:05 schreef Z het volgende:
Waar slaat 'THX' eigenlijk op?
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:05 schreef Z het volgende:
Waar slaat 'THX' eigenlijk op?
Hij groeit he?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was vrij voorbarig. Hij begint toch wel te komen.
Leuk stukquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
be gentle
CD: Johan - THX JHN
(nu met correcte link)
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 05:52 schreef thijsdetweede het volgende:
Ook zonder de highway begint mijn oordeel behoorlijk te kristaliseren. Misschien dat ik van de week al een userreviewtje ga tikken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
Oeh die vrouw is echt johan, ik ken een johan die altijd wordt aangesproken met:
Lange Balllluhhh
Ik vind het juist wel verfrissend tussen andere gitaarbands die menen het complete geluidsbeeld vol te moeten proppen (Arctic Monkeys e.d.).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Oei, eerste oordeel niet bepaald positief. De songs an sich zijn natuurlijk weer dik in orde, maar die dunne productie kan echt niet.
Levert zo'n treinreis toch nog iets opquote:
quote:Pergola is een dijk van een plaat. Goed, ik draai hem nooit meer en het is ook bepaald geen lievelingsplaat/band van me, maar het songscrijversniveau op die plaat is heel erg hoog. Bovendien is het ene hele consistente plaat, en de sterke melodieën komen er 1 voor 1 uit. Je hoeft niet te skippen eigenlijk, allemaal singles.
De nieuwe plaat, Thx, is zwak. In feite haalt het beste nummer het nog niet bij het zwakste van Pergola. Coming in from the cold: zwak. Oceans: zwak, single nota bene, refrein vergeten. Walking away: erg zwak, R.E.M. op de automatische piloot. She's got a way: puntig, ik veer op maar nee: geen sterke melodie. Etcetera. Bij Any other guy, dreinerig nummer, aangekomen, overkomt me zelfs een latere Oasis-associatie: het dreint maar door. Eigenlijk vind ik alleen Tonight wel leuk, met dat oplopende dingetje in het refrein, soort R.E.M. op een redelijke dag. Wat ook opvalt: Jacco vervalt in trucjes. Dat valt waarschijnlijk niet op als de melodieen heel sterk zijn, zoals op de vorige, maar nu zijn de sleetse plekken goed zichtbaar. Weer datzelfde akkoordenverval aan het eind van couplet of refrein....
Nu maakt me dit allemaal niet zo uit. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Pergola was van zo hoog niveau, dat zat er niet in. Mijn achting voor Johan wordt er door Thx nauwelijks kleiner op (al zal ik er niet voor naar de helling rennen). Maar waar ik met mijn pet niet bij kan is het hosanna-koor dat wordt aangeheven door het Nederlandse journaille. Alsof ze die plaat tijdens het stofzuigen hebben opgezet, het achtergrond-geluid als Johan klonk, waarna het statement "dit niveau pure pop haalt niemand in Nederland" of " Songschrijver De Greeuw beheerst als één van de weinigen in Nederland de kwaliteit om tijdloze muziek te componeren" weer afgestoft kon worden. Kijk, dat Eric Corton van Club 3v12 stikjaloers is kan ik inkomen. Die man kan niks. Maar van de kritische media verwacht ik wel een kritische houding. En als er 1 plaat schreeuwt om een paar kanttekeningen, dan is het de nieuwe, vlakke Johan. Gijsbert: " ze klinken even achteloos als dwingend [...] Ieder liedje is raak" . Uhuh, uhuh.
quote:Voor de goede orde: Pergola heeft ook geen vreemde maatsoorten, is ook niet vernieuwend, maar heeft wel iets anders dat die nieuwe niet heeft: puike melodieen, goede liedjes. Dit is precies het genre waar ik affiniteit mee heb, dus daar hoeven we niet over te beginnen. Ik krijg af en toe het gevoel dat de pers al tevreden is als iemand een couplet en een refrein aan elkaar weet te rijgen. Maar goed, wat Gijsbert Kamer doet staat zo langzamerhand op zichzelf. Sommige mensen gooien bloemen naar de lijkwagen van Pim Fortuyn, andere mensen hebben als hobby meelopen in stille marsen, andere mensen schrijven met betraande ogen een vijfsterrenrecensie van de nieuwe Johan. Komt allemaal voort uit hetzelfde basisgevoel, ik zeg het je.
Ja dat zou heel cool zijn. Kun je me mailen op ***?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb twee kaartjes voor de cd-presentatie komende zaterdag in Ekko, maar ik kan niet [afbeelding]
Wil iemand hier ze misschien overnemen?
Erg goede cdquote:
Haha, volgens mij heb jij al eerder concertkaartjes van me gekocht, voor komende donderdag in Arnhemquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef elixer het volgende:
[..]
Ja dat zou heel cool zijn. Kun je me mailen op ddemeijer [aap] g mail.com?
Haha, owh ja dat was jij. We hebben blijkbaar dezelfde smaakquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb jij al eerder concertkaartjes van me gekocht, voor komende donderdag in Arnhem![]()
Ik mail je morgen.
eind 2005 speeelde Johan een aantal try-outs waar ik bij was. Toen speelde ze ook een cover, volgens mij I feel love (eurhytmics??). Speelde ze die nu ook weer? Was erg gaaf nl.!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:20 schreef elixer het volgende:
Optreden / cd presentatie gisteren in Utrecht was cool![]()
Veel nieuwe nummers, maar ook de oude hits (Tumble and Fall, Day is done, Pergola, Everybody knows). Het was de eerste keer dat ik ze zag, maar het zeker de moeite waard: goede nummers, goede muzikanten, en goede zang! Was alleen wel erg warm daar; shirt van Jacco was na 3 nummers als doorweekt![]()
Zijn er nog meer mensen geweest?
Zo goed als Pergola is THX JHN niet. Maar het is toch best een goede cd. Okay, het duurde even voordat de liedjes zich blootgaven. Maar na een stuk of tien keer luisteren heb ik weer hetzelfde gevoel als met Pergola. Ook al blijft die m'n favoriet. Wat heb ik die vaak gedraaid zeg. THX JHN gaat misschien iets minder lang mee. Maar hopelijk duurt het wachten op het volgende album dan ook geen vijf jaar meer.quote:
geheel offtopic moest ik overinges even in mijn ogen wrijven toen ik je username zag. Volgens mij hou je ongeveer hetzelfde postschema aan als het releaseschema van Johan (schromelijk overdreven, maar ik beroep me op dichterlijke vrijheid).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef Xhorder het volgende:
[..]
Zo goed als Pergola is THX JHN niet. Maar het is toch best een goede cd. Okay, het duurde even voordat de liedjes zich blootgaven. Maar na een stuk of tien keer luisteren heb ik weer hetzelfde gevoel als met Pergola. Ook al blijft die m'n favoriet. Wat heb ik die vaak gedraaid zeg. THX JHN gaat misschien iets minder lang mee. Maar hopelijk duurt het wachten op het volgende album dan ook geen vijf jaar meer.
Haha. Dank je. Ik denk dat het inderdaad wel klopt ja. Vijf jaar later en ik vroeg me af of ik nog kon inloggen. Bij deze dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
geheel offtopic moest ik overinges even in mijn ogen wrijven toen ik je username zag. Volgens mij hou je ongeveer hetzelfde postschema aan als het releaseschema van Johan (schromelijk overdreven, maar ik beroep me op dichterlijke vrijheid).
(welkom terug)
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kende lang niet alle nummers die ze speelden, en ik ken dat nummer van de Eurytmics ook niet. Heb ze er in ieder geval niet over gehoord.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
eind 2005 speeelde Johan een aantal try-outs waar ik bij was. Toen speelde ze ook een cover, volgens mij I feel love (eurhytmics??). Speelde ze die nu ook weer? Was erg gaaf nl.!
Na een optreden van een Excelsior bandje heb ik opvallend vaak de neiging thuis snoeiharde techno op te zetten, ik weet niet wat 't is... Desondanks best een aardig optreden, de nieuwe songs doen totaal niet onder voor het oudere werk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Morgen Mezzen in Breda! Maar eens even kijken of het live beter is dan op plaat.
hmm t is een heel bekend nummer...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:52 schreef elixer het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik kende lang niet alle nummers die ze speelden, en ik ken dat nummer van de Eurytmics ook niet. Heb ze er in ieder geval niet over gehoord.
Ja idd en 5 'o' clock natuurlijk van die Griek...quote:Op maandag 19 juni 2006 14:45 schreef thijsdetweede het volgende:
experiment? Ze hebben nog een cover van vangelis en zn vriendjes midden op hun eersteling staan...
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja idd en 5 'o' clock natuurlijk van die Griek...
Of bedoelde je die?![]()
Zet je maar schrap voor een enorm charismatische podiumpresentatie...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef Razzerr het volgende:
Morgen naar Johan in Hedon (Zwolle).
Ben benieuwd.....
Vangelis is geen Griek namenlijk....En die bedoel ik ook niet.quote:
Ech wel!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vangelis is geen Griek namenlijk....
Oh ja inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef thijsdetweede het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aphrodite%27s_Child
We hebben gelijk
9,89 bij Velvet:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:30 schreef JeroenV het volgende:
Is Pergola nog ergens goedkoop te krijgen? Vind het echt een super cd, maar bij Bol is hij 20 euro.
Is dat die versie met die tuinkabouter erop of die blauwe? Ik wil nl. die tuinkabouter, maar dat is een buitenlandse release ofzo...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef BUG80 het volgende:
[..]
9,89 bij Velvet:
http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=129933&lang=nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |