die auto rij ik in libanonquote:Op maandag 7 juni 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennis van me heeft een hele grote Blazer. Een hele ouwe rooie blazer. Super ding!
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef -Eddow- het volgende:
Voor de verandering ga ik vanaaf weer naar scheveningen
half acht ga ik hier wegquote:Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo effe rontje ga fietsen. Zo rond half 8
Prachtig, woon zelf in leidschendam. Kom vaak in scheveningen. Prachtig zeker die ontmoetingsplek van de motors daar aan het einde van de boulevardquote:Op maandag 7 juni 2004 20:10 schreef ook_gek het volgende:
ben heel even geweest. Was niks speciaals.
Een dikke jag XKR was het volgens mij.
Ferrari met donkere mensen er in
Paar leuke US auto,s.
BMW X3 en zooi X5
BMW 6 serie zo wel nieuw als oud
Niet veel geks of zo.
Wel zooi leuke motoren die effe leuk het gas open trekken
Wat je gewoon noemtquote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef dnzl het volgende:
Porsche is gewoon een 911 Turbo hoor
ten-bolt diff er onderquote:Op maandag 7 juni 2004 21:02 schreef menesis het volgende:
Op de terugweg kwamen we één of andere opgevoerde chevy pickup tegen. We reden met ons raampje open aan de kant van die car. Hij zag dat ik al een foto had gemaakt dus hij het gas even los zodat ie precies naast ons raampje reed om vervolgens even het gas helemaal open te zetten! Wat een geluid kwam daar uit! Onze hele auto trilde zon beetje.
[afbeelding]
[afbeelding]
De GT2 is het topmodel(de snelste en luxste) van de 911 serie met alle luxe denkbaar.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:58 schreef menesis het volgende:
een 911! OK thnx! (zoveel verstand heb ik er ook weer niet van...)
EDIT: de GT2/3 is dan de race uitvoering van de 911?
pas op, PeuC word geil zoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:32 schreef -Eddow- het volgende:
Oke ik heb weer aaridg wat gespot!
[afbeelding]
OH MIJN GOD!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:32 schreef -Eddow- het volgende:
Ga je schamen manquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[afbeelding]
Is dit de Bentely Continental GT ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |