Zo te zien wel, maar is dat al die nieuwe versie dan!?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ford GT40 ?
nee wel een puma en een carrera 4 cabrioquote:Op zondag 20 juni 2004 21:17 schreef -Eddow- het volgende:
Geen foto's van een KA?
Ik zag 'm bij het station met een garage kenteken, zo'n groene.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:02 schreef drelletje het volgende:
[..]
Huhh waar dan in zeist?? en verkopen ze die dan misschien bij hessing? (ik heb em iig niet zien staan) maar wel meer daar aston's zien staan
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:47 schreef Hugster het volgende:
Veel moois gezien vandaag![]()
die heb ik net zien rijden in bilthovenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:58 schreef menesis het volgende:
Zag gisteren een Lamborghini Galardo rijden (op de zeeweg bij Zandvoort). Ik twijfelde eerst of het een Galardo of een Murcielago was, maar toen ik de achterkant zag wist ik zeker dat het een Galardo moest zijn (met die 'blokjes' als achterlichten). Had helaas geen camera bij me...
Dan maar FF een plaatje van Hessing(die tent met die mooie auto's!) jatten:
[afbeelding] En eigenlijk vind ik hem helemaal niet mooi... Vooral de voorkant vin ik lelijk:
[afbeelding]
Je bedoelt deze Spyker?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]. Dát zou ik zeker ook wel eens willen zien!
Met regelmaat in Larenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi foto met Ferrari er naast
Hoe klomk dat ding ?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:13 schreef aKra het volgende:
[..]
Met regelmaat in Laren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |