Een durpske genaamd Hoek van Holland.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:37 schreef hifonics het volgende:
[..]
is dat in de waalhaven of op de maasvlakte?
Heej lang niet gezienquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:28 schreef Beejeseej het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Peugeout "Wannabe Aston Martin" 407quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef Kaj_A het volgende:
De nieuwe peugeot 407, wat een lelijk ding zeg met die grote luchtinlaat voor![]()
Hij is echt mooi! serieus! die lijnen die erin zitten echt!!! whaa!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef dnzl het volgende:
[..]
Peugeout "Wannabe Aston Martin" 407
Probleem vind ik dat je in Londen niet weet waar je moet kijken, een S-Klasse s daar net zo ingeburgerd als bij ons een Astra, daar val je dus echt niet in op. Veel Bentley's altijd en je komt ook TVR, McLaren (enige showroom ter wereld) en Lambo's tegen. Heel gaaf. Vorig jaar bij Harrod's ook de filmauto's van James Bond gezien met die geweren uit de motorkap bij de Vanquish en de XKR.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:32 schreef Parvus het volgende:
Ja ik weet niet alle namenHier nog een paar...
de Bentley van achter
[afbeelding]
de Ferrari idem
[afbeelding]
limootje
[afbeelding]
wel geinig Mercedesje
[afbeelding]
X5
[afbeelding]
Bij Harrods stonden echt de vetste bakken
24:5=4,8 kleppen per cilinder?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee 5 cilinder geloof ik.
In die fiat stilo Abarth van me pa zit ook een 2,4 liter motor en dat is toch een een R5quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
24:5=4,8 kleppen per cilinder?
maar hoeveel kleppen heeft die?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In die fiat stilo Abarth van me pa zit ook een 2,4 liter motor en dat is toch een een R5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |