Dit is toch volstrekt debiel??? Advocaat gaat weer op de toer die ons bijna het EK heeft gekost. Ik hou mijn hart vast...quote:Phillip Cocu is tijdens EURO 2004 de aanvoerder van het Nederlands Elftal. De 33-jarige verdediger werd door bondscoach Dick Advocaat benoemd tot captain van Oranje. Advocaat zei wel dat als Frank de Boer speelt, de recordinternational de band weer omkrijgt. De Boer was de laatste jaren aanvoerder van Oranje.
De verdediger van Glasgow Rangers raakte echter na het eerste play-offduel met Schotland zijn basisplaats in het Nederlands Elftal kwijt.
gelulquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:05 schreef Glatze het volgende:
[..]
Dit is toch volstrekt debiel??? Advocaat gaat weer op de toer die ons bijna het EK heeft gekost. Ik hou mijn hart vast...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:05 schreef Glatze het volgende:
[..]
Dit is toch volstrekt debiel??? Advocaat gaat weer op de toer die ons bijna het EK heeft gekost. Ik hou mijn hart vast...
Een Litmanen - vd Vaart constructie dus. Spreekt inderdaad niet echt vertrouwen van uit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Idd vreemd, je zet je beoogde aanvoerder niet op de bank en zoals dit klinkt, is de Boer in principe aanvoerder en is Cocu het alleen als de Boer niet speelt (dus reserve aanvoerder).
Nu mag ik hopen vanuit NL oogpunt dat de Boer geen tel speelt, maar dan moet je Cocu toch gewoon 100% vertrouwen geven en 1e keus aanvoerder maken, ongeacht of de Boer wel of niet speelt?
Het probleem is dat de Boer aanvoerder is en Cocu reserve aanvoerder, want de Boer is aanvoerder als ie speelt, dus staat ie boven Cocu.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:39 schreef popolon het volgende:
Snap het probleem niet zo
Dat valt nog maar te bezien. Het zou me helemaal niets verbazen als de Boer gewoon in de basis staat tegen Duitsland. he-le-maal niets!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:45 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Lijkt me een uitstekende oplossing op deze wijze, want De Boer speelt toch niets!!!
Dat hoop ik dan maar ja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:55 schreef popolon het volgende:
ik ben bang dat het verkeerd staat:
Frank krijgt de band als Cocu niet speelt.
Het zal wel 16 miljoen andere bondscoaches verbazen......quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Het zou me helemaal niets verbazen als de Boer gewoon in de basis staat tegen Duitsland. he-le-maal niets!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar ja.
Ik lul hier ff vanuit NL standpunt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij om het Nederlandse elftal?
Ik zie het zelf ook liever niet gebeuren. Maar bij Advocaat krijg ik altijd het idee dat hij krampachtig wil vasthouden aan mensen als F. de boer omdat ze in het verleden goede dingen hebben laten zien.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:57 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Het zal wel 16 miljoen andere bondscoaches verbazen......
Nee, maar Cocu is aanvoerder, tenzij de Boer weer eens mag opraven. Ik dacht zelf aan Davids of Stam als 2 en 3e aanvoerder. Een bankzitter en een van de slachtoffers van de 'verjonging' is dus reserve, ik vind het vreemd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]Dus het feit dat Cocu reserve aanvoerder is, verklaart de moeilijke kwalificatie???
Da's geen knuppel meer maar een complete honkbalploeg!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef CANARIS het volgende:
zo ik ga dus even de knuppel in het hoenderhok gooien
er is mijns inziens maar 1 aanvoerder en dat is
SEEDORF
De man heeft het meeste stel hersenen.
Is wel bespraakt.
Neemt initiatief
Heeft duidelijk leidingevende Capaciteiten.
Cocu? KOm op , die vraagt aan Seedorf of hij wat mag zeggen .
"Meneer sorrie dat ik stoor maar eeuhm......"
Ik zou Stam een hele logische man vinden als reserve aanvoerder, een speler op een centrale plek op het veld, iemand met leiderscapaciteiten in het veld en iemand die op een normale manier een woordje kan doen bij de scheids, niet bekend staat als driftkikker.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:43 schreef Glatze het volgende:
[..]
Nee, maar Cocu is aanvoerder, tenzij de Boer weer eens mag opraven. Ik dacht zelf aan Davids of Stam als 2 en 3e aanvoerder. Een bankzitter en een van de slachtoffers van de 'verjonging' is dus reserve, ik vind het vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |