abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19439104
Ik zit met het volgende:
Ik kan aan een wasdroger komen, das mooi. Maar we hebben geen plek bij het raam en hij zou dus in de badkamer moeten (waar dus geen raam is). Nou heb ik weleens gehoord dat je die afvoer in een of andere speciale tool kunt doen, zodat het een condensdroger wordt.

Heeft iemand hier van gehoord en weet iemand waar je die dingen kunt krijgen?
DAnkuuu
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2004 @ 09:37:48 #2
16961 legacythe2nd
pi_19439210
de blokker had een tijd geleden een soort emmer waar je de slang in kon doen en hetzelfde effect kreeg als een condens droger.

kosten daarvan weet ik niet meer.
pi_19439287
Heb ik ook gehad zo'n ding, volgens mij van de blokker of gamma of iets dergelijks!!
Zware prut is dat. Het gevolg is dat mijn droger nu boven bij een raam staat en de slang naar buiten hangt........

Ik zou het je dus niet adviseren......
pi_19439345
Het kan inderdaad op de wijze die legacy aangeeft, maar hou er wel rekening mee dat je badkamer een soort sauna wordt. Maar het is dus wel mogelijk !
pi_19439465
Het prijsverschil tussen de condensdrogers en gewone drogers is niet voor niets. Het is niet zo simpel op te lossen zonder daar nadelen van te ondervinden.
pi_19439487
Ach, een Condensdroger (Zanussi) kost ook nog geen 300 euro (althans voor zoveel heb ik hem nieuw!)... Maar ik vermoed dat TS een 2dehands voor een tientje of wat kan krijgen
pi_19439934
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:53 schreef detulp050 het volgende:
Ach, een Condensdroger (Zanussi) kost ook nog geen 300 euro (althans voor zoveel heb ik hem nieuw!)... Maar ik vermoed dat TS een 2dehands voor een tientje of wat kan krijgen
jaja dat begrijp ik.. maar eenzelfde resultaat als met een condensdroger is niet te halen als je een gewone droger ombouwt, dat is wat ik bedoelde.
pi_19443153
Lange slang eraan hangen! Anders krijg je al dat water in huis.
Vrijwillig gebanned
pi_19456095
Dat wordt dus verrbouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')