abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:05:15 #1
49006 Glatze
The world is flat!
pi_19444693
quote:
Phillip Cocu is tijdens EURO 2004 de aanvoerder van het Nederlands Elftal. De 33-jarige verdediger werd door bondscoach Dick Advocaat benoemd tot captain van Oranje. Advocaat zei wel dat als Frank de Boer speelt, de recordinternational de band weer omkrijgt. De Boer was de laatste jaren aanvoerder van Oranje.

De verdediger van Glasgow Rangers raakte echter na het eerste play-offduel met Schotland zijn basisplaats in het Nederlands Elftal kwijt.
Dit is toch volstrekt debiel??? Advocaat gaat weer op de toer die ons bijna het EK heeft gekost. Ik hou mijn hart vast...
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:05:40 #2
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_19444701
Cocu! .
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:15:33 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19444882
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:05 schreef Glatze het volgende:

[..]

Dit is toch volstrekt debiel??? Advocaat gaat weer op de toer die ons bijna het EK heeft gekost. Ik hou mijn hart vast...
gelul

Lijkt me nogal logisch als ie speelt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:17:14 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19444922
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:05 schreef Glatze het volgende:

[..]

Dus het feit dat Cocu reserve aanvoerder is, verklaart de moeilijke kwalificatie???
pi_19445053
Idd vreemd, je zet je beoogde aanvoerder niet op de bank en zoals dit klinkt, is de Boer in principe aanvoerder en is Cocu het alleen als de Boer niet speelt (dus reserve aanvoerder).

Nu mag ik hopen vanuit NL oogpunt dat de Boer geen tel speelt, maar dan moet je Cocu toch gewoon 100% vertrouwen geven en 1e keus aanvoerder maken, ongeacht of de Boer wel of niet speelt?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:24:28 #6
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19445075
Cocu heeft de kwaliteiten wel, maar dan moet je 'm niet vertellen dat ie de band moet gaan delen met de Boer. Het is toch niet te geloven dat de Boer nog steeds zoveel greep heeft op het elftal.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:28:28 #7
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19445158
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Idd vreemd, je zet je beoogde aanvoerder niet op de bank en zoals dit klinkt, is de Boer in principe aanvoerder en is Cocu het alleen als de Boer niet speelt (dus reserve aanvoerder).

Nu mag ik hopen vanuit NL oogpunt dat de Boer geen tel speelt, maar dan moet je Cocu toch gewoon 100% vertrouwen geven en 1e keus aanvoerder maken, ongeacht of de Boer wel of niet speelt?
Een Litmanen - vd Vaart constructie dus. Spreekt inderdaad niet echt vertrouwen van uit.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:32:28 #8
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19445237
Frank de Boer zou ook wat dit betreft de eer aan zichzelf moeten houden.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:39:48 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19445428
De ster van dit toernooi: Frank

Snap het probleem niet zo, er zijn weinig opties: Teveel jonkies en/of druktemakers.
En het kan handig zijn als de scheids de speler wat langer kent (ook van naam), dat is met deze twee het geval.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:41:31 #10
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19445484
Typisch advocaat toch? Wil de supporters tegemoet komen door Cocu aanvoerder te maken, maar toch aan het oude blijven vasthouden, STEL dat er iets fout gaat.

Die vent durft gewoon geen verantwoordelijkheden te nemen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_19445589
Dit heeft ook te maken met de hierarchie binnen de groep. Er zijn een paar onbetwiste leiders, waarvan Cocu in mijn ogen de enige echte is die met iedereen goed door een deur kan. Dat heeft-ie bij Barca als aanvoerder al bewezen, waar je toch met 'vedetten' te maken hebt als de Nedrlandse clan, Ronaldino en een handje vol Spanjaarden.

Voordeel is dat-ie op deze wijze dus al Davids en Kluivert onder de duim heeft, en op die maniet ook Seedorf. De enige reden om De Boer captain te maken is omdat hij blijkbaar vind dat De Boer door zijn staat van dienst in het NL-elftal niet zomaar mag en kan passeren. Lijkt me een uitstekende oplossing op deze wijze, want De Boer speelt toch niets!!!
pi_19445643
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:39 schreef popolon het volgende:

Snap het probleem niet zo
Het probleem is dat de Boer aanvoerder is en Cocu reserve aanvoerder, want de Boer is aanvoerder als ie speelt, dus staat ie boven Cocu.

Het zou andersom moeten zijn, Cocu is altijd aanvoerder, tenzij hij om e.o.a. reden niet speelt/gewisseld moet worden, ongeacht of de Boer wel of niet speelt.

Dit is het typische 'geen keuze willen maken en daarom maar de halfslachtige middenweg zoeken', de Boer wel naar alle waarschijnlijkheid (en terecht) op de bank zetten, maar hem in rangorde wel boven Cocu plaatsen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:52:57 #13
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19445774
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:45 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
Lijkt me een uitstekende oplossing op deze wijze, want De Boer speelt toch niets!!!
Dat valt nog maar te bezien. Het zou me helemaal niets verbazen als de Boer gewoon in de basis staat tegen Duitsland. he-le-maal niets!
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:55:23 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19445833
ik ben bang dat het verkeerd staat:

Frank krijgt de band als Cocu niet speelt.
pi_19445864
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:55 schreef popolon het volgende:
ik ben bang dat het verkeerd staat:

Frank krijgt de band als Cocu niet speelt.
Dat hoop ik dan maar ja.
pi_19445885
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dat valt nog maar te bezien. Het zou me helemaal niets verbazen als de Boer gewoon in de basis staat tegen Duitsland. he-le-maal niets!
Het zal wel 16 miljoen andere bondscoaches verbazen......
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:58:59 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19445930
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar ja.

Sinds wanneer geef jij om het Nederlandse elftal?
pi_19445988
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:58 schreef popolon het volgende:

[..]

Sinds wanneer geef jij om het Nederlandse elftal?
Ik lul hier ff vanuit NL standpunt.
Liefst zie ik natuurlijk de Boer als aanvoerder een keeper in Oranje.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:04:08 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_19446039
vd Sar schijnt een aardig balletje te kunnen trappen, misschien niet eens zo'n slecht idee.

donderdag 27 mei 2004 @ 14:05:47 #20
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_19446073
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:57 schreef Chubby_The_Hague het volgende:

[..]

Het zal wel 16 miljoen andere bondscoaches verbazen......
Ik zie het zelf ook liever niet gebeuren. Maar bij Advocaat krijg ik altijd het idee dat hij krampachtig wil vasthouden aan mensen als F. de boer omdat ze in het verleden goede dingen hebben laten zien.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:43:29 #21
49006 Glatze
The world is flat!
pi_19447036
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:17 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dus het feit dat Cocu reserve aanvoerder is, verklaart de moeilijke kwalificatie???
Nee, maar Cocu is aanvoerder, tenzij de Boer weer eens mag opraven. Ik dacht zelf aan Davids of Stam als 2 en 3e aanvoerder. Een bankzitter en een van de slachtoffers van de 'verjonging' is dus reserve, ik vind het vreemd.
pi_19448141
zo ik ga dus even de knuppel in het hoenderhok gooien

er is mijns inziens maar 1 aanvoerder en dat is

SEEDORF

De man heeft het meeste stel hersenen.
Is wel bespraakt.
Neemt initiatief
Heeft duidelijk leidingevende Capaciteiten.

Cocu? KOm op , die vraagt aan Seedorf of hij wat mag zeggen .
"Meneer sorrie dat ik stoor maar eeuhm......"
pi_19448228
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 15:22 schreef CANARIS het volgende:
zo ik ga dus even de knuppel in het hoenderhok gooien

er is mijns inziens maar 1 aanvoerder en dat is

SEEDORF

De man heeft het meeste stel hersenen.
Is wel bespraakt.
Neemt initiatief
Heeft duidelijk leidingevende Capaciteiten.

Cocu? KOm op , die vraagt aan Seedorf of hij wat mag zeggen .
"Meneer sorrie dat ik stoor maar eeuhm......"
Da's geen knuppel meer maar een complete honkbalploeg!!!!!!

Maar wel een leuk grapje deze veronderstelling
pi_19448417
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:43 schreef Glatze het volgende:

[..]

Nee, maar Cocu is aanvoerder, tenzij de Boer weer eens mag opraven. Ik dacht zelf aan Davids of Stam als 2 en 3e aanvoerder. Een bankzitter en een van de slachtoffers van de 'verjonging' is dus reserve, ik vind het vreemd.
Ik zou Stam een hele logische man vinden als reserve aanvoerder, een speler op een centrale plek op het veld, iemand met leiderscapaciteiten in het veld en iemand die op een normale manier een woordje kan doen bij de scheids, niet bekend staat als driftkikker.
Bovendien allom gerespecteerd binnen het elftal.
pi_19448503
Jammer dat-ie stopt na dit toernooi.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')